Meno pauze

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

vlinderboy
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 25 juni 2017, 10:36
Contacteer:

Meno pauze

Berichtdoor vlinderboy » zo 25 juni 2017, 10:45

Heb een vriendin die 5 jaar ouder is dan ik,ze zit al een tijdje al 2a3 jaar in haar meno pauze.En ze heeft geen zin in sex waar ik dan problemen mee heb? hoelang duurt dit ? en is dat waar dat je dan geen zin hebt in sex?
zit al 3 jaar op droog zaad en word dit dan wel wat moe? doe aan zelfbevrediging maar is ook niet alles, als je een vriendin hebt waar je al 11 jaar mee samen woond

vlinderboy

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor Vaudeville » zo 25 juni 2017, 10:49

Heb je het haar al eens gevraagd, over gesproken?
Het is denk ik voor haar mss wel net zo lastig als voor jou.. Ze voelt zich mss veranderen, voelt dingen die meer aandacht van haar vragen, ook in emotioneel opzicht.

vlinderboy
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 25 juni 2017, 10:36
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor vlinderboy » zo 25 juni 2017, 11:09

ja al een paar keren hoor, ze zegt dat ze het lastig heeft met die vapeurs opvliegers waardoor ze het zo warm heeft dat ze er geen zin in heeft.Ook haar lust is weg, ze zegt ook dat ze gerust kan leven zonder sex.Maar moet ik me daarbij neerleggen nee toch?

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor Vaudeville » zo 25 juni 2017, 11:45

Wat is je alternatief? Heb je het daar ook over gehad? Wat zou jezelf als alternatief willen?

vlinderboy
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 25 juni 2017, 10:36
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor vlinderboy » zo 25 juni 2017, 11:53

Ik kan haar begrijpen dat ze op dit moment geen zin heeft, kan ik nog begrijpen maar ze kan me toch aan mijn trekken laten komen,door hem in haar hand te nemen en me hierdoor laten klaar te komen of langs de mond (als ik dit zo mag schrijven) dan zou ik al tevreden zijn maar ook dit vind ze heel vies van nature, dus weet ik geen raad meer en denk eraan om toch maar eens vreemd te gaan misschien met alle gevolgen nadien? er zijn van die vrouwen die het doen voor geld begrijp je? zoek geen ander maar gewoon om mijn ding eens te doen, dat alleen al zou ik tevreden zijn
heb met haar over alles gehad, ze maakt haar daar druk in dat het hier 2 dagen beeld zonder klank is

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor Vaudeville » zo 25 juni 2017, 16:25

Dat kun je alleen zelf bepalen; de gevolgen dragen. Is het je dat waard?
Ik snap je dilemma, ik snap ook je keuze die je zou willen maken. Maar jij bent de enigste die kan bepalen of je je huidige relatie op het spel kan zetten.

Staat zij open voor een gesprek met bv een sexuoloog?

vlinderboy
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 25 juni 2017, 10:36
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor vlinderboy » zo 25 juni 2017, 17:19

Daar moet ik nog niet eens over beginnen?
En dat ik daar mijn relatie op het spel moet zetten,dan zal dit haar keuze zijn als zij de boot afhoud,of het is weer sex samen of ze zal moeten aanvaarden dat ik dat doe op een andere manier? zal er nog eens over hebben samen met haar, maar het zal niet aan mij liggen.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Meno pauze

Berichtdoor Laars » di 27 juni 2017, 0:03

Zoek je naar oplossingen? Of wil je een potje zeiken?
Of ze 'm maar effe in haar hand wil nemen of 'langs' de mond.., vraag me af of je daar iets mee opschiet, 't klinkt niet aan'trek'kelijk.
nee, met jou winnen we de oorlog
't is zwart zaad, niet droog> ik sta droog, kan dan weer wel :mrgreen:

Maar wil je nog verzoenen of gewoon maar second luf bellen en gaan met die banaan. Alleen hier een potje zeuren worden we niet beter van, en jij ook niet. Dus vooruit met de geit! Oplossen die hap!
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

vlinderboy
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 25 juni 2017, 10:36
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor vlinderboy » di 27 juni 2017, 19:15

Zoek je naar oplossingen? Of wil je een potje zeiken?
Of ze 'm maar effe in haar hand wil nemen of 'langs' de mond.., vraag me af of je daar iets mee opschiet, 't klinkt niet aan'trek'kelijk.
nee, met jou winnen we de oorlog
't is zwart zaad, niet droog> ik sta droog, kan dan weer wel :mrgreen:

Maar wil je nog verzoenen of gewoon maar second luf bellen en gaan met die banaan. Alleen hier een potje zeuren worden we niet beter van, en jij ook niet. Dus vooruit met de geit! Oplossen die hap!
wat een taal zeg? gaat dit hier altijd zo, als er iemand eens zegt dat hij voor waarheid neemt? ik zeur hier niet en tot nu toe heb ik hier niet concreets gehoord wat zou kunnen helpen, in plaats van me af te blaffen zou je beter eens met een oplossing komen?
Onthou dit goed ten eerste wil ik niet vreemdgaan en zal dit nooit doen maar wat ben je met een vrouw die voor NIETS openstaat, geef me daar eens een antwoord op?

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor Vaudeville » di 27 juni 2017, 22:34

Omdat jij zelf het antwoord hebt. Je zit vol verwijten naar je partner, terecht of onterecht. Wat verwacht je dan hier.., pasklare antwoorden? Die zijn er dus niet.
Laars zegt het vrij direct maar gelijk heeft zij wel. Je moet niet blijven hangen maar iets doen.
Laatst gewijzigd door Vaudeville op wo 28 juni 2017, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Meno pauze

Berichtdoor Laars » wo 28 juni 2017, 14:55

gaat dit hier altijd zo, als er iemand eens zegt dat hij voor waarheid neemt?
Ja, meestal neem ik geen blad voor de mond :D . Het is best sneu voor je en dat wil ik nog wel een keertje zeggen, hoor, als je daar behoefte aan hebt. Het helpt echter weinig, je kunt veel beter proberen de waarheid onder ogen te gaan zien dan boos op de hele wereld te worden en zieltjes proberen te winnen. Wij zijn hier een paar lezers op een forum, wat maakt het ons in feite uit hoe jouw seksleven eruit ziet.

Ik irriteer me aan je geslachtofferde en schuld-wijzende manier ( is waarschijnlijk een onderdeel van jouw probleem, want wie wil met een verongelijkte partner de liefde bedrijven?) van schrijven . Ik ga je dus geen gelijk geven maar aansporen om kennis te vergaren en dingen uit te proberen.
Neem er een paar jaartjes voor! Is goed om grote verwachtingen ( bij de ander) wat bij te stellen :D1
Als je aangeeft dat je het wil onderzoeken ( er zijn hier héél véél interessante topics over dit onderwerp) willen een aantal van ons soms best wel tips geven.

Laars, een zij
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

vlinderboy
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 25 juni 2017, 10:36
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor vlinderboy » wo 28 juni 2017, 20:57

Ten eerste als je toch eens iets schrijft maak dan aub je bericht eens duidelijk het is eene grote wartaal?Waar niemand aan uit kan.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Meno pauze

Berichtdoor deco » do 29 juni 2017, 15:46

Ten eerste als je toch eens iets schrijft maak dan aub je bericht eens duidelijk het is eene grote wartaal?Waar niemand aan uit kan.
Psst vlinderke. Efkes chillen jong.
Had al begrepen dat je een vlaming waart.... :mrgreen:
Jaja de Noorderburen geven je ad-rem een antwoord en neen ze houden geen blad voor de mond (zelfs geen kleintje 8) ) en ze gaan je geen aaike over uw bolleke geven en u een sukkelaarke vinden omdat ge uw kwakske niet kwijt geraakt bij tvrouwke.

Maar.
Ik snap je punt. Verder helpt dat je geen kl****. Wat Laars je wilde duidelijk maken is, dat een gesprek met je vrouw meer inhoud dan efkes uw klacht neer te leggen en als oplossing misschien ne keer een dateke te doen.
Al eens met haar besproken of er een mogelijkheid bestaat om (als ze geen vapeurs heeft) samen romantisch te gaan eten, haar een goe massageke te geven en misschien er iets aan te breien..... Al eens gevraagd of je niet samen bij de huisarts dat kan bespreken en er misschien iets hulpvols kan gevonden worden?
Vragen of ze efkes uwen willy wil bespelen met haar handen of mond is nu net niet subtiel genoeg om haar zin te geven in enige vorm van sex :roll: .
Ik bedenk maar iets...
Voor de Noorderburen.....de schrijfstijl is niet wat je kan verwachten maar is Vlaams :D1 .

@ Laars : je hebt een punt en krijgt zelfs een kus van me :oops: maar we weten niet hoe die gesprekken gegaan zijn en horen enkel de frustratie van de TS. Ik heb bij andere topics al sneller weten raad geven "ga daten en laat niks weten" dan als iemand al zo lang sexloos is en hem word gezegd dat sex niet meer belangrijk is....
Bekijk het van 2 kanten.... :wink:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

vlinderboy
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 25 juni 2017, 10:36
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor vlinderboy » do 29 juni 2017, 17:34

bedankt deco voor je goede raad, zal dit absoluut eens doen om met haar over de kwestie te praten.Als sommige leden zo negatief om mijn berichten reageren dan denk ik soms dat ze iets zelf te verbergen hebben? kom met goede bedoelingen hier op de forum en al wat ik hier vertelde is de waarheid, enkel dat vreemdgaan wat ik niet zo doen natuurlijk was er misschien te veel aan.
ja zoals ik al geschreven heb vermoed ik? zit ze inderdaad in haar overgang.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Meno pauze

Berichtdoor Inya » do 29 juni 2017, 19:37

Als sommige leden zo negatief om mijn berichten reageren dan denk ik soms dat ze iets zelf te verbergen hebben?
Huh, wat is dat nou weer voor een onlogische en negatief geladen conclusie? Je noemt anderen negatief, maar is dat een vrijbrief om zelf ook zo te zijn? :((

Anyway, blijf inderdaad met haar praten. En doe dat niet in een beschuldigende vorm, want het is voor een persoon niet leuk of aanmoedigend om te horen wat je allemaal fout doet. Doe het in een vorm van dat je juist haar mist op dat gebied, je die intimiteit met háár wilt. Maar verwacht niet dat dit binnen een maand opgelost is.

Sjah en als het niet beter wordt... We leven maar één keer, wil je jezelf dat onthouden voor haar, of niet? Een reëele vraag, lijkt me. Misschien heel hard voor haar, maar dan vind ik het niet vreemd dat jij voor jezelf besluit dat je je behoeftes ergens anders gaat bevredigen. De keuze is aan jou, weeg hem goed af.
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten