Ik bedrieg mijn vriend met shespot.

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Anacha
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 april 2002, 1:01
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor Anacha » di 10 juni 2003, 20:50

Mijn man weet dat ik hier post en soms zegt ie "je schrijft het niet op jouw site hoor" ;-) bedoelt ie shespot dus mee. We hebben min of meer afgesproken dat hij dit respecteert en dus niet meeleest. Ik hoop dat hij dat ook doet en als hij toch leest, tja dan zal hij dingen lezen die hij niet weet ...

Groeten Elaine

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » di 10 juni 2003, 23:57

hmm.. ik ben het met mark zijn woorden eens.. zo voel ik het ook .. ik ben ook niet helemaal open over mezelf..

Dus ik ga niet echt vreemd met shespot .. ik laat alleen het achterste van mijn tong niet zien :)

Love deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » wo 11 juni 2003, 9:49

@Mark, je maakt me wel nieuwsgierig, wie is jouw vriendin dan?
:wink:
Amada

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » wo 11 juni 2003, 11:05

Dear Princess,

Ik vind het niet zo verkeerd om een plek voor jezelf te hebben, ook niet verkeerd om niet alles en alles direct en in detail met je partner te delen. Het kan ook goed zijn om ook feedback en input van een ander te krijgen voordat je iets met je partner deelt.
Wanneer je vertrouwen in elkaar hebt is dat ook helemaal niet nodig.
Essentiële dingen deel je toch wel met elkaar.

Het lijkt me op zich wel goed om niet te verbergen dat je regelmatig op een forum post of chat. Hij zou het vast vreemd vinden wanneer hij daar achter komt, dan lijkt het net of je echt iets te verbergen hebt.

Mijn partner weet wel dat ik hier kom, maar leest niet wat ik post, tenzij ik hem vraag om het te lezen.

Amada

garry
Berichten: 176
Lid geworden op: za 04 januari 2003, 2:01
Locatie: westelijk utrecht

Berichtdoor garry » wo 11 juni 2003, 20:30

Ik zat er nogal mee, toen ik shespot ontdekt had en af en toe wat postte. Uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en het haar verteld. Op zich houdt ze niet van internet en ook niet van computers en na even meelezen had ze het al gezien: voyeuristisch en plat. Desalniettemin ben ik haar blijven vertellen van sommige discussies die hier plaatshadden en hoewel ze het nog steeds niks vindt accepteert ze dat ik hier af en toe rondneus en wat probeer bij te dragen.

Als ik al schrijvend op zielenroerselen kom waar zij geen weet van heeft, dan probeer ik die wel alsnog met haar te delen. Anders voelt het inderdaad een beetje aan als vreemdgaan.

garry

ikke30
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 09 maart 2003, 2:01
Locatie: nl

Berichtdoor ikke30 » zo 15 juni 2003, 3:30

:lol: ja ja ieder zijn mening maar ik zou het verschrikkelijk vinden als je me niets zou zeggen (als vriendhe) je woont toch samen of hebt in iedergeval een relatie met elkaar, samen doe kan leuker zijn kijken naar de reakties van anderen,jammer dat mijn vrouw er niet zo aan trekt aan dit forum ik geloof dat het weer genoeg is geweest

Maarja ieder zijn iede

miesj@h
Berichten: 1
Lid geworden op: do 12 juni 2003, 18:45

Berichtdoor miesj@h » zo 15 juni 2003, 18:25

ik heb et de mijne verteld en hij vind het gewoon ongelofelijk grappig
ik heb gewoon verteld wat ik hieral kom doen maar uiteraard heb ik de website niet vernoemd want dan zou ik mij ook doodschamen

Handsome
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 23 april 2003, 1:01
Locatie: Almere

Berichtdoor Handsome » ma 16 juni 2003, 15:24

@Just a Princess

Weet je wat het fijne is aan dit forum. Dat iedereen elkaar respecteert en niet plat over sex praat. Daarnaast is het zo dat je hier kunt ronddolen in volledige anonimiteit. Zelfs al zou je al je bedgeheimen vertellen weet niemand dat jij het was. Voor het zelfde geld ben je een van m'n naaste collega's en dan nog zou ik het niet weten. En als ik al niet precies zou weten wie jij bent laat dan staan dat ik weet wie die vriend/man is waar je over spreekt. Dat vindt ik persoonlijk het mooie eraan. En dat is natuurlijk ook de reden dat we op dit forum zo vrij over alles kunnen spreken. Ik weet zeker dat er op dit forum dingen besproken worden die je niet direct aan een naaste vriend/vriendin zou durfen/willen/kunnen vragen.

Overigens heb ik zelf mij vriendin op deze site gewezen nog voordat ik zelf bij ging dragen aan dit forum. Ze heeft het meer dan een uur gelezen en vondt het heel interresant. Vooral vanwege een thread dat toen liep over blaasontstekingen waar ze zelf ook regelmatig last van heeft. Maar zij is er sinds die ene keer niet meer opgeweest ook al heb ik wel eens gezegt van ga daar anders weer eens lekker doorheen bladeren. Ze weet dat ik dit forum nog regelmatig bezoek en dat ik nu ook zelf wel eens wat bijdraag. Wat ik hier ook vertel over mezelf ik blijf het gevoel van anonimiteit behouden omdat ik niet te persoonlijk wordt. En iedereen zal altijd blijven denken wie is dat persoon, het is er iedergeval een uit de vele miljoenen die het KAN zijn.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast