Beter ruikende pik

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

BeeSpot
Berichten: 1
Lid geworden op: di 21 februari 2017, 17:58

Beter ruikende pik

Berichtdoor BeeSpot » di 21 februari 2017, 18:08

Wat kan mijn man allemaal doen om zijn pik van binnen (en buiten) beter te laten ruiken. Ik snap dat roken en koffie niet voordelig zijn maar hier is niet omheen te werken. Ik wil weer lust naar zijn pik krijgen maar knap af van nare geurtjes. Naar mijn idee is dit niet altijd zo geweest, meer iets van de laatste jaren. Het is enigszins bespreekbaar hoor maar ook gevoelig.

gnofje
Berichten: 1
Lid geworden op: za 26 maart 2016, 22:27

Re: Beter ruikende pik

Berichtdoor gnofje » wo 22 februari 2017, 13:48

....
Laatst gewijzigd door gnofje op vr 22 april 2022, 2:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Valentinaisverliefd
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 19 december 2016, 20:40

Re: Beter ruikende pik

Berichtdoor Valentinaisverliefd » di 28 februari 2017, 21:54

Goed douchen, ondergoed van katoen, geen koffie, roken, gezond eten en sporten :D6

erobody
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 16 juli 2008, 19:44
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Beter ruikende pik

Berichtdoor erobody » di 14 november 2017, 13:40

Is koffie dan zo slecht voor de geur van een penis ?

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Beter ruikende pik

Berichtdoor Vaudeville » do 16 november 2017, 10:37

Nou, als je'm eerst in de koffie hangt denk ik het wel..;)
Het hangt voor wat de smaak van het sperma wel af wat je eet (en drinkt), maar verder?

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: Beter ruikende pik

Berichtdoor vir40 » vr 17 november 2017, 8:15

mij schiet ineens weer te binnen dat mijn ex zn piemel ook altijd vies rook...wat hij ook deed dat ding bleef maar stinken.
als ik hem dan ooit pijpte deed ik er een condoom met een smaakje om zodat ik dat ding niet meer hoefde te ruiken :lol:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Beter ruikende pik

Berichtdoor brother » vr 19 juli 2019, 17:13

Ik wil graag het plan lanceren om alle urinoirs ter wereld af te breken.
Waarom, in tegenstelling tot vrouwen krijgen mannen aan een urinoir geen kans om de druppel(s) af te vegen, en geloof me die zijn de oorzaak van veel geurhinder.
2de reden is dat wij mannen toch als we weten er niet alleen te staan, te snel willen zijn, de gêne is er om je piemel te willen onttrekken aan het zicht van anderen.
Ik was op een conferentie met haast enkel mannen en tijdens de coffeebreak liepen we allemaal naar 't toilet, het was daar dat ik op het idee kwam, afbreken die boel. Achter je staat een bende heren met volle blaas ongeduldig hun beurt af te wachten, je knijpt daardoor te snel af. Mijn uroloog vertelde me over het colaflesje, in vele mannen hun blaas blijft na het plassen nog het equivalent van een klein colaflesje achter, de oorzaak van verkalkte blaas of blaasstenen. Sta je echter rustig uit het zicht aan een gewoon toilet (met de bril omhoog, mannen !!) en heb je dus geen pottekijkers en een papiertje bij de hand dan vang te 2 problemen op. 1) ledig rustig je blaas 2) gebruik het papier om te piemel af te doppen. Om terug te komen op de geurhinder, mijn ervaring; het is stukken beter met die geur echt veel beter.
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten