Voel me net een opblaaspop

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Opblaaspop

Voel me net een opblaaspop

Berichtdoor Opblaaspop » zo 15 juni 2003, 17:20

Wat de seks betreft met mijn vriend, scoort hij allesbahlve goed... Meestal gaat het er zo aan toe:
We knuffelen/kussen even, hij zoent eventjes mijn borsten, 'voelt beneden waar het gaatje zit', komt bij me binnen, komt klaar en valt direct in slaap.
Ik vind het niet erg als dit een keertje zo gebeurt, maar ik begin me steeds meer en meer een opblaaspop te voelen. Want waar blijft mijn plezier? :cry:

Ik dacht net dat mannen het zo belangrijk vonden om hun vrouwtje te laten klaarkomen?? (terwijl dat voor mij niet per se hoeft, maar ik wil wel graag eens verwend worden...)

Heb al geprobeerd om met subtiele hints aan te geven wat ik graag zou hebben, maar dat lijkt niet te werken...

En met hem erover babbelen vind ik moeilijk: ik kan toch moeilijk zeggen tegen hem dat hij een dikke nul scoort?

CatharinaBE
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 09 juni 2003, 13:22
Locatie: Tilburg

Re: Voel me net een opblaaspop

Berichtdoor CatharinaBE » zo 15 juni 2003, 17:33

Beste Oplaaspop
[knip]
Heb al geprobeerd om met subtiele hints aan te geven wat ik graag zou hebben, maar dat lijkt niet te werken...

En met hem erover babbelen vind ik moeilijk: ik kan toch moeilijk zeggen tegen hem dat hij een dikke nul scoort?
Als je je seksleven wilt verbeteren zal je toch echt directer moeten zijn. Hem precies vertellen wat je wilt, geen subtiele hints meer geven. Zelfs directe aanwijzingen tijdens de seks.

Zeggen dat hij een dikke nul scoort is wel heel direct maar ook erg aanvallend en kwetsend. Je zou iets in de trant kunnen zeggen als: "Ik vind het heel moeilijk om te zeggen maar ik ben niet erg tevreden met onze seksleven. Ik zou graag wat meer voorspel hebben en wat verschillende standjes proberen. Zou je dat voor me willen doen zodat ik ook meer geniet van onze seksleven?"

Praten zal het enige zijn wat je "probleem" oplost. Succes (want tussen de regels door lees ik dat jij dat ook moeilijk vindt).

Met vriendelijke groet,
Catharina
Het leven is als een neus: je haalt eruit wat erin zit.

uitvinderke
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 19:36
Locatie: Leuven, België

Berichtdoor uitvinderke » zo 15 juni 2003, 17:34

Waarom niet ? Probeer het maar eens !

groetjes,
uitvinderke
you can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » zo 15 juni 2003, 20:31

Ook sexen moet je leren....
Net als fietsen, auto rijden en nog veel meer.
Met vallen en opstaan.

Amada

Opblaaspop

Berichtdoor Opblaaspop » zo 15 juni 2003, 20:49

@Amanda "Ook sexen moet je leren...." Hij is mijn eerste vriend met wie ik intiem ben, terwijl hij reeds meerdere sexpartners heeft gehad. Ik kan hem dus moeilijk zeggen hoe het wél moet, kan alleen aangeven hoe ik het graag zelf zou willen...

vampiertje
Berichten: 134
Lid geworden op: do 03 januari 2002, 2:01
Locatie: Belgium

Berichtdoor vampiertje » zo 15 juni 2003, 21:48

Neem je zelf vaak het initiatief?
Wanneer je de touwtjes zelf in handen neemt, leg je zelf de accenten en kan je hem laten aanvoelen wat jij wil. Ofwel spreek je er eerst over en maak je gewoon duidelijk dat jij bepaalde dingen leuk vindt ofwel ... doe je het gewoon he !!!

Je overmeestert hem bijvoorbeeld, verleidt hem en je zorgt ervoor dat hij niet kan penetreren vooraleer hij jou eerst heeft doen komen.
Fantasie op dat punt kan wonderen doen.

Maar toch ... over sex babbelen in een relatie is o zo belangrijk!! Deins niet terug om hem te zeggen dat je andere accenten wil leggen en dat hij meer aandacht moet schenken aan dit of dat of ...
De bespreekbaarheid van jullie seksleven zal het seksleven op zichzelf zooooooo veelkeer beter maken!!!!!!

Groetjes

chiara

Berichtdoor chiara » ma 16 juni 2003, 0:12

Ik kan me voorstellen dat je je een beetje onzeker voelt omdat hij je eerste sexpartner is, maar ik zou me daar niets van aantrekken. Het hem gewoon zeggen! Lukt je zeker en vast wel, je moet het maar zo bezien: je bent het allemaal nog een beetje aan het leren en in het begin is het niet zo simpel om alles maar te zeggen. (Dat vond ik toch.) Toch is het erg belangrijk om over sex te praten en zeker met de eerste persoon waar je sex mee hebt....Wie weet vind hij het wel erg prettig dat je hem aangeeft wat jij lekker vind en loop het daarna wel los...

Veel succes!

Handsome
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 23 april 2003, 1:01
Locatie: Almere

Berichtdoor Handsome » ma 16 juni 2003, 14:15

Tja er is al een hoop gezegt waar ik me alleen maar bij kan aansluiten. Toch wil ik als jongen even een duit is het zakje doen. Zoals hij jouw knuffelt, kust vervolgens neukt en in slaap valt is eigenlijk ook heel direct to the point. Dat geeft jouw derhalve ook het recht om to the point naar hem te zijn. Als jullie een goede relatie hebben en hij dat in ziet dan weet ik zeker dat hij na een goed gesprek z'n best zal doen om jouw ook dat gene te gunnen wat jij graag wilt. Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat het voor hem een leuke uitdaging is om jouw tot zo'n zelfde hoogtepunt te brengen als dat jij hem kan geven. Eerlijkheid en direct over dingen met elkaar kunnen praten zijn zeer belangrijk om een goede relatie in stand te houden. Dus, je je niet schamen en er gewoon over beginnen. Als hij dat ook zo ziet dan komt dat zonder twijvel goed.

lovelydove
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 17 maart 2003, 2:01
Locatie: kempense bossen in antwerpen

Berichtdoor lovelydove » di 17 juni 2003, 11:34

toen ik net met mijn vriend begon hadden we hetzelfde probleem. :? hij had nog niet veel variatie in bed gehad (wel verschillnde partners maar maar twee standjes...)
en ik heb direct open kaart met hem gespeeld en n u zegt hij altijd om te grappen dat hij maagd was voor onze relatie :D
in het begin vond hij dat wel wat vreemd dat ik duidlijk zei van ik mijn zin niet jij ook niet en soms was dat niet zo leuk maar na een tijdje liep datwel vlot en begon hij ook mondiger te worden n bed met als resultaat een gevarieerd en gelukkig sexleven...

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 17 juni 2003, 14:53

ik snap mensen niet meer.....
Zeker op het gebied van communicatie.
Mensen denken maar dat men wel zal snappen wat er bedoeld wordt, of dat de ander wel zal voelen wat je wensen zijn. En als dat niet gebeurt, dan is het meteen bonje.
Zo zit het dus NIET in elkaar. Als je wilt dat een ander datgene doet wat je graag zou willen, moet je dat open en eerlijk kunnen aangeven. Als je dit niet meer in een relatie kunt (dus het aangeven wat je nou eigenlijk wilt, zonder de ander in de grond te boren) dan wordt het tijd om uit de relatie te stappen. Het moet ook nog leuk blijven, toch?

M
Laedere facile, mederi difficile

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » di 17 juni 2003, 17:17

En zo is het, Mark! Communiceer! Tenzij je met een helderziende bent natuurlijk, maar dat is slechts weinigen gegeven. :wink:


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten