Een helemaal kaal en glad kutje!

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Melina86
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 18:56

Een helemaal kaal en glad kutje!

Berichtdoor Melina86 » ma 26 juni 2006, 19:05

Hallo allemaal,

Ik zit een beetje met een probleem. Ik zou heel graag een kaal kutje willen hebben. En ik weet zeker dat mijn vriend dat ook veel lekkerder vindt. Maar heb het al verschillende keren geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor mekaar. Alleen boven mijn kutje. Maar op de schaamlippen bijvoorbeeld hoe doe je dat in godsnaam. Help me. Want ik weet het niet meer. Hoop op vele reacties. Alvast bedankt!!

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » ma 26 juni 2006, 19:51

Heel voorzichtig Melina en met veel geduld.

Schaamlip wat naar buiten trekken, tegen je lichaam aan en dan met het scheermesje....

Eventueel door je vriend laten doen :-)

o.

edit: foutje in de naam verbeterd. Excuus Melina :-)
Laatst gewijzigd door Orchid op di 27 juni 2006, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Menina
Berichten: 79
Lid geworden op: za 04 februari 2006, 0:27
Locatie: studerend

Berichtdoor Menina » ma 26 juni 2006, 23:16

Nou Orchid, bedankt voor de tip, maaruh...check de naam nog eens? :lol:

Spicey Girl
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 14 juni 2006, 9:07
Locatie: Noord-Brabant

Berichtdoor Spicey Girl » ma 26 juni 2006, 23:38

Ik probeer altijd een kaal kutje te hebben. Maar valt niet mee ;) Zou dan elke dag moeten scheren, maar das niet goed voor de huid....
Meestal scheert mijn partner me, die kan beter zien wattie doet dan dat ik het doe ;)
Iemands vrijheid is niet groter dan zijn fantasie.

Romario
Berichten: 291
Lid geworden op: do 27 mei 2004, 12:53

Berichtdoor Romario » di 27 juni 2006, 12:55

Waarom al die moeite doen voor een glad en kaal kutje? Laat toch gewoon wat schaamhaar staan. Da's veel mooier en leuker :)

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » di 27 juni 2006, 13:47

Ik scheer mijn vrouw elke week. Ik kan het beter zien dan zij zelf en ze vind het ook fijner als ik het doe. Wij vinden het een opwindend voorspel en de echte climax volgt na het scheren.

Ayana
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 07 juni 2006, 22:19

Berichtdoor Ayana » di 27 juni 2006, 14:41

Waarom al die moeite doen voor een glad en kaal kutje? Laat toch gewoon wat schaamhaar staan. Da's veel mooier en leuker :)
Zo denkt mijn vriend er ook over, maar ik vind het zelf wel fijner als ik me geschoren heb. Dus nu laat ik voor hem wel een plukje staan :wink:

Hilde
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 17:56

Berichtdoor Hilde » do 29 juni 2006, 17:43

Een persoonlijke kwestie in de zin van prive maar ook in de zin van wat je prettig vindt. Ikzelf vind het het prettigst om het bij te werken met schaar (schaamlippen) (schaar gebruik ik alleen hiervoor ivm hygiene) en ladyshave (bikinilijn en een beetje de schaamlippen, scheren vanaf binnenkant been richting schaamlippen). Daarbij behoud ik de natuurlijke driehoekige vorm.
(Scheermes op mijn schaamlippen vind ik te tricky!) Als ik een scheermes gebruik voor mijn bikinilijn, krijg ik vaak een geirriteerde huid, met ladyshave heb ik dat minder.
Ik heb in de loop der tijd geleerd dat het erg belangrijk is dat je je er zelf fijn en vrouwelijk bij voelt. Natuurlijk is het fijn als je partner op dezelfde lijn zit, maar als jij je goed voelt met je schaamhaarcoupe of dat nou kaalgeschoren is of niet, heb je meer zelfvertrouwen.
Succes ermee!

Marleentje
Berichten: 7
Lid geworden op: di 06 juni 2006, 4:55
Locatie: Eindhoven

Berichtdoor Marleentje » vr 30 juni 2006, 12:41

Mijn vriend doet het in de meeste gevallen ook bij mij....net zo makkelijk,lekkerder,opwindender en veel precieser.
Ik moet er niet aan denken om daaronder een bos haar voor de deur te hebben,wat lijkt me dat een gesmeer met glijmiddel zeg als je daar haar hebt.
Nee, lijkt me niets!!!
Marleen

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » vr 30 juni 2006, 20:51

Melina86, mijn ervaring is dat de eerste keer best veel werk is want dan is het haar nog lang. Eenmaal geschoren en dan twee keer per week bijhouden is 5 minuten werk. By the way, sinds ik helemaal glad ben scheert mijn lief zich ook. Alleen boven zijn penis trimt hij de haartjes. Probeer eens lekker samen t douchen en elkaar te scheren. Wedden dat het eindigt met een vrijpartij? :wink:
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Cynthia
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Cynthia » wo 05 juli 2006, 10:27

Scheer ook m'n schaamlippen en verder heb ik een streepje (soms ook kaal, maar dan douche ik met m'n vent...). Verder belangrijk dat je altijd een scherp mesje gebruikt.

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » wo 05 juli 2006, 11:52

...
By the way, sinds ik helemaal glad ben scheert mijn lief zich ook.Alleen boven zijn penis trimt hij de haartjes. Probeer eens lekker samen t douchen en elkaar te scheren. Wedden dat het eindigt met een vrijpartij? :wink:
Same here..

:wink:
Je kan nooit genoeg oefenen.

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » wo 05 juli 2006, 13:06

Ik scheer mij al ongeveer 20 jaar. Ook sinds lange tijd shave ik mijn vrouw, ik kan het beter dan zijzelf vind ze. (volgens mij vind ze het gewoon lekker dat gefriemel aan haar poesje) Na een scheerbeurt komen wij altijd in bed terecht als het al niet onder de douche gebeurt. Shaven is een regelrechte aanleiding tot een lekkere vrijpartij bij ons.

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » wo 05 juli 2006, 19:04

Ik scheer mezself ook iedere dag, en ook mijn lipjes. Gewoon een goed scherp mesje gebruiken, en ik scheer altijd met scheerolie. Daar wordt je huid lekker zacht van, en krijg je geen irritatie ofzo.
In het begin moet je misschien even uitvinden hoe en wat, maar je wordt er snel handig in. Ben nu echt in no time klaar.

Sam
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 04 december 2002, 2:01
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor Sam » wo 05 juli 2006, 21:07

Tum tum, kan je huid dat dan wel aan iedere dag scheren?? Wanneer ik me iedere dag scheer wordt het juist erger. Ik heb het idee dat je huid dan even rust nodig heeft om 'te herstellen' en dat je na 2 dagen weer kan scheren.

Was dat bij jou dan alleen in de beginfase zo en is het daarna over gegaan?
Groetjes, Samantha.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten