Partner komt veel te snel klaar

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Jeanny » do 12 november 2015, 20:16

Ik heb het opgegeven "volverlangen"
Ben nu 47 en kennen elkaar 29 jaar.
Twintig jaar alle fases doorlopen is genoeg.
Twee jaar geleden stopte ik ermee.
Ja ik ben het met je eens, hij ziet het probleem niet. Zegt te veranderen maar vergeet het gewoon. Daarom noem ik het ook alle fases doorlopen. Frustratie woede , laag zelfvertrouwen, tijdelijk overgewicht, ook niet verzorgen (wat hem niet opviel) goede voorbeeld geven, negeren, overdrijven..... en uiteindelijk acceptatie.

Edit: Het hebben van een minnaar zie ik niet als bedreiging van mijn huwelijk. Het vult mijn leven aan en zorgt dat ik het leven waard vind.

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor volverlangen » vr 13 november 2015, 9:54

Ik denk daar ook vaak aan !
Misschien word ik daar een blijer mens van :roll:

LoesjeLoes
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 11 november 2015, 10:34

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor LoesjeLoes » ma 16 november 2015, 10:56

Maar dat komt bij jullie omdat er erectieproblemen zijn, of juist omdat hij te snel klaar komt?

-xxx- Loesje -xxx-

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Jeanny » ma 16 november 2015, 12:03

Hier ligt het niet aan erectie problemen.
Echt puur de gevoeligheid.

Het zou in principe geen probleem moeten zijn. Als er maar wil was om er iets aan te doen. Als er maar interesse was in variaties, in alternatieven.

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor jacob » ma 16 november 2015, 13:04

Ik ben nieuw in dit forum. Ik wil mijn ervaring delen.
Ik kwam ook wel te vroeg klaar naar de mening van mijn vrouw. Dat vooral als ik boven lag. Meestal ligt mijn vrouw op mij als we neuken en dan hou ik het veel langer vol tot genoegen van mijn vrouw. Ze komt op me liggen met haar benen gestrekt; Dat is haar favoriete houding omdat ze dan vel voelt en ik het bovendien dan lang kan volhouden. Ik geniet er zo ook van.
Of dit voor andere mannen ook zo werkt kan ik niet beoordelen, maar misschien is dit het proberen waard.

LoesjeLoes
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 11 november 2015, 10:34

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor LoesjeLoes » di 17 november 2015, 12:36

Voor mijn ventje zit daar weinig tot geen verschil in.

-xxx- Loesje -xxx-

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor AniMAN » di 17 november 2015, 16:30

eens met een paar andere vrouwen vrijen, dat helpt ook.

Leert je lul eens andere poesjes / monden / handen voelen, dat vergroot de 'ervaring' sterk...
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

kayden
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 22 juni 2015, 12:38

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor kayden » di 17 november 2015, 16:48

eens met een paar andere vrouwen vrijen, dat helpt ook.

Leert je lul eens andere poesjes / monden / handen voelen, dat vergroot de 'ervaring' sterk...

Meen je dit nu echt...... :?

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor AniMAN » wo 18 november 2015, 11:44

Doodserieus
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Anwen » wo 18 november 2015, 12:16

En je hebt niet overwogen dat wat je zegt je niet alleen doet overkomen als ongevoelige proleet, maar misschien ook nog wel eens als kwetsend wordt opgevat?
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor AniMAN » wo 18 november 2015, 12:26

Ja hola, ik bedoelde dat in't algemeen... Ik zeg niet dat je erop los moet gaan poepen en vreemdgaan.

Ik bedoelde dat niet in het specifieke geval van de topic starter... Hoewel zij eigenlijk nu zelf wel vreemd gaat om aan haar trekken te komen (of heb ik dit fout gelezen?). Dus ik vraag me af waarom jullie nu allemaal op mijn kap duiken en dit niet doen bij te topic starter...? Sexisme? Als een vrouw niet aan haar trekken komt, mag ze vreemd gaan. Maar een man mag dit niet...?

In een ander topic maakte iemand anders ook al eens gewag van dubbele standaarden hier op het forum... ik moet het gaan geloven...
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Louve
moderator
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 23 november 2003, 15:38

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Louve » wo 18 november 2015, 13:01

AniMan, er is een verschil in het vertellen van hoe je zelf met iets omgaat, en iemand iets aanraden. Daarbij komt hoe je deze opmerking op het forum gooide wat grof over. Vergeet niet dat je je bevindt op een forum voor vrouwen, het is goed dat in je achterhoofd te houden.

Wellicht zou je de forumregels nog eens na kunnen lezen.
Groet Louve,
moderator Shespotforum.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Anwen » wo 18 november 2015, 13:13

Ja hola, ik bedoelde dat in't algemeen... Ik zeg niet dat je erop los moet gaan poepen en vreemdgaan.
In een topic wat heel specifiek gaat over vrouwen die niet tevreden zijn over hun seksuele relatie zeg je dat de man in kwestie maar met een ander naar bed moet gaan, en je bedoelt dat in het algemeen. Ja hoor.
Ik bedoelde dat niet in het specifieke geval van de topic starter... Hoewel zij eigenlijk nu zelf wel vreemd gaat om aan haar trekken te komen (of heb ik dit fout gelezen?).
Ja, dat heb je fout gelezen.
Dus ik vraag me af waarom jullie nu allemaal op mijn kap duiken en dit niet doen bij te topic starter...? Sexisme? Als een vrouw niet aan haar trekken komt, mag ze vreemd gaan. Maar een man mag dit niet...?
In een ander topic maakte iemand anders ook al eens gewag van dubbele standaarden hier op het forum... ik moet het gaan geloven...
Niemand heeft gezegd dat vrouwen mogen vreemdgaan. Niemand heeft gezegd dat ze niet vreemd mag gaan. Dat bepalen mensen zelf, en je zult merken hier op Shespot dat daar meestal geen moreel oordeel over word geveld. Of in ieder geval niet in de reacties. Niemand kan namelijk voor de ander bepalen of iets gerechtvaardigd is of niet. Maar als jij niet snapt dat er een verschil is tussen iemand die zelf aangeeft uit dat ze iemand heeft gevonden die haar daarin gelukkig maakt en jouw actieve advies dat de kerels in kwestie maar een ander poesje moeten gaan vinden omda dat helpt je orgasme uit te stellen... Dan denk ik niet dat jij het hebt begrepen. Heeft niets met sexisme te maken, maar met niet lezen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor AniMAN » wo 18 november 2015, 14:45

Ja hola, ik bedoelde dat in't algemeen... Ik zeg niet dat je erop los moet gaan poepen en vreemdgaan.
In een topic wat heel specifiek gaat over vrouwen die niet tevreden zijn over hun seksuele relatie zeg je dat de man in kwestie maar met een ander naar bed moet gaan, en je bedoelt dat in het algemeen. Ja hoor.
Ik bedoelde dat niet in het specifieke geval van de topic starter... Hoewel zij eigenlijk nu zelf wel vreemd gaat om aan haar trekken te komen (of heb ik dit fout gelezen?).
Ja, dat heb je fout gelezen.
Dus ik vraag me af waarom jullie nu allemaal op mijn kap duiken en dit niet doen bij te topic starter...? Sexisme? Als een vrouw niet aan haar trekken komt, mag ze vreemd gaan. Maar een man mag dit niet...?
In een ander topic maakte iemand anders ook al eens gewag van dubbele standaarden hier op het forum... ik moet het gaan geloven...
Niemand heeft gezegd dat vrouwen mogen vreemdgaan. Niemand heeft gezegd dat ze niet vreemd mag gaan. Dat bepalen mensen zelf, en je zult merken hier op Shespot dat daar meestal geen moreel oordeel over word geveld. Of in ieder geval niet in de reacties. Niemand kan namelijk voor de ander bepalen of iets gerechtvaardigd is of niet. Maar als jij niet snapt dat er een verschil is tussen iemand die zelf aangeeft uit dat ze iemand heeft gevonden die haar daarin gelukkig maakt en jouw actieve advies dat de kerels in kwestie maar een ander poesje moeten gaan vinden omda dat helpt je orgasme uit te stellen... Dan denk ik niet dat jij het hebt begrepen. Heeft niets met sexisme te maken, maar met niet lezen.
Ik bedoelde wel degelijk in't algemeen dat je langer kan volhouden naarmate je meer ervaring hebt, LOS van het verhaal van de topic starter.

Topic starter gaat mss niet vreemd, maar andere vrouwelijke getuigen dus wel (zie verhaal Jeanny hierboven). Daar komt nochtans geen abnormaal verzet tegen, zoals tegen mijn opmerking... Het feit dat ze dat "als een aanvulling van haar huwelijk ziet" wordt gewoon geslikt. Wordt niks tegen op gemerkt...

Jij zegt dat er over vreemdgaan op dit forum doorgaans "geen moreel oordeel" wordt geveld.... wat doen jullie dan nu bij mijn opmerking...? Da's toch 'moreel oordelen' op mijn uitspraak? (terwijl ik het nog niet eens over vreemdgaan had)....

Het is al duidelijk hoor... lang leve de emancipatie!! Waarin vrouwen alles kunnen opvatten zoals het hen uit komt... Gelukkig zijn niet alle vrouwen zoals jullie 2 hier...

Doet me beetje denken aan deze uiteenzetting...
https://www.youtube.com/watch?v=Z2C5W0fCqbQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor AniMAN » wo 18 november 2015, 14:56

AniMan, er is een verschil in het vertellen van hoe je zelf met iets omgaat, en iemand iets aanraden. Daarbij komt hoe je deze opmerking op het forum gooide wat grof over. Vergeet niet dat je je bevindt op een forum voor vrouwen, het is goed dat in je achterhoofd te houden.

Wellicht zou je de forumregels nog eens na kunnen lezen.
Point taken...

Ik waande me even in het mannenzaken-forum, omdat het over premature ejaculatie ging, even afgeleid!
Desalniettemin blijf ik bij mijn standpunten.
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten