Meno pauze

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

vlinderboy
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 25 juni 2017, 10:36
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor vlinderboy » do 29 juni 2017, 22:47

Als sommige leden zo negatief om mijn berichten reageren dan denk ik soms dat ze iets zelf te verbergen hebben?
Huh, wat is dat nou weer voor een onlogische en negatief geladen conclusie? Je noemt anderen negatief, maar is dat een vrijbrief om zelf ook zo te zijn? :((

Anyway, blijf inderdaad met haar praten. En doe dat niet in een beschuldigende vorm, want het is voor een persoon niet leuk of aanmoedigend om te horen wat je allemaal fout doet. Doe het in een vorm van dat je juist haar mist op dat gebied, je die intimiteit met háár wilt. Maar verwacht niet dat dit binnen een maand opgelost is.

Sjah en als het niet beter wordt... We leven maar één keer, wil je jezelf dat onthouden voor haar, of niet? Een reëele vraag, lijkt me. Misschien heel hard voor haar, maar dan vind ik het niet vreemd dat jij voor jezelf besluit dat je je behoeftes ergens anders gaat bevredigen. De keuze is aan jou, weeg hem goed af.
dan stel ik me de vraag waarom jullie me dan afbreken als een baksteen? In mijn eerste geplaatste bericht vertelde ik de waarheid,natuurlijk komt dit bij de vrouwen hard aan toen ik schreef dat ik mijn pleziertje op een ander zou gaan zoeken.We zijn nu 3 jaar verder (zonder ...) en ik moet jullie zeggen dat ik nog geen stap heb gezet om vreemd te gaan, maar de gedachten zijn er wel? wat is daar verkeerd aan dames? denk jullie nu echt dat ik alleen dit probleem heb? 80% zit in zelfde schuitje wees daar maar zeker van, en zouden die braafjes thuis blijven ik denk van niet,dus denk daar maar eens aan voor jullie me verwijten van het geen er nog niet is geweest laat staan gebeurd.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1794
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Meno pauze

Berichtdoor Inya » vr 30 juni 2017, 2:09

Ten eerste: breken 'wij' jou af? Nee. Er was één iemand die op jou een reactie gaf die blijkbaar niet lag in de lijn van wat jij wilde horen. Dus tsjah, jij voelt dat als afgebroken worden.

Twee: jouw waarheid komt bij mij helemaal niet hard aan. Ik weet dat veel mannen in eenzelfde situatie zitten, dus een verrassing is het niet. Ik vind het jammer als twee mensen die intimiteit niet met elkaar hebben en dat één of allebei zich daar niet goed bij voelt. Dit heeft voor een deel bijgedragen aan mijn huidige relatievorm (open relatie), wij laten elkaar vrij en onthouden elkaar geen mooie ervaringen met andere mensen.

Drie: niemand heeft volgens mij gezegd dat jouw gedachte om misschien vreemd te gaan verkeerd is. Er is alleen geinsinueerd dat het wellicht goed is om eerst met haar te praten en dingen nog eens goed te overdenken vóórdat je daadwerkelijk de stap neemt om vreemd te gaan.
Ikzelf heb gezegd dat ik het niet vreemd vind áls je die stap voor jezelf neemt, dus ik zou het kunnen goedpraten. Dat is omdat ik niet (meer) geloof in monogamie. Ik ga vreemd, mijn lief gaat vreemd. Echter wij weten het van elkaar, en wij kiezen hiervoor. Maar als vreemdgaan in jouw relatie niet goed wordt gekeurd dan zitten er gevolgen aan als je het doet.
Wees een vent en geef het vantevoren eerlijk aan bij je partner als je toch vreemd wil gaan. Of beëindig de relatie zodat zij ook de ruimte krijgt voor andere dingen/mensen. Of ga gewoon vreemd en leef ermee, met alle gevolgen van dien. Je bent een volwassen mens, neem verantwoordelijkheid voor je acties.

Je beticht anderen van negatieve aannames maar je doet zelf precies hetzelfde. Dat gaat je niet helpen, je zet mensen er alleen maar mee tegen je op.

Kunnen we i.p.v. zeiken op elkaar dan nu weer terug naar je probleem? Anders kunnen we dit topic wel weer sluiten.

Inya,
een botte Nederlander.
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

vlinderboy
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 25 juni 2017, 10:36
Contacteer:

Re: Meno pauze

Berichtdoor vlinderboy » vr 30 juni 2017, 13:30

@Inya bedankt voor de wijze raad en info, inderdaad ga gewoon met haar eens praten niet over vreemd gaan, maar gewoon op de vrouw af waarom ze geen zin meer heeft in intiem zijn? of dat het misschien soms aan mij ligt?
aan alle andere die hierop antwoorden mijn excuses, misschien heb ik jullie bericht verkeerd begrepen? maar goed laten we verder gaan als volwassenen.Laat jullie iets weten hoe ons gesprek is geweest
mvg

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Meno pauze

Berichtdoor Laars » vr 30 juni 2017, 15:23

Waarom niet gewoon vertellen dat je 'denkt' aan vreemdgaan? Laat haar maar even schrikken, het doet even pijn, maar half geneuzel zet geen zoden aan de dijk.
Jezelf laten zien is een vereiste om over intieme dingen te gaan praten. Als jij niet iets laat zien, gaat zij zich ook niet laten zien en gaat ze verder met het lezen van 50 sjeets of greet, zo gaat dat vaak.

Ik doe geen aannames, ik vind het geen probleem dat jouw oplossing 'vreemdgaan' is. Het is jouw leven, jouw beslissing en soms is dat gewoon het onderliggende plan. Lekker doen zou ik zeggen.
Ik deel enkel een mening en in deze reactie misschien niet heel romantisch en dromerig (waar deze heel site al vol mee staat :D1 ), maar meer met de onderliggende boodschap: "Doe iets!" :D4 voordat je ergens wordt uitgestrooid.

Laars, soms niet duaal
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten