Voorbereiding op anaal ?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Voorbereiding op anaal ?

Berichtdoor volverlangen » di 22 november 2016, 17:28

Voor velen van jullie een domme vraag waarschijnlijk.
Ik zou eens willen dat mijn man mij anaal neemt, wij zijnal heel lang samen en heb dit nooit gewild omdat ik het niet proper vond. Is er iets dat ik kan doen zodat er geen onaangename verrassingen zijn ???

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Voorbereiding op anaal ?

Berichtdoor 230volt » di 22 november 2016, 21:33

Hallo Volverlangen!
Kijk hier eens: http://www.nvsh.nl/vrijen/anaal.htm
Klink ook even op de link helemaal onderin het artikel.

Ik wens je hele fijne en geile anale seks toe!
Laat nog eens weten over de vorderingen!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Re: Voorbereiding op anaal ?

Berichtdoor lavendeltje » do 24 november 2016, 15:04

Helemaal ontspannen, je spoelen als dit kan en ik gebruik altijd eerst een butplug. En heel veel glijmiddel :D

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Voorbereiding op anaal ?

Berichtdoor Anwen » do 24 november 2016, 19:38

In principe zit er in het rectum geen ontlasting, dus spoelen is niet altijd nodig. Ik doe het zelf wel, dat is ook iets emotioneels, anders kan ik me niet goed ontspannen.
Spoelen kun je bv doen met een soort vaginale douche, het water in je rectum leegspuiten een aantal keer tot het schoon terug komt.

Verder belangrijk:
- heeeeeel veel glijmiddel, liefst siliconenbasis. Glijmiddel op waterbasis wordt sneller droog.
- rustig aan beginnen, eerst oprekken met vingers en/of een buttplug. Niet forceren.
- de anus heeft twee kringspieren. De buitenste kun je bewust ontspannen. De binnenste niet, dat gaat onbewust. De enige manier waarop die ontspannen kan zijn is door de setting: je veilig voelen en vertrouwen hebben is dus heel belangrijk.

En: als je anaal wil doen dan kan het ondanks voorzorgsmaatregelen altijd gebeuren dat er een beetje poep (ik houd niet van die eufemismes) meekomt. Als je dat echt niet wil dan moet je geen anaal doen.

Zoals een van mijn partners altijd zegt: if you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Lilywashere
Berichten: 30
Lid geworden op: di 13 december 2016, 17:21

Re: Voorbereiding op anaal ?

Berichtdoor Lilywashere » di 13 december 2016, 17:26

Kun je niet gewoon voorzichtig beginnen en eerst een vingertje gebruiken? Dan kan je aan het idee wennen en het is ook best wel geil..

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Voorbereiding op anaal ?

Berichtdoor Mannekijn » di 13 december 2016, 19:22

Heel goed, Lilywashere.
Velen vinden een vinger al een hele stap.
En je kunt er meteen mee aanvoelen (woordspeling 8) ) hoeveel glijmiddel doet, of hoe noodzakelijk de ontspanning van de sluitspier is.

Valentinaisverliefd
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 19 december 2016, 20:40

Re: Voorbereiding op anaal ?

Berichtdoor Valentinaisverliefd » ma 19 december 2016, 20:50

Moet je bij anale seks eigenlijk altijd een condoom gebruiken? En gaat het bloeden?

tuktuk
Berichten: 38
Lid geworden op: di 08 september 2015, 21:58
Locatie: Utrecht

Re: Voorbereiding op anaal ?

Berichtdoor tuktuk » ma 26 december 2016, 10:53

Zou ik wel doen.... kans op infectie is wel groot denk ik.
Blaasontsteking ofzo?
Bloed heb ik nog niet meegemaakt. Mits je het voorzichtig doet natuurlijk.
Maar een heerlijke ervaring vind ik om het samen te beleven.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Re: Voorbereiding op anaal ?

Berichtdoor Maurice » ma 26 december 2016, 12:12

Ontspanning in dat gebied is het toverwoord. Even vies praatje: als je normaal naar toilet gaan heeft het resultaat ook geen doorsnee van potlood. Blijkbaar is de kringspier die grote en rek wel gewend. Maar omdat het dat een vertrouwde omstandigheid is gaat ie gewoon open.
Heeft ook met "in control" te maken. Iemand anders doet het - voelt onbekend, onvertrouwd en de druk is in tegenovergestelde richting dan kontje normaal gewend is, ook onbekend. Beste dus zelf ook expirimenteren tot het relaxt voelt (vinger[s]), plug, dildo).
Mijn ervaring dat de snelste ontspanning en overgave bereikt wordt als clitje en vagina gelijktijdig met poging tot anaal toegepast worden. Als de opwinding groot is merkt de vrouw veel minder van penetratie en ontspant ze grootdeels als vanzelf.
Wat betreft hygiëne en voldoende glijmiddelen is voldoende hierboven beschreven


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten