Mijn man, mijn ex en ik

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor runningslim » wo 29 april 2015, 14:50

:)

Gewoon een open einde. Daar hou ik soms wel van. Dan kan iedereen dat naar believen invullen.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor Mannekijn » ma 11 mei 2015, 15:57

"Mannekijn.Toen ik aan dit forum begon, was ik al bang dat ik reacties zoals die van jou zou krijgen. Laat ik jou en alle andere mannen zeggen: Ik heb in het geheel geen interesse in verhalen over hoe groot jouw piemel is of die van een ander."
@Onzeker
Jammer genoeg lees je mijn bijdrage anders dan het bedoeld is.
Je reactie komt daarom nogal hard binnen bij mij. :(
(Ik heb het nog eens nagelezen en heb nergens de grootte van mijn piemel vermeld. Sterker nog, dat interesseert mijzelf niet eens).

Droomvlinder en Inya hebben het juister opgevat.
De strekking was dat schijn bedriegt.

Natuurlijk bied ik mijn excuses aan mochten anderen mijn bijdrage ook verkeerd opgevat hebben, dan is het inderdaad niet helder genoeg geschreven.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor Snoozie » ma 11 mei 2015, 22:26

"Mannekijn.Toen ik aan dit forum begon, was ik al bang dat ik reacties zoals die van jou zou krijgen. Laat ik jou en alle andere mannen zeggen: Ik heb in het geheel geen interesse in verhalen over hoe groot jouw piemel is of die van een ander."
@Onzeker
Jammer genoeg lees je mijn bijdrage anders dan het bedoeld is.
Je reactie komt daarom nogal hard binnen bij mij. :(
(Ik heb het nog eens nagelezen en heb nergens de grootte van mijn piemel vermeld. Sterker nog, dat interesseert mijzelf niet eens).

Droomvlinder en Inya hebben het juister opgevat.
De strekking was dat schijn bedriegt.

Natuurlijk bied ik mijn excuses aan mochten anderen mijn bijdrage ook verkeerd opgevat hebben, dan is het inderdaad niet helder genoeg geschreven.
Geen excuses nodig wat mij betreft :D33
Ik vond je bijdrage helder genoeg en je hebt het zeker niet over je eigen penis gehad. Jammer dat dit misbegrepen werd :D12

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor Mannekijn » wo 13 mei 2015, 8:50

Dank je, Snoozie.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor Lolly1968 » wo 13 mei 2015, 10:40

lieve mensen,

Leuke reacties,ook op mijn bijdrage.
Toch lezen jullie niet altijd even goed,of ben ik niet duidelijk geweest in het zeggen dat dit
niet mijn mening is maar gewoon wetenschappelijke feiten,en die zijn nooit gebaseerd op 1 of 2 ervaringen.
Tegenwoordig koppelen universiteiten hun onderzoeken. En ja,misschien vinden sommige mannen het niet fijn
om geconfronteerd te worden met feiten. Natuurlijk is iedereen anders en zijn er gradaties in gedrag en uitingen.

Maar vaak willen wij mensen eigenlijk helemaal niet weten hoe we zelf in elkaar zitten en ontkennen dit dan ook hardnekkig.
Het is simpelweg een vaststaand feit dat we veel onzekerheden hebben en kennen die te maken hebben met grote van
geslacht,borsten e.d. Heb ik niet bedacht,zo zijn we nu eenmaal.

En zou zeggen...google maar eens,vind je alles wat je zoekt zelfs wetenschappelijke onderzoeken.
En ach,die mag je ook onzin vinden hoor.
Leef je leven en maak je niet zo druk.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor Venus » wo 13 mei 2015, 19:41

lieve mensen,

Leuke reacties,ook op mijn bijdrage.
Toch lezen jullie niet altijd even goed,of ben ik niet duidelijk geweest in het zeggen dat dit
niet mijn mening is maar gewoon wetenschappelijke feiten,en die zijn nooit gebaseerd op 1 of 2 ervaringen.
Tegenwoordig koppelen universiteiten hun onderzoeken. En ja,misschien vinden sommige mannen het niet fijn
om geconfronteerd te worden met feiten. Natuurlijk is iedereen anders en zijn er gradaties in gedrag en uitingen.

Maar vaak willen wij mensen eigenlijk helemaal niet weten hoe we zelf in elkaar zitten en ontkennen dit dan ook hardnekkig.
Het is simpelweg een vaststaand feit dat we veel onzekerheden hebben en kennen die te maken hebben met grootte van
geslacht,borsten e.d. Heb ik niet bedacht,zo zijn we nu eenmaal.

En zou zeggen...google maar eens,vind je alles wat je zoekt zelfs wetenschappelijke onderzoeken.
En ach,die mag je ook onzin vinden hoor.
Leef je leven en maak je niet zo druk.
Je had natuurlijk even de links kunnen vermelden waar je die onderzoeken gevonden hebt. Want als ik google, krijg ik wat halfgare, niet serieuze onderzoeken, waaruit dan nòg niet echt blijkt dat vrouwen liefst mannen met een grote penis willen. Ja, als je vrouwen 20 foto's van penissen voorzet, maar dat vind ik geen representatief onderzoek. Daarbij komt, dat vrouwen volgens die (wetenschappelijke??) onderzoeken dan weer niet houden van grote penissen die aan kleine mannetjes zitten...dus alles is betrekkelijk...

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor Nelly » do 14 mei 2015, 13:38

Als ik 'science penis seize' intyp in Google vind ik dit:
http://www.independent.co.uk/life-style ... 84250.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En dat verwijst dan weer door naar andere artikelen.
Belangrijkste punt uit het hele artikel - een Gorilla heeft maar 1 1/2 centimeter....

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor Lolly1968 » vr 15 mei 2015, 13:37

lieve mensen,

Leuke reacties,ook op mijn bijdrage.
Toch lezen jullie niet altijd even goed,of ben ik niet duidelijk geweest in het zeggen dat dit
niet mijn mening is maar gewoon wetenschappelijke feiten,en die zijn nooit gebaseerd op 1 of 2 ervaringen.
Tegenwoordig koppelen universiteiten hun onderzoeken. En ja,misschien vinden sommige mannen het niet fijn
om geconfronteerd te worden met feiten. Natuurlijk is iedereen anders en zijn er gradaties in gedrag en uitingen.

Maar vaak willen wij mensen eigenlijk helemaal niet weten hoe we zelf in elkaar zitten en ontkennen dit dan ook hardnekkig.
Het is simpelweg een vaststaand feit dat we veel onzekerheden hebben en kennen die te maken hebben met grootte van
geslacht,borsten e.d. Heb ik niet bedacht,zo zijn we nu eenmaal.

En zou zeggen...google maar eens,vind je alles wat je zoekt zelfs wetenschappelijke onderzoeken.
En ach,die mag je ook onzin vinden hoor.
Leef je leven en maak je niet zo druk.
Je had natuurlijk even de links kunnen vermelden waar je die onderzoeken gevonden hebt. Want als ik google, krijg ik wat halfgare, niet serieuze onderzoeken, waaruit dan nòg niet echt blijkt dat vrouwen liefst mannen met een grote penis willen. Ja, als je vrouwen 20 foto's van penissen voorzet, maar dat vind ik geen representatief onderzoek. Daarbij komt, dat vrouwen volgens die (wetenschappelijke??) onderzoeken dan weer niet houden van grote penissen die aan kleine mannetjes zitten...dus alles is betrekkelijk...


Tuurlijk Venus......alles is betrekkelijk......wat ik zeg...alles op dit forum....en is niet het hele leven betrekkelijk?
Maar dat is natuurlijk ook weer als een 'open deur intrappen' :wink:
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor Venus » ma 18 mei 2015, 17:18

Psies...kunnen we net zo goed meteen Shespot opdoeken... :mrgreen:

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor Mannekijn » di 19 mei 2015, 9:11

Neeeeeee, asjeblieft.
Niet opdoeken. Het is leuk hier.

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor Janus » di 02 juni 2015, 17:33

@onzeker

Je hebt toch voor je man gekozen, en niet voor je ex ? Dat zegt toch genoeg ? Ik heb gecontroleerd of deze reactie er niet al bij stond, maar er misschien toch overheen gelezen, want ik vind het nogal voor de hand liggend. Jij bent blij met hem, afgezien van zijn probleem met iets waarvan hij ten onrechte vindt dat het voor jou een probleem zou moeten zijn, en dan mag hij kiezen of dat dankzij of ondanks zijn penisgrootte is. Jammer dat hij daar zo obsessief mee bezig is, want daar wordt hij echt niet groter van. Ik zou hem gewoon maar eens vragen daarover op te houden.

raoul
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 02 mei 2008, 10:13
Locatie: Amsterdam

Re: Mijn man, mijn ex en ik

Berichtdoor raoul » za 06 juni 2015, 22:03

Een boeiende discussie met zoveel verschillende invalshoeken....tja wij mensen kunnen ons zo sterk identificeren met bepaalde stukken van onszelf....en wel zodanig, dat we de rest van het plaatje niet meer zien en voelen....
In dit geval is het de identificatie met de grootte van de penis, maar het kan ook een kale kop of iets andere zijn.....soms wordt het een obsessie en worden de gevoelens die daarbij passen groot....
Het is een weg om te leren onszelf los te maken van die sterkte identificatie.....leren zien dat wezenlijke eigenwaarde ergens andere vandaan komt....en niets te doen heeft met de grootte van whatever....
Al die valse identificaties moeten doorgeprikt worden en tot vrijheid in onszelf gaan leiden.....en de topicstartster schreef het zo mooi.....het wezenlijke zit in de gevoelde verbondenheid.....lees.......liefde......lees de opening van het hart.....waar ook de zelfliefde en acceptatie huist....
Het is een hele weg om zover te komen en dat vrijmakingsproces kan niemand voor je doen....
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten