Ik bedrieg mijn vriend met shespot.

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Ik bedrieg mijn vriend met shespot.

Berichtdoor Just a Princess » ma 09 juni 2003, 20:53

Okay, ik weet het. Het kan raar klinken...
Maar ik heb echt wel een heel dubbel gevoel over dit forum...

Ik bedoel, ik kom hier graag, ik kom hier al een hele tijd en dit is als een soort familie waar ik altijd terecht kan met allerlei vragen en problemen...
Heel erg uiteenlopende&inventieve antwoorden en oplossingen gegarandeerd!

Maar als mijn vriend hier zou komen en sommige van mijn bijdrages zou lezen, zou ik me schamen.
Niet om wat er staat, maar om het feit dat ik het met jullie gedeeld heb en niet met hem.

Iedereen heeft wel recht op zijn eigen ruimte, het recht om dingen voor zichzelf te houden, niet alles moet met elkaar besproken worden in een relatie. Er zijn dingen die voor hem weinig uitmaken, maar waarvan ik toch wil dat hij ze niet weet.
En het is ook erg nuttig om zoveel uiteenlopende meningen te lezen, zelfs over dingen die je al samen besproken hebt.
Maar uiteindelijk... Het zijn niet alleen MIJN intieme gedachten, gevoelens en handelingen die ik met jullie deel, maar ook die van hem.
Begrijp je?

Ik heb al tientallen topics gewist, meteen na het schrijven ervan, omdat ik het te intiem vond voor hem, of omdat ik dacht: "Nee, dat lossen we zelf wel op"... Terwijl het meestal toch dingen zijn waar ik mee zit...

Kennen jullie dit gevoel, en hoe gaan jullie ermee om?

panter
Berichten: 160
Lid geworden op: wo 22 januari 2003, 2:01
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor panter » ma 09 juni 2003, 21:03

déja vu - nogal.....

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » ma 09 juni 2003, 21:12

heb dat gevoel ook vaak!
hij heeft er geen idee van dat ik op deze site kom, en nog minder dat ik sinds deze week ook messenger contact heb met een paar van de jongens hier....
ach, hij heeft er op sommige momenten al onbewust zijn voordeel mee gedaan, dat ik hier dingen gelezen heb, dingen weet.....

Satine,
met shespot als haar kleine geheimpje
:) Live to love, love to love, love to live! :)

Zoe
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 02 maart 2003, 2:01
Locatie: nederland

Berichtdoor Zoe » ma 09 juni 2003, 21:21

Nee princess het klinkt zeker niet raar, je hoeft je er zeker niet voor te schamen, en als je niet wilt dat je vriend dit weet laat je het lekker zo.

Een man, vriend, hoeft niet altijd alles te weten als je een relatie hebt, het is heel belangrijk dat je ook iets van en voor jezelf houdt.

Zolang jij je er gelukkig bij voelt en ook de intieme dingen die over hem gaan hier kwijt kan, vind ik dat je het moet blijven doen.
Je moet nooit jezelf weg vlakken in een relatie, en toch proberen een stukje van en voor jezelf te houden en wat dat dan is, is voor iedereen persoonlijk...

Ik ken het gevoel zelf niet, mijn partner weet dat ik af en toe op een topic reageer en maakt zich daar niet druk om, hij vraagt weleens puur uit nieuwsgieriheid wat ik allemaal lees, maar verder bemoeit hij zich er niet echt mee. Dit is iets wat van mij is en hij gunt mij dat, en zo zou het eigenlijk moeten zijn...

Zoe

zanna
Berichten: 737
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Contacteer:

Berichtdoor zanna » ma 09 juni 2003, 22:10

Hoi Just A Princess,

Wat vind je er zélf van de je sommige dingen blijkbaar niet met hem kan/wil bespreken? Is dat iets wat je eigenlijk zelf wel zou willen of moeten?

Je kan je wel schamen "om het feit dat ik het met jullie gedeeld heb en niet met hem." maar eigenlijk vraag ik me af waaróm je het wel met ons deelt en niet met hem.

Bij mij werkt het andersom, er zijn dingen die ik wel met mijn Hoofdman bespreek maar die ik op She niet deel. In topics/reply´s wissen ben ik ook erg goed maar dat heeft dan precies de omgekeerde motivatie. :(

zanna

wereldreizigster1
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 09 juni 2003, 22:20

Berichtdoor wereldreizigster1 » ma 09 juni 2003, 22:23

Ik ben in de situatie van Zoe....
hij weet dat ik regelmatig hier wat lees
maar hij maakt zich er niet druk over.
Het is leuk om eens wat voor jezelf te hebben!
Erger je niet, verwonder je slechts.

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » ma 09 juni 2003, 22:23

oops! ook ik herken iets hier.. mijn vriend kent deze site.. en mede daardoor reageer ik niet op sommige topic's.. just in case hij het leest, dat is eigenlijk wel raar omdat wij toch wel een toegankelijke relatie hebben... makes one wonder ..

Dus prinsesje.. its all ok .. denk ik!

groetjes deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Karo81
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 20:26
Locatie: België, student

Berichtdoor Karo81 » ma 09 juni 2003, 22:45

@Define

Voel je je dan niet geremd in het schrijven omdat je vriend eventueel hier kan komen lezen? Mijn vriend kent ook deze site, hij weet dat ik veel lees en soms ook wel schrijf of reageer. Ik heb hem dat eens verteld omdat ik vond dat hij wel mocht weten dat ik ook met anderen praat over onze relatie. Maar de laatste tijd komt hij ook weer vaker lezen hier en ik weet niet of ik dat wel nog zo leuk vind. Ik heb het gevoel dat ik niet meer kan schrijven wat dadelijk in me opkomt maar dat ik moet gaan nadenken en overwegen hoe ik nu alles ga formuleren zodat ik hem niet kwets of iets vertel wat hij niet wilt dat anderen weten.

@just a princess
Ik voel me er soms ook wel schuldig over dat ik dingen over onze relatie vertel. Enfin schuldig, eerder ongemakkelijk. Het is jammer genoeg niet mogelijk om alleen mijn kant van het verhaal te vertellen. Hoe je het ook draait of keert, je betrekt altijd wel op 1 of andere manier je partner erin en misschien wil je partner dat helemaal niet. Mijn vriend vindt in ieder geval dat onze relatie iets is tussen ons alleen en hij zou niet gemakkelijk met iemand anders erover praten. En nu doe ik dat wel in zijn plaats. Het is toch soms moeilijk.

Ik ben weer aan het twijfelen geweest of ik deze reactie wel zou posten. Mijn vriend weet nog niet hoe ik me voel over zijn aanwezigheid op dit forum. Maar ik zal maar eens de stoute schoenen aantrekken, zeker?

Immer twijfelende Karo

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » ma 09 juni 2003, 23:00

Ik bespreek mijn sexleven soms ook met "onbekenden"... Kan soms gewoon wel eens zinvol zijn :) Niets ergs aan hoor!

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » ma 09 juni 2003, 23:16

Bedankt Karo... Je zit er helemaal op!

@Zanna
We hebben een heel open relatie.
Ik KAN alles met hem bespreken, maar ik doe het niet altijd als het niet absoluut noodzakelijk is.
En ook, hier kan ik alles nogal ongezouten zeggen en doe ik het ook.
Bij hem ben ik wat subtieler, omdat ik hem nooit zou willen kwetsen.
Hetgene dat me dwars zit is niet echt wat we wel of niet kunnen bespreken, maar gewoon dat ik zijn intieme leven hiermee ook prijsgeef.
Ik heb ook wel een heel herkenbare nick, moest er 1 van onze vrienden op deze site terecht komen, weten ze meteen dat ik het ben. En hij noch ik zouden het fijn zitten om onze bedgeheimen een beetje te exposeren.

Ik post hier vooral om een bredere kijk op de dingen te krijgen, niet om oplossingen te vinden... Als er een probleem is, komen we er samen wel uit.

vlijtig liesje
Berichten: 83
Lid geworden op: di 11 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor vlijtig liesje » di 10 juni 2003, 0:32

Niks mis mee, zo'n geheim. Doe je voordeel met wat je leest, laat je inspireren, en dan hebben jullie er allebei voordeel van!

Lies

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 10 juni 2003, 10:27

Ik heb afgelopen vrijdag aan mijn vriendin laten weten dat ik shespot bezoek en er berichten achterlaat, ook over haar.
Zaterdagavond vroeg ze naar het internetadres en is ze gaan kijken.

Ik vond het best spannend .
Na een uurtje of zo kwam ze bij me zitten en vroeg ik haar wat ze er van vond. "het gaat wel veel over sex hè" zei ze.
"Nou, niet alleen over sex hoor maar wel veel".

Nu moet ze shespot gaan ontdekken en ze zal vast nog wel eens terugkomen. Ik ben wel blij dat ik het haar heb verteld want anders loop je toch met een soort van geheim.

De mazzel

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 10 juni 2003, 13:42

Prinsesje.
Ik kan me je gevoel erg goed voorstellen, temeer daar ik weet dat mijn eigen vriendin hier ook geregeld te vinden is en ook postings doet. Maar ik heb voor mezelf duidelijk een grens gesteld, dat als mijn lief mijn innerlijke roerselen niet kent, ik ze ook niet hier op dit forum plaats. Tenminste, totdat ik ze wel gedeeld heb met mijn vriendin.

En verder zijn er zaken, die ik voor me houd, omdat ik vind dat ik daar nog niet rijp voor ben, om ze op dit forum te zetten. Ik moet er eerst even nog wat dieper over nadenken. Maar ik denk dat iedereen dit hier wel zo heeft.
Het is dus zo, dat mijn vriendin aangeeft dat er een topic is waar ik wat over zou kunnen vertellen, maar dit om mijn eigen redenen nog niet doe.

Groets
Mark

Roccoco
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 25 mei 2003, 12:41
Locatie: omgeving Breda en heeeeel actief ;-)

eerste kennismaking mislukt!!!!

Berichtdoor Roccoco » di 10 juni 2003, 20:31

M'n vrouw heb ik dus ook op de hoogte gebracht van Shespot...stond in de Margriet of libelle of Flair of.....kweet het niet meer...De Yes dus! Op vakantie gezegd dat dat een goede site is voor "onze" problemen en dat ze daarop eens moest (sorry, kan) surfen. Houdt niet van computers, maar allee......Shespot site open laten staan zodat ze het wel moest (sorry, kon) zien en ook zij reageerde zoals Mazzeltovv ook zei: gaat alleen maar over sex. Sex op TV, sex in bladen en sex in boeken en nu dus ook sex op internet. Was wel naar Jambers, dus daardoor zal het wel komen :lol: Dus m'n eerste poging om haar naar "lotgenoten" te laten zoeken is mislukt. Ze lost haar problemen wel zelf op en liever niet met andere!! Ik houd ervan om kenis van andere op te doen en ervaringen te lezen van andere vrouwen en mannen. Daar kan ik van leren....................misschien doet ze het stiekem toch wel.............surfen naar shespot! Dus dag schat, ik hou van je :love:

Roc-coco

Andreas
Berichten: 5
Lid geworden op: di 01 april 2003, 1:01
Locatie: België

Berichtdoor Andreas » di 10 juni 2003, 20:42

Hoi Just a Princess,

Mijn vrouw weet niet dat ik af en toe op Shespot rondhang en ik ben er zeker van dat ze er niet zou voor open staan.
Wij hebben een bevredigende relatie (op alle vlakken) en kunnen echt wel met elkaar praten, ook wel over ieder onderwerp.

Ik heb niet het gevoel dat ik haar bedrieg - zou er in dat geval trouwens meteen mee ophouden. Ik beschouw het als een klein stukje privé, temidden een druk gezinsleven met 2 levendige zoontjes en alles wat daar bij komt kijken. Ik hou van dit forum, zijn bezoekers en de verhalen ... die ik (ten dele!) misschien ook wel had willen beleven, 10 jaar geleden.

Ik zou me geen zorgen maken over mijn 'voor de hand liggende nickname'. Wat weten we over jou? Je bent 20, studente, niet onknap en je beleeft je seksualiteit bewust ... volgens mij zijn er nog wel ettelijke mensen die aan dit profiel voldoen. Je vrienden verwachten jou hier niet, volgens mij leggen ze nooit de link.

Je hebt recht op 'je pleziertje'. En je bijdragen werken zeker ook inspirerend voor anderen. Ga ermee door zolang je je daar goed bij voelt.
Zo niet, dan houd je het toch gewoon voor bekeken?

Groetjes, Andreas.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten