wingwoman

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

wingwoman

Berichtdoor waterdraakje » do 05 december 2019, 23:00

Hey allemaal, ben terug van weg geweest … (eergisteren ook al gepost in BDSM-stuk van het forum)
Heb een open relatie met mijn vriend. Daarnaast heb ik een soortement van friend with benefits, waarmee ik uitga, geile dingen doe, … Tijdens het uitgaan zou ik voor hem soms ook wingwoman willen spelen. Hij is namelijk nog op zoek naar nog wat meer vrouwelijke aandacht. Dat verloopt niet altijd vanzelfsprekend. Ik denk dat hij het soms wat moeilijk heeft om contact te maken.
Nu vind ik dat zelf ook wel niet zo vanzelfsprekend … Ben nogal introvert. Iemand goed in het wingwomanschap? Wat maakt dat je daar zo goed in bent? Daarbij vraag ik niet echt naar ‘truukjes’ of zo. Volgens mij bestaat er niet zoiets als de ultieme wingwomantruuk? Maar, wat maakt dat het jou al vaak gelukt is om een vriend ‘aan de vrouw’ te helpen
(maakt me niet uit of het over seks-contact gaat of een echte relatie … hij kan de twee wel gebruiken)
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: wingwoman

Berichtdoor Inya » vr 06 december 2019, 18:41

Dit is misschien wep een hele foute reactie, maar als ik iets van vrouwen weet (en dus ook van mezelf) ia dat veel vrouwen het een uitdaging vinden om iemand voor zich te winnen, dat ze leuker gevonden worden dan 'de andere vrouw'. Wellicht dus samen spelen dat jij into hem bent, en dat hij door blikken of praten aandacht geeft aan die andere vrouw en aan haar laat merken dat hij toch liever aandacht geeft aan haar.
Maar hij moet niet naar doen tegen jou, want als ze dat ziet dan bedenkt ze zich vast dat hij een nare persoon is en dat wil je ook niet :DD

Maar misschien komen er wel betere tips, want ik heb dit niet in praktijk geprobeerd :D5
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: wingwoman

Berichtdoor waterdraakje » wo 11 december 2019, 20:15

:DD Hahaha Inya,

Dat is net een hele leuke reactie!
Aan zoiets had ik echt nooit gedacht. Zo'n spelletje wil ik zeker wel meespelen.
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: wingwoman

Berichtdoor waterdraakje » wo 11 december 2019, 20:18

En sorry dat ik zo laat reageerde! Heb het veel te druk met het werk ...
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Chris2022
Berichten: 14
Lid geworden op: di 13 september 2022, 14:28

Re: wingwoman

Berichtdoor Chris2022 » di 13 september 2022, 14:46

Spannend


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten