Contact leggen voor een trio

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Trio

hebben jullie/heb je de wens om een trio te beleven
10
36%
hebben jullie/heb je ooit een trio meegemaakt
9
32%
eens maar nooit weer
0
Geen stemmen
graag weer
9
32%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Pharos
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 10 augustus 2012, 9:56

Contact leggen voor een trio

Berichtdoor Pharos » za 26 maart 2016, 8:38

Wij zijn benieuwd naar de ervaringen die stellen en singles hier hebben op welke wijze je contact legt voor een trio.
Doe je dat via een advertentie, een spontane ontmoeting, een club of via een sociaal contact ( werkrelatie, kennissenkring etc).

In ons geval vinden wij het erg lekker, zowel voor hem als voor haar, er af en toe een tweede man bij te hebben. We plaatsen dan een advertentie en hij doet de eerste en soms tweede schifting. Samen gaan we dan de overgebleven reacties bekijken en dan gaan we contact leggen met degene die ons het leukste lijkt. Als dat mailcontact leuk en prikkelend is wisselen we foto's uit en als alles dan nog steeds prikkelt komen we tot een date. De kennismaking doen we op neutraal terrein (bar, restaurant) en als ook in het echt de klik er bij alle 3 is gaan we naar een hotelkamer.
Voor ons is dit de meest prettige en controleerbare manier en tot op heden zijn we daar nog niet teleurgesteld in geweest. Het aftasten vooraf vinden wij toch wel heel belangrijk om teleurstellingen voor een ieder te voorkomen.

We zijn heel benieuwd hoe jullie zo'n date realiseren en welke 'hobbels' je tegenkomt.

quint
Berichten: 16
Lid geworden op: di 15 december 2015, 14:28

Re: Contact leggen voor een trio

Berichtdoor quint » za 26 maart 2016, 10:29

Wij gaan voor mannen, vrouwen, stellen, voor mij, mijn vrouw en samen.
Soms wekenlang app contact maar als het moment daar is wordt het lastig de geile gesprekken te evenaren.
Mannen neuken allemaal uren, tot het zover is....
Er valt best eea tegen maar daar leer je ook wel van.
Meeste vinden wij op sdc maar single dates ook in de gym of stappen.
Mannen vinden voor haar is het makkelijkst qua aantallen maar ook moeilijk schiften want ik stel ook eisen aan een man en als hij niet bevalt of respectvolle is is het jammer :)

braboman
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 27 maart 2016, 14:45
Locatie: Eindhoven

Re: Contact leggen voor een trio

Berichtdoor braboman » ma 28 maart 2016, 8:08

Hoi

Allereerst ik ben nieuw hier, dus spaar me een beetje :)

Ik heb jaren een hele mooie trio relatie met een stel gehad. Wij deden veel samen bv uitgaan,braderieen bezoeken, of gewoon alleen koffie.
Als ik voor mezelf spreek vond ik dit ook de beste manier om te doen, zo bleef het ook ongedwongen en niet alleen sexgericht.
Op de vraag waar je zo iemand leert kennen, er zijn genoeg websites waar je contacten kunt leggen. Let alleen wel op er zittten ook erg veel fakers tussen of bedhoppers.

hopelijk heb je hier wat aan .
Groetjes

shewantsmore
Berichten: 27
Lid geworden op: do 24 september 2015, 10:26

Re: Contact leggen voor een trio

Berichtdoor shewantsmore » di 29 maart 2016, 8:43

hoi Pharos

Zowel met m'n vriend heb ik af en toe wel eens een trio met een andere man of vrouw, als ik alleen heb geregeld wel een trio met een ander koppel of twee mannen die ik op stap tegenkom.
In de meeste gevallen komt het eerste gesprek tijdens het uitgaan en volgt de seks dan ook meestal diezelfde avond. Hiervoor moet je wel je stoute schoenen durven aan trekken :D5

Mijn ervaring is dat het de moeite echt wel waard is!

veel succes.
:D33

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Contact leggen voor een trio

Berichtdoor Mannekijn » di 29 maart 2016, 10:23

Op 1 na gingen mijn triootjes (<5 en als M bij VM) via ontmoetingen op fora gevolgd door chatten of mailen, tot volle tevredenheid :D11
Meestal klikte het wederzijds goed en bleef het niet bij een enkel triootje.

Een keer vanuit een spontaan gebeuren na afloop van een feestje in mijn vriendenkring. Op dat moment heel leuk en spannend, achteraf toch wat ongemakkelijk. Dat is dus niet herhaald.
Zou ik niet snel weer doen in mijn vriendenkring.

Hottub
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 29 december 2014, 12:47

Re: Contact leggen voor een trio

Berichtdoor Hottub » wo 30 maart 2016, 17:35

Ik (man) zou graag eens een trio willen beleven in de vorm van M+M+V. En ik denk dat het voor mijn vrouw ook een leuke en lekkere ervaring zou kunnen zijn.

Jammer genoeg is mijn vrouw de grootste 'hobbel' om dit te realiseren.

Als ik die 'hobbel' genomen heb is het volgens mij niet zo moeilijk om een geschikte man te vinden die daaraan wil meedoen, als je goed zoekt zijn er op internet ('sexjob') of in een parenclub wel leuke, geschikte mannen te vinden die mee willen doen.

Hoe overtuig ik mijn vrouw ervan dat het een leuke en lekkere ervaring kan zijn die ook nog eens een positieve aanvulling op ons goede sexleven kan zijn?

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Contact leggen voor een trio

Berichtdoor Noortje » wo 30 maart 2016, 19:09

Het kan zijn dat ik je niet begrijp hoor... . Bedoel je dat je je vrouw al gevraagd hebt? Of moet je dat nog doen?

Als je het al wel hebt gevraagd, gaan mijn nekharen overeind staan bij het feit dat je schrijft over overtuigen. Als zij het niet wil, is dat toch ook oké? Waarom vind je dat ze overtuigd moet worden? Omdat jij het wel leuk zou vinden? En waarom is jouw mening het wel te willen legitimer dan haar afwijzing?


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten