Partner komt veel te snel klaar

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

LoesjeLoes
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 11 november 2015, 10:34

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor LoesjeLoes » do 19 november 2015, 16:01

Ik probeer weer even on-topic te gaan. Of je het nu wel of niet eens bent met de manier van schrijven van Animan. Hij maakt een punt en ik zal enkel op de inhoud van dit punt reageren.

Mijn ventje was vroeger een heel populaire en bedrijvige jongen. Je kent ze wel. Goede voetballer, knap koppie, populair bij de meiden, enz. Hij weet overigens niet dat ik hier op shespot actief ben, dus kan ik hem gerust een compliment geven zonder dat hij naast zijn schoenen gaat lopen. lol :st: Deze populariteit hield in dat hij enorm veel seksuele contacten heeft gehad in zijn leven. Voor hem gaat het argument van Animan dan ook niet op. Wij zijn nu beiden halverwege dertig. Hij heeft genoeg verandering van spijs en oefening gehad en toch is de zaadlozing niet uit te stellen zodra hij bij mij binnen dringt. Als hij vijf stoten haalt, dan is het veel.

Ik heb het persoonlijk nooit als een echt probleem gezien aangezien wij het binnendringen gebruiken als een soort van toetje op ons seks spel. Daarbij stond mijn ventje behoorlijk ver van achteren bij het uitdelen van de geslachtsdelen. :oops: Het voorspel dat soms wel een uur of twee kan duren is voor ons de echte seks. Hier halen wij het plezier uit en hier halen wij ook onze lust uit. Het binnendringen is voor ons enkel een afsluiting van het plezier. Natuurlijk verlang ik ook wel eens naar die spreekwoordelijke grote Afrikaan met een grote penis die me een keer uren aan een stuk lekker neemt, maar zoals iemand anders hier al zei, een relatie is meer dan alleen de penetratie. Persoonlijk heb ik meer moeite met de geringe maat van mijn ventje dan dat wij het seksplezier voornamelijk uit de niet penetratie dingen moeten halen. Mijn (lees: ons) grote voordeel ten opzichte van anderen hier in dit topic is dat mijn man zijn vroege zaadlozing zelf erkent en er goed in mee denkt tijdens onze seks. We hebben er samen een redelijk goede balans in weten te vinden.

Dit gezegd hebbende nuanceer ik mijn eigen stukje wel weer een beetje, want natuurlijk blijf ik hopen dat het beter gaat worden. Ik zou liegen als ik zeg dat ik hem niet liever wat langer dan vijf stoten in me zou willen voelen.

-xxx- Loesje -xxx-
Laatst gewijzigd door LoesjeLoes op do 19 november 2015, 17:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Snoozie » do 19 november 2015, 16:04

Wat een mooie oprechte post LoesjeLoes :love:

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor AniMAN » do 19 november 2015, 16:37

OK, da's dan allemaal opgelost :)

Valt toch blijkbaar toch nog veel voor... Ondanks de 'ervaring'...

Ik stond eerder ergens midden-vooraan, toen ze de penissen uitdeelden, en ben ietsje bovengemiddeld geschapen. Dat gaf in mijn jonge jaren, omdat mijn toen even-jonge partners nogal tight waren beneden en er dus direct druk op de ketel kwam...
Dat gaat er ook af met de jaren, dus kan ook meespelen...

hard topic!
:)
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

LoesjeLoes
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 11 november 2015, 10:34

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor LoesjeLoes » do 19 november 2015, 17:06

Wat een mooie oprechte post LoesjeLoes :love:
Dank je.

zaager
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 27 december 2015, 14:35

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor zaager » zo 03 januari 2016, 15:50

Wij hadden dit probleem ook.. kwam te snel klaar en er was bijna geen plezier meer te beleven, want je ziet het zo gemakkelijk aangekomen en na de ejaculatie is het moment ook gewoon weg... we gingen naar een sex therapist en hadden gebruik gemaakt van websites zoals https://tesnelklaarkomen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en zijn van 8 stoten naar 30 gegaan. nog niet waar we het willen hebben nee, maar al een hele verbetering van wat we hadden. ik adviseer andere dus gewoon even rond te gaan zoeken voor tips hierover, vele hebben er last van, maar vaak kan je er iets aan veranderen!

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor Mannekijn » ma 04 januari 2016, 13:32

Helemaal mee eens Zaager. Niet wanhopen en gewoon blijven proberen.
Zelf had ik het probleem ook en met een beetje nadenken en verschillende eigen tactieken heb ik het goed onder de knie gekregen. Al jaren geen problemen meer. :D11

kaartman
Berichten: 12
Lid geworden op: do 07 januari 2016, 16:02

Re: Partner komt veel te snel klaar

Berichtdoor kaartman » do 07 januari 2016, 17:01

Hallo Allemaal,

Ik kwam vandaag dit forum tegen en zag gelijk een herkenbaar probleem dus heb ik me maar gelijk geregistreerd om erop te kunnen reageren.
Ik kwam vroeger ook altijd heel snel klaar en heb van alles geprobeerd om de ejaculatie uit te stellen (oefeningen, gedachten naar iets anders, condoom met verdoving crème), maar niets hielp. Mijn eikel is gewoon te gevoelig. Enkele jaren geleden stuitte ik na een lange zoektocht op een verdoving crème genaamd Emla. Dit is een crème dat alleen op doktersrecept verkrijgbaar is, maar via een online apotheek kun je het wel bestellen. Kost ong. 50 euro plus een verplichte consult, maar zo’n tube crème gaat best lang mee. Ik was eerst sceptisch na het lezen van de recensies over dit product, maar vond ’t wel het proberen waard voor een paar tientjes.
Het werkt perfect, ik smeer het meestal een kwartier van tevoren op over mijn eikel en een stukje van mijn penis. Sinds ik dit product gebruik kan ik het zeker wel 10-15 min volhouden en komt mijn partner soms zelfs eerder klaar dan ik. Ons seksleven is sindsdien flink verbeterd.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten