Een helemaal kaal en glad kutje!

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

aSantos
Berichten: 6
Lid geworden op: za 14 maart 2009, 2:04

Berichtdoor aSantos » zo 15 maart 2009, 14:51

Een streepje aan de boven kant van de vagina en voor de rest alles kaal beneden.
Tijdens het beffen kan het ruw aan toe gaan, zeker bij het eindpunt, ik heb dan geen zin in een haarbal! Ik hou van poesjes maar niet van hun haarballen.
Haar op bedekte plekken is trouwens onhygienisch. Vroeger liep iedereen bloot rond, vandaar dat we haar hebben.
Love to L....

aSantos
Berichten: 6
Lid geworden op: za 14 maart 2009, 2:04

Berichtdoor aSantos » zo 15 maart 2009, 15:16

Een streepje aan de boven kant van de vagina en voor de rest alles kaal beneden.
Tijdens het beffen kan het ruw aan toe gaan, zeker bij het eindpunt, ik heb dan geen zin in een haarbal! Ik hou van poesjes maar niet van hun haarballen.
Haar op bedekte plekken is trouwens onhygienisch. Vroeger liep iedereen bloot rond, vandaar dat we haar hebben.
Love to L....

babs31
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 13 maart 2009, 21:47

Berichtdoor babs31 » ma 16 maart 2009, 21:53

Nou inderdaad.

Gisteren aan de slag met baby-olie.
En WHIIEHUUUUUUU helemaal geen jeuk, en lekker glad.

Heb zo alles gedaan, soms had ik inderdaad nogal jeuk aan mijn benen, maar nu NIKS, NAKKES.....NADA

echt top...

SHESPOT.....bedankt....... :) :) :)
me, myself and I

Yari
Berichten: 53
Lid geworden op: za 02 mei 2009, 11:05
Locatie: rotterdam

Berichtdoor Yari » di 05 mei 2009, 11:42

zijn er ook vrouwen die niet vaak scheren?

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » di 05 mei 2009, 20:35

Mijn vriendin heeft altijd een glad kutje..

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 06 mei 2009, 3:00

@Babs; de eerste paar keren was het voor mij ook een wondermiddel... maar daarna werd het even erg (als niet erger).. Afwisseling was voor mij dus het beste..
tegenwoordig niet zoveel last meer... de aanhouder wint dus blijkbaar ;) Maar ik moet het niet meer dan 1keer in de week doen. anders gaat het alsnog goed fout...

@Yari; hoe vaak is vaak? Ik ken mensen die 1keer in de week weinig vinden

@Gangsterrrr; Leuk voor je, maar hoe doet ze dat dan?;)

Ik blijf er overigens bij dat harig natuurlijk is.. Ik heb het liever kort/glad omdat het anders ook weer gaat irriteren. Maar de obsessie met ALTIJD glad moeten zijn ben ik gelukkig kwijt.. af en toe een mooi (getrimt) zwart driehoek-coupje is ook mooi:)

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » wo 06 mei 2009, 13:02

Ik scheer mij gewoon 1x in de week op vrijdag.
Eer dat het weer een beetje aangegroeid is lang genoeg om opnieuw te kunnen scheren is een week later..
En op zaterdagavond voel ik alweer piepkleine stoppels..
dus al die moeite voor 1 dag!
Nee hoor gewoon 1x per week en ik vind t prima.

Ooit wil ik het wel laseren..
Act like a lady, think like a man..

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » wo 06 mei 2009, 14:14

Als bekeerling sluit ik mij aan bij Jessebel. Na een lange periode waarin het geheel gladde kutje mijn onverholen voorkeur genoot, pleit ik nu voor de natuurlijke, vrouwelijke driehoek. Vooruit, een beetje knippen en trimmen is natuurlijk niet verkeerd, zoals dat ook voor mannen geldt. Maar de spiegelgladde venusheuvel? Eigenlijk is het een merkwaardige trend.

Zijsprongetje. Ik spreek nog wel eens mensen die in de overtuiging verkeren dat fatsoenlijke vrouwen in de 16e en 17e eeuw ook hun schaamhaar verwijderden. Die opvatting stoelt op schilderijen van geïdealiseerde dames van wie zelfs de wenkbrauwen niet zichtbaar zijn. In werkelijkheid piekerde niemand over zo'n onnodige behandeling. Lichaamshaar was weliswaar niet fatsoenlijk in het openbaar, maar wel een volstrekt normaal verschijnsel onder de (vele) rokken, kousen en corsetten.
Amor vincit omnia

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » wo 06 mei 2009, 20:40

Ik heb me de afgelopen weken weer even mogen wanen in de 70-er jaren.
Door de operatie aan mijn nek kon ik me niet scheren.
En jee wat groeit dat hard, en vooral ook zo ehm.. ongecontroleerd alle kanten op.. :?
Gisteren heb ik weer even de tondeuse en het scheermes ter hand genomen.
Ik vind een mooi bijgewerkt driehoekje mooi staan, maar niet zo'n warrige bos, dat is me een beetje te veel van het goede.
Ik vind een wat grotere bos schaamhaar bij Aziatische vrouwen trouwens wel erg mooi staan.

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » wo 06 mei 2009, 21:16


@Gangsterrrr; Leuk voor je, maar hoe doet ze dat dan?;)
Ik weet dat ze zich scheert van het merk Wilkinson.
Meer weet ik ook niet.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 07 mei 2009, 12:06

:lol: ZO herkenbaar Massie!!!!
Ik heb ook een operatie gehad, nu alweer bijna 2 maanden geleden... Waardoor ik me daar ook niet kon scheren. En 1 been niet. (ik kon er wel bij maar mocht het niet, ivm zeep en 2 littekentjes).
Uiteindelijk dus 1 harig been en een gladde, met erboven een grote toef zwart; geen gezicht :lol:

het '70's kapsel vond ik best leuk hoor, trouwens.. ik merkte overigens dat de zuurgraad door gebrek aan zeep/scheren een stuk stabieler was (veel zoeter), dat vond ik wel een eyeopener eigenlijk..

toch was ik wel heel blij toen ik dat kriebelend zooitje er weer af mocht halen. Ben lang bezig geweest om dat weer glad te krijgen :lol:

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » do 07 mei 2009, 16:31

Ik had ook minder last van jeuk en irritatie.
Ik merk toch dat het scheren dat wel in de hand werkt bij mij helaas.

Yari
Berichten: 53
Lid geworden op: za 02 mei 2009, 11:05
Locatie: rotterdam

Berichtdoor Yari » do 07 mei 2009, 19:56

ik ben toch altijd weg van dat jaren 70 kapsel :oops:

dalinka
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 21 april 2008, 20:11
Locatie: brabant,redelijk actief

Berichtdoor dalinka » vr 08 mei 2009, 13:04

IK hoor niemand specifiek over de haren op de schaamlippen.Die vind ik persoonlijk erg lastig weg te halen. Ik doe het altijd met een scheermesje en scheerzeep maar het blijft een gewaagde onderneming. :roll:

Dat driehoekje of streepje op de venus heuvel is geen probleem,daar kun je niet zoveel schade aanrichten.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » vr 08 mei 2009, 14:05

ik laat dat manlief doen dalinka :wink: hij doet dat vakkundig
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten