Seks en zwangerschap

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Rupsje
Berichten: 125
Lid geworden op: wo 10 juni 2009, 17:54
Locatie: Amsterdam

Seks en zwangerschap

Berichtdoor Rupsje » di 16 mei 2017, 17:12

Hoi, ik ben Rupsje, 36 jaar, verloofd en ik ben 22 weken in verwachting. (Ik heb al een paar jaar niet ingelogd, maar mijn login doet het nog. :D8 )

Mijn seksleven was voor mijn zwangerschap eigenlijk behoorlijk passioneel. Ruige seks, BDSM, liefdevolle erotiek, van alles wat. Maar de laatste tijd wordt het allemaal wat 'lastiger'.

BDSM staat al tijden op een laag pitje. En spontaan op het bed smijten of over de tafel bukken, dat werkt gewoon niet meer. Want dit doet pijn, dat doet pijn, buik zit in de weg. Het is opeens allemaal een gedoe geworden, want mijn lijf kan veel minder hebben en ik haalt de spontaniteit er wel een beetje af.

We hebben nog steeds regelmatig fijne seks hoor, en er zijn ook best een paar standjes die wél werken. Maar moeten we nu maar gewoon accepteren dat er tijdelijk van alles niet lukt en niet kan? Of heeft iemand nog leuke tips/ervaringen?
Alles mag, als het maar leuk is...

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Re: Seks en zwangerschap

Berichtdoor lavendeltje » wo 17 mei 2017, 13:08

doggystyle kan je blijven doen

Lilywashere
Berichten: 30
Lid geworden op: di 13 december 2016, 17:21

Re: Seks en zwangerschap

Berichtdoor Lilywashere » do 18 mei 2017, 16:55

Hoe ver ben je Rupje?

Rupsje
Berichten: 125
Lid geworden op: wo 10 juni 2009, 17:54
Locatie: Amsterdam

Re: Seks en zwangerschap

Berichtdoor Rupsje » vr 19 mei 2017, 10:17

doggystyle kan je blijven doen
Ja klopt, er zijn ook wel meer standjes die nog steeds prima lukken. Maar het is allemaal wel een heel gedoe geworden.
Hoe ver ben je Rupje?
Morgen 23 weken :)
Alles mag, als het maar leuk is...

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Re: Seks en zwangerschap

Berichtdoor lavendeltje » vr 26 mei 2017, 7:28

Het bed is niet meer de ideale plek, de tafel was dan (en nu nog geregeld) een leuk alternatief


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten