Cockring

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

LifLaf
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 16 augustus 2002, 1:01
Locatie: De Meern, zelfstandige ICT consultant
Contacteer:

Berichtdoor LifLaf » do 04 september 2008, 17:24

nou Frank, dat klinkt helemaal niet verkeerd!!!

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor stoeipoes » do 04 september 2008, 18:31

Nu ga ik hem zeker kopen voor mijn man , ik denk dat hij dat zekerwel leuk ga vinden.
Gr Stoeipoes.Ps allemaal bedankt. :wink:

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Berichtdoor lavendeltje » do 04 september 2008, 22:48

Nu ga ik hem zeker kopen voor mijn man , ik denk dat hij dat zekerwel leuk ga vinden.
Gr Stoeipoes.Ps allemaal bedankt. :wink:

jij zal het ook wel leuk vinden, zeker weten !

funhopper
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 10 januari 2007, 15:31
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor funhopper » vr 05 september 2008, 16:05

Wat Frank vertelt over tijdelijk verwijderen: mij lukt dat niet. De stalen ring sowieso niet omdat die te weinig ruimte biedt mijn ballen erweer door terug te halen en voor beiden geldt dat ik ze er ook niet omheen krijg als junior staat. Dat moet gebeuren vóór hij te hard is.
De ring verhoogt vooral de kwaliteit van mijn huwelijksgereedschap.
Mijn favoriet is een combinatie van twee rubber ringen die met een kort riempje aan elkaar zitten. De grote ring omvat alles en een kleinere ring alleen mijn erectie. Het riempje verbindt de beide ringen onderlangs (tussen mijn ballen).
Christine le Duc heeft een uitgebreide collectie.
een dag zonder seks is een verloren dag

Pastis
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 07 september 2008, 7:21

Berichtdoor Pastis » zo 07 september 2008, 7:38

Wat Frank vertelt over tijdelijk verwijderen: mij lukt dat niet. De stalen ring sowieso niet omdat die te weinig ruimte biedt mijn ballen erweer door terug te halen en voor beiden geldt dat ik ze er ook niet omheen krijg als junior staat. Dat moet gebeuren vóór hij te hard is.
De ring verhoogt vooral de kwaliteit van mijn huwelijksgereedschap.
Mijn favoriet is een combinatie van twee rubber ringen die met een kort riempje aan elkaar zitten. De grote ring omvat alles en een kleinere ring alleen mijn erectie. Het riempje verbindt de beide ringen onderlangs (tussen mijn ballen).
Christine le Duc heeft een uitgebreide collectie.

Frank bedoelt waarschijnlijk met een plastic cockring. Ik gebruik lieft een metalen. Die kan je idd enkel omdoen als je lul nog niet stijf is. Ik steek eerst mijn ballen erdoor en daarna mijn lul. Persoonlijk vind ik het heerlijk om dragen en kan het iedereen aanraden.

Blijewereld
Berichten: 9
Lid geworden op: do 26 februari 2004, 16:46
Locatie: NH

Berichtdoor Blijewereld » di 16 september 2008, 9:20

Mijn vriendin en ik gebruiken al jaren de cockring, we hebben er veel plezier mee, inderdaad blijft hij lekker lang hard en dik, en mijn vriendin voindt het nog een mooi gezicht ook als hij zo een hele lange tijd kei kei hard blijft. Zelf kan ik dan mijn orgasme ook nog heel lang ophouden/uitsellen, dus hebben er een redelijk tijd samen plezier van de ring. Ik heb dan ook een rubberen, ooit eens ergens besteld, in een zakje van 3, en een keer laten ergens bij gekregen bij ene bestelling en heb nu 6 verschillende en 2 passen er heel goed.

Veel plezier er verder mee.

Willem
Je leeft maar een keer

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Berichtdoor Shedoll1 » di 16 september 2008, 11:23

Het lijkt me wel een erg leuke tip. Maar ik weet niet of mijn vriend openstaat voor speeltjes...daar zal ik blijkbaar nog achter moeten komen!
Wat me niet erg ideaal lijkt zijn die rubberen cockringen, wat je met een schaar moet doorknippen...het lijkt me nogal een anticlimax!

Welke effect heeft dit voor de vrouw? Is dit ook een extra stimulatie voor haar? Buiten het feit dan je langer kan rampetampen....

Groetjes
Go for it....but enjoy it

Pastis
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 07 september 2008, 7:21

Berichtdoor Pastis » di 16 september 2008, 22:12

zijn terug van een weekje zuiden, heb heel de tijd 2 metalen cockringen aangehad, de grootste rond mijn pik en zak, de kleinere enkel rond mijn ballen. Gaf een aangenaam gevoel ook tijdens de vrijpartijen.

JanWillem
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 26 augustus 2016, 21:12

Re: Cockring

Berichtdoor JanWillem » vr 26 augustus 2016, 21:23

Ik zie op het internet meerdere sets van 3 cockringen staan; Zie onderstaande afbeelding. Alledrie de sets met de diameters 40mm, 45 mm en 50mm. Alleen de rechter set wordt als dik aangemerkt. De artikel info vertelt verder niets over de dikte. Wie weet hier meer over? Wat is het verschil in comfort?

Afbeelding

nightengale
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 21 oktober 2016, 13:49
Locatie: midden van het land

Re: Cockring

Berichtdoor nightengale » di 25 oktober 2016, 13:42

Wij gebruiken ook weleens een cockring.
Hij wordt er wat dikker en knetter hard van, en volgens mijn man wat minder gevoelig.
Hij vindt zijn orgasme wel intenser.
Zelf voel ik weinig verschil bij het neuken, maar om hem zo hard te zien is het wel een mooi gezicht.

EnRinged Gentleman
Berichten: 1
Lid geworden op: do 14 december 2017, 17:05

Re: Cockring

Berichtdoor EnRinged Gentleman » do 14 december 2017, 17:13

Leuk alle reacties te lezen. Ik draag zelf cockringen van het Nederlandse merk Velv'Or en ben hier een beetje aan verslaafd :D11 want heb al hun 3D Geprinte cockringen net als de JBoa en de BeauGosse's. Ze geven me een super gevoel en mijn sekspartners vinden ze ook het einde en willen nog geen eens meer seks hebben zonder dat ik een Velv'Or cockring om heb? Ofwel ik raad iedere man aan om mijn ervaring te volgen.

Nightengale k snap dat je zegt dat je er zelf als vrouw niet veel van voelt wat ook klopt want de meeste cockringen zijn voor zijn plezier en niet die van de vrouw. De vibrerende cockringen kunnen je wel zeker genot geven als je op hem zet.

Massi
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 24 oktober 2016, 17:00

Re: Cockring

Berichtdoor Massi » do 28 december 2017, 0:41

Ben wel nieuwsgierig geworden. Ik ga het eens proberen.
Een butplug vond ik zeer verassend, dus een cockring wellicht ook.

Openmind 2017
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 03 januari 2018, 13:17

Re: Cockring

Berichtdoor Openmind 2017 » do 04 januari 2018, 16:38

@ Massi: Als je een butplug verrassend / lekker vindt als vrouw, is een cockring hetzelfde voor een man. Mooi gezicht, uitdagend en zit lekker. Ik heb zelf een sterke voorkeur voor RVS. Ik heb ook wel andere maar RVS draag ik het liefst. Ook lekker in combi met een ballstretcher. Zeker als je je boxer thuis laat :-)

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Cockring

Berichtdoor Mannekijn » vr 05 januari 2018, 14:03

Loopt die combi wel lekker?

Openmind 2017
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 03 januari 2018, 13:17

Re: Cockring

Berichtdoor Openmind 2017 » vr 05 januari 2018, 14:20

Geen ervaring in combi met een butplug, :-). Die andere combi, zeker. Voelt alles duidelijk zitten. Maar ook het idee; een ander weet het niet (kan het evt wel horen als je loopt. Dan gewoon grappig/spannend en lekker).


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten