Mijn man minder onzeker maken over mvv.

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Hardtje
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 07 december 2016, 11:25

Mijn man minder onzeker maken over mvv.

Berichtdoor Hardtje » wo 07 december 2016, 11:39

Mijn man kwam een paar weken geleden met een het idee dat hij geil zou vinden dat ik het zal doen met een vrouw en hij toe mocht kijken. Aan dat idee moest ik even wennen, maar al vrij snel vond ik het een goed idee.
Ik ben op internet gaan zoeken hoe we dit in werkelijkheid konden brengen en of we een bekende of onbekende moesten gaan benaderen.
Van de week heb ik het er weer met mijn man over gehad en verteld dat het mij eigenlijk ook ontzettend fijn/geil lijkt om te doen, maar nu geeft hij aan toch bang te zijn jaloers te worden. Ik heb aangegeven dat hij van mij ook mee mag doen, maar ook dat trekt hem niet over te streep. Hij is bang dicht te klappen en niets meer te kunnen doen/er van te genieten.
Wat kan ik doen om hem op zijn gemak te stellen.
Hebben jullie tips?

Doemaargentle
Berichten: 6
Lid geworden op: di 20 december 2016, 0:39

Re: Mijn man minder onzeker maken over mvv.

Berichtdoor Doemaargentle » di 20 december 2016, 0:51

Als man zijnde komen volgende suggesties in mij op:
1) betrek hem in de keuze van de andere V, laat hem mee kiezen met bv fotos (kan nog een leuke spannende voorbereiding zijn :D )
2) praat over wat hij leuk zou vinden, mag hij ook sex hebben met de andere V of enkel toekijken (met alle mogelijke variaties)...
3) geef aan wat jij leuk zou vinden wat hij doet bij jullie
4) neem zijn hand tijdens voorspel en leidt hem naar jouw of andere V intieme plaatsen...
5) evalueer achteraf ... Misschien komt er dan nog wel een vervolg !


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten