Cockring

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Cockring

Berichtdoor stoeipoes » zo 17 augustus 2008, 11:47

Hoi allemaal,

Ik wil graag weten wat jullie van n cocring vinden , en hebben jullie ervaring mee. Het is zo mijn man wil n cockring gaan proberen, maar ik ben er toch n beetje bang voor. Ik heb er wel wat op internet gelezen , maar ik wil heel graag weten wat jullie er van vinden en of jullie het ook gebruiken.
Gr Stoeipoes.

EstherC
Berichten: 5079
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » zo 17 augustus 2008, 13:48

Om welke reden willen jullie een cockring gaan gebruiken?

Ik heb met mijn ex ook wel een paar keer een cockring gebruikt, maar bij ons was het puur als leuk experimentje bedoeld.
En ik vond het best leuk hoor, hij bleef inderdaad echt urenlang knalhard, we hebben er veel lol mee gehad :wink:
Later heeft hij nog eens een vibrerende cockring gekocht, die vibraties kon ik dan besturen met een klein kastje, ook dat was erg grappig.
Zijn reactie als ik ineens die vibratie vol aan gooide :lol:

Al met al was het voor ons puur een lollig attribuut.
Maar ik kan me zeker voorstellen dat als een man wat moeite heeft met het behouden van zijn erectie, het echt een superhulpmiddel is!

Ladyxxx
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 november 2003, 0:21

Berichtdoor Ladyxxx » zo 17 augustus 2008, 14:11

Ook hier positieve ervaringen met cockringen

Rubberen O ringen (gewoon uit de doe het zelf zaak :wink:) makkelijk de verwijderen met een schaar indien noodzakenlijk

Lederen zijn we niet echt enthousiast over omdat de sluitingen vaak een stukje vel mee wil nemen er tussen in, maar doet het werk ook

Stalen zijn erg mooi om te zien, maar niet gemakkelijk te verwijderen hier word hij vaak gedragen voor het gevoel

Je kunt ook nog creatief met touw zijn, let wel op dat je dit doet wanneer hij stijf is en ook dat je een schaar bij de hand houd !

We hebben ook een minder leuke ervaring met deze vorm. Te lang een cockring omhouden terwijl hij stijf is kan oedeen vorming veroorzaken (ophoping van vocht) Oplossing hiervoor is veel masseren :twisted: en vochtafdrijvende middelen gebruiken. Te veel te vaak te lang eigenlijk alles met te kan ook permanente beschadigingen geven aan het lid, so play safe. :)
I am just me...

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor stoeipoes » zo 17 augustus 2008, 14:36

Hoi Lady,

Het is net als bij jullie om het n keer te proberen , kijk er staat veel op internet, maar vind het fijner om het van mensen te horen die hem gebruikt hebben of nog , maar bedankt voor de uitleg ik denk dat we het gewoon n keer proberen , Jij had het over het n doe of zelf zaak voor o -ringen,ook in bouwmarkten? en hoe meet je de maat?
Gr Stoeipoes.

Ladyxxx
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 november 2003, 0:21

Berichtdoor Ladyxxx » zo 17 augustus 2008, 16:25

Hallo Stoeipoes,

Wij hebben verschillende maten gekocht en door te passen (wanneer hij stijf is!) de juiste maat gevonden. Voor nog geen 50 cent per stuk kun je wel een keer mis zitten (en anders de omtrek (alleen van de penis of de penis en de balzak) gedeeld door 3,14159 dan heb je ongeveer de diameter)... en je kunt er ook meerdere achter elkaar plaatsen al naar gelang het effect je wilt bereiken. En ik denk dat bouwmarkten ze ook wel verkopen :)

Groet,

Lady
I am just me...

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Berichtdoor lavendeltje » ma 01 september 2008, 9:49

Ook hier positieve ervaringen met cockringen

Rubberen O ringen (gewoon uit de doe het zelf zaak :wink:) makkelijk de verwijderen met een schaar indien noodzakenlijk

Lederen zijn we niet echt enthousiast over omdat de sluitingen vaak een stukje vel mee wil nemen er tussen in, maar doet het werk ook

Stalen zijn erg mooi om te zien, maar niet gemakkelijk te verwijderen hier word hij vaak gedragen voor het gevoel

Je kunt ook nog creatief met touw zijn, let wel op dat je dit doet wanneer hij stijf is en ook dat je een schaar bij de hand houd !

We hebben ook een minder leuke ervaring met deze vorm. Te lang een cockring omhouden terwijl hij stijf is kan oedeen vorming veroorzaken (ophoping van vocht) Oplossing hiervoor is veel masseren :twisted: en vochtafdrijvende middelen gebruiken. Te veel te vaak te lang eigenlijk alles met te kan ook permanente beschadigingen geven aan het lid, so play safe. :)

hier ook positieve ervaringen,

de rubberen cockring enkel rond stijve penis aanspannen, niet te hard en niet te lang !

Idd, een glimmende metalen is heel mooi, wordt gedragen rond penis en balzak. Deze kunnen wel gedragen worden zonder stijve lul, maar als "lichaamsversiering" zoals een piercing. Wij hebben er wel een paar moeten kopen om de juiste maat te vinden, maar die kosten amper 5euro in de sex-shop. Nu heeft mijn man er twee in nikkelvrij staal, kosten wel 25 euro maar die oxideren niet. Hij doet bijna altijd één om op vakantie en kan deze altijd omhouden. Op cap d'agde ziet je trouwens veel mannen met een glimmende cockring.

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor stoeipoes » di 02 september 2008, 18:25

Hoi allemaal,

Ik begrijp dat het toch niet erg in is zn cockring , en ik lees dat je hem niet lang moeten laten zitten , maar wat is niet lang 5 of 10 minuten?Ps wij hebben het nog niet geprobeerd.
Gr Stoeipoes

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Berichtdoor lavendeltje » di 02 september 2008, 18:56

Hoi allemaal,

Ik begrijp dat het toch niet erg in is zn cockring , en ik lees dat je hem niet lang moeten laten zitten , maar wat is niet lang 5 of 10 minuten?Ps wij hebben het nog niet geprobeerd.
Gr Stoeipoes
een rubberen rond de stijve penis niet te lang max 20 minuten, want deze snijdt de bloedtoevoer redelijk af.
een metalen rond de penis en balzak wordt aangebracht in slappe toestand en is niet zo "strak", en kan uren om.

tis wel van horen vertellen van "mijn ventje" 8)

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » di 02 september 2008, 20:15

Ik gebruik een plastic cockring, die je naar believen strakker of losser kan stellen. Leuk speeltje hoor. :D Een lederen variant zou ik nog wel eens willen uitproberen, omdat het gevoel mij aangenamer lijkt dan dat plastic. Zo'n rubberen ring heb ik ook, maar die zit wel erg strak. Dat is niet altijd prettig. Het leuke aan de cockring is dat je pik keihard blijft en erg gevoelig :P

Langer dan een half uur zou ik de ring niet laten zitten. Levensbedreigend is het niet, een tikje pijnlijk wordt het wel op den duur.

Ik zou zeggen, stap eens binnen bij Stout of Female & Partners of Christine en vraag advies. Er zijn niet veel mannenspeeltjes, en van de cockring hebben volgens mij de meeste mannen wel plezier.
Amor vincit omnia

LifLaf
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 16 augustus 2002, 1:01
Locatie: De Meern, zelfstandige ICT consultant
Contacteer:

Berichtdoor LifLaf » wo 03 september 2008, 9:29

ik heb wel eens std maten gekocht via de postorder, maar als de maat niet klopt heb je er niks aan. Die ik had was te ruim voor om mijn pik en te krap voor om mijn ballen ... 2x niks dus.

Ik weet dus (nog) niet hoe het voelt, maar kijk goed naar de maat!

funhopper
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 10 januari 2007, 15:31
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor funhopper » wo 03 september 2008, 15:21

Ik gebruik bij het vrijen al jaren een cockring en met veel genoegen. Zowel de stalen als de rubbervariant bevalt mij best.
een dag zonder seks is een verloren dag

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 03 september 2008, 17:31

Ik ken en heb veel speeltjes maar een cockring... komt eigenlijk pas onder mijn aandacht bij het lezen van dit topic... gek genoeg (want je ziet ze wel altijd in catalogi en sexwinkels)

Vraagje:
Wat is het plezier hieraan? Is het puur om het lang(er) hard te houden, of geeft het ook een aangenaam gevoel erbij?

iaw; is het ook een tip voor een (jongeman) die sowieso een orgasme kan uitstellen en zijn erectie hard kan houden?

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » wo 03 september 2008, 19:18

Ja, de verhoogde gevoeligheid is de voornaamste attractie van een cockring, Jess. Althans voor mij. Het speeltje is ook voor mij betrekkelijk nieuw; een jaar of drie terug kocht ik mijn eerste. Het leek mij aangenaam als mijn erectie zonder moeite fier overeind bleef, ook al had ik geen aanwijsbare problemen op dat terrein.

Dat bleek inderdaad een van de effecten. Het bloed stroomt minder makkelijk terug, dus je pik blijft langer leuk om te zien :lol: Ik had ook gedacht dat je niet of nauwelijks kon klaarkomen met zo'n ring om. Daarin had ik mij vergist. Het kan wel degelijk, en het is nog lekker ook. Maar juist het effect dat ik niet op voorhand verwacht had, bleek het succesnummer. Na een minuut of tien is mijn lul zo gevoelig als de jonge Werther en siddert hij bij de geringste aanraking. Zodra mevrouw Polder haar tong uitsteekt, is het al bijna gebeurd. Bij wijze van spreken dan.

Mijn favoriete activiteit – voor de onbedwingbaar nieuwsgierigen onder ons – is de ring na een kwartiertje verwijderen, vervolgens een tijdlang erg leuke dingen doen met de nu veel minder gevoelige pik, en ten slotte de ring weer om voor de finale. Oh, dat moet elke man toch even hebben geprobeerd!

Ik ga hem vast klaarleggen :)
Amor vincit omnia

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » wo 03 september 2008, 21:57


Mijn favoriete activiteit – voor de onbedwingbaar nieuwsgierigen onder ons – is de ring na een kwartiertje verwijderen, vervolgens een tijdlang erg leuke dingen doen met de nu veel minder gevoelige pik, en ten slotte de ring weer om voor de finale. Oh, dat moet elke man toch even hebben geprobeerd!
Frank, dankjewel voor de tip...

Bij mn volgende date moet ik toch maar eens mijn cadeau te voorschijn halen en dit spelletje met hem spelen :wink:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 04 september 2008, 16:56

thanks frank :)


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 7 gasten