Prostaatmassage

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

nina
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01

Prostaatmassage

Berichtdoor nina » zo 06 maart 2016, 21:35

Hoi allemaal

Ik wil graag vragen wie van jullie ervaring heeft met het masseren van de prostaat.
Techniek, houding, voel je duidelijk de prostaat, gebruik je een handschoen of liever blote vinger, en glijmiddel?
Ik ben er voorzichtig mee begonnen, eerst masseren( buitenkantje), likken, dan voorzichtig vinger naar binnen, maar de heer in kwestie is niet erg onder de indruk. Niet van de vinger erin tenminste, ook al ben ik daar heel voorzichtig mee. Hij vind het irriteren.
Heb ook niet iets kunnen ontwaren waarvan ik dacht dit is hem(de prostaat)!
Nu wil ik nog niet opgeven en vermoed dat het ook om enige gewenning en oefening vraagt.
Dus vandaar mijn vraag, ik ben benieuwd naar ervaringen en technieken.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Prostaat massage

Berichtdoor Nelly » di 08 maart 2016, 23:34

Hi Nina, grappig dat je dit topic hebt geopend - ik ben met een man die heel gevoelig is op de plek van het perineum (=de plek tussen ballen en anus in) en dat schijnt ook de prostaat te zijn. Vanwege die gevoeligheid ben ik op internet op zoek gegaan naar meer info. & ik vind de filmpjes op deze site wel wat: http://www.deslaunge.com/nl/home/" onclick="window.open(this.href);return false; Ook als je niet met je vinger naar binnen gaat - staan hier een aantal dingen tussen om het hele gebied op een leuke manier aandacht te geven.

nina
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01

Re: Prostaat massage

Berichtdoor nina » wo 09 maart 2016, 3:56

hoi Nelly,

Bedankt voor je reactie!
Ik ben op de site waar je naar verwijst geweest, heb het filmpje bekeken, maar bleef toch wat vragen hebben.
Waarschijnlijk wil ik teveel een expliciete compleet compacte gebruiksaanwijzing voor iets wat heel persoonlijk ligt. En gewoon om onderzoek en ontdekking vraagt.
Wat jij beschrijft over het perineum herken ik ook. Zo, om maar expliciet te zijn, heb ik hem eens gepijpt en op een blijkbaar triggerende manier geaaid over het perineum want hij kwam zo enorm heerlijk klaar. Hij lag op zijn zij trouwens op dat moment. Soms probeer ik dan iets te herhalen of na te bootsen maar herhaalt het effect zich niet.
Dus krijg ik waarschijnlijk teveel zoiets van ' doe mij even een duidelijke opsomming/ beschrijving van doe even precies zus of zo' :-)
Ondertussen ontdek ik natuurlijk wel vrolijk door. Want dit is voor mij ook gewoon nieuw gebied om aandacht op te richten, waar ik misschien eerder dacht van ' nou, laat maar' kan ik in deze relatie niet intiem en dicht genoeg bij hem zijn.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Prostaat massage

Berichtdoor Nelly » do 10 maart 2016, 0:13

Hi Nina, niet om 'lullig' te doen - maar als je bezig bent om iets technisch onder de knie te krijgen voelt het soms ook 'technisch' & dan is het niet echt lekker. (Waarschijnlijk weet je dat allang, maar ik kom hierop door je zinnetje - dan doe ik ff. precies zus of zo). Ik concentreer me vaak enkel op mijn eigen gevoel - op welke manier ik iets leuk of intrigerend vind om te doen & veel minder op het gevoel dat ik probeer te bereiken voor 'Mr. Nelly'.

nina
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01

Re: Prostaat massage

Berichtdoor nina » do 10 maart 2016, 19:50

Hoi Nelly


Ik kook nooit met recept. Ga juist altijd op mijn gevoel af. Maar omdat het hier om een expliciet stukje man gaat, dacht ik misschien moet ik nu maar eens bij de gebruiksaanwijzing beginnen. Ook uit voorzichtigheid. En omdat ik afvraag of ik kan voelen hoe het voelt als ik op de juiste plek zit....zeg ik dat goed...
Hoe dan ook, ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Wat als lekker of niet lekker wordt ervaren ligt natuurlijk erg persoonlijk en is een kwestie van uitproberen.
Maar ik heb ook begrepen dat dit stukje erg gevoelig ligt, bijvoorbeeld chakra gewijs veel emoties zou opslaan. De degene die de behandelingen geeft heeft ook een leeftijdsgrens van naar ik meen tot 55 jaar oud. Mijn meneer zit meer dan dik boven die leeftijd. Ik onderzoek, zover hij dat prettig vind, rustig aan verder

En elke reactie is welkom hoor, ik vat het absoluut niet verkeerd op..

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Prostaat massage

Berichtdoor Nelly » za 12 maart 2016, 22:16

Hi Nina, ik vind dit ook een interessant gebied & vraag me af of jij nog goede digitale bronnen hebt voor meer info. Bijvoorbeeld over de voorzichtigheid en de chakra's....

nina
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01

Re: Prostaat massage

Berichtdoor nina » zo 13 maart 2016, 13:09

Hoi Nelly

De site die jij hierboven ook noemt, verhaalt dat de prostaat opslagplaats is voor allerlei positieve en negatieve gevoelens.
Ik kan mij daarom voorstellen wanneer men aan de slag gaat in dit gebied, masseert of losmaakt dit ook emoties of onverwerkte emoties los kan maken.
Hoe ouder de heer in kwestie des te meer opslag?
Hoewel ik begrijp dat de eigenaar van de website niet meneren boven de 55 masseert omdat op oudere leeftijd virussen( kanker) al aan het werk kunnen zijn in de prostaat en men pas op deze leeftijd begint met prostaat massages hij geen zicht heeft op de gezondheid van de prostaat en deze in principe al niet gezond te noemen meer is. Dat is wat ik eruit haal en daarom rep over voorzichtigheid. Naast dat het een intiem gebied is waar zeker heteroseksuele mannen niet gewend zijn aangeraakt te worden.
Meer heb ik er nog niet over kunnen ontdekken. Mocht ik er nog meer over tegenkomen zal ik het zeker hier laten weten.

Nina

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Prostaat massage

Berichtdoor Vaudeville » vr 18 maart 2016, 13:32

Dit topic gaat toch over technieken en ervaringen?
De genoemde site gaat uit van een bepaalde visie die niets met technieken en ervaringen te maken heeft toch? Alleen al het "feit" dat prostaten van 55+ in principe al niet meer gezond zijn is wel heel erg kort door de bocht en niet te onderbouwen..

nina
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01

Re: Prostaat massage

Berichtdoor nina » zo 20 maart 2016, 11:13

@ Vaudeville

De site vertelt vrij veel vind ik, laat ook filmpjes zien, in mijn ogen is het wel techniek en alles wat ermee samen hangt.
Dat de meneer geen massages doet bij oudere heren is, neem ik aan, ook om zichzelf in te dekken en beschermen.
Maar als er meneren zijn die mij kunnen vertellen hoe ze hun prostaat vinden dan hou ik mij natuurlijk aanbevolen. Maar het is nog een beetje een onderwerp wat in het donker staat, en niet massaal wordt uitgevoerd, tenminste blijkbaar niet bij hetero's.
Maar als je iets toe te voegen hebt aan dit onderwerp houd ik mij van harte aanbevolen. :-)

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Prostaat massage

Berichtdoor Nelly » wo 23 maart 2016, 22:44

Hi Nina - mbt. gezond of niet vraag ik me af of daar niet een checkup voor bestaat. Een prostaat die niet gezond is moet, lijkt me, zo snel mogelijk behandeld worden. En anders kan zo'n checkup voor het benodigde groene licht zorgen. Internet weet mij verder nog te vertellen dat het 'melken' van de prostaat helpt om deze verder gezond te houden.... Vraag me verder af hoe het komt dat dit gebied (en ook 'de ballen') blijkbaar (is dat echt zo??) niet zo in de belangstelling staat bij andere vrouwen...

nina
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01

Re: Prostaat massage

Berichtdoor nina » do 24 maart 2016, 22:14

Ja, volgens mij kan men inderdaad gewoon een check up vragen bij een arts wat betreft de prostaat. Op dit moment beperk ik mij tot de buitenkant(likken, aaien), hij weet dat ik het graag doe maar hij lijkt het niet zo prettig te vinden. Ik hoop dat hij er nog zelf om gaat vragen. Ik wil mezelf ook niet opdringen.
Ik denk dat mannen anaal bij zichzelf al snel als homo achtig verklaren. En het ook niet durven vragen. Ze horen tegenwoordig gericht te zijn op het orgasme van de vrouw.
En mijn hemel, ben ik dol op deze man zijn ballen..

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Prostaat massage

Berichtdoor Nelly » do 24 maart 2016, 22:31

Hi Nina - grappig om jouw ervaringen te lezen. 'Mr. Nelly' is heel erg ok. met avonturen in dat gebied. Zo heb ik ook ontdekt dat zich 'in de ballen' een aantal uiterst gevoelige punten bevindt (voelt als 'knikkers in de ballen'). Doe (nog) niets 'inwendigs' - voel dat nog bij mezelf niet.
@Opdringen - wij hebben de regel dat 'niet prettig' met woordjes aangegeven moet worden. Ik denk altijd dat ik prima lichaamstaal lees, maar zit er soms heel ver naast & andersom ook. Als ik dingen meen te zien en geen 'stop' oid. hoor vraag ik het zelf nog even na....
Mbt. "ik denk dat mannen anaal, bij zichzelf, etc." - ik heb jaren geleden in Californië ooit dit boek gekocht. Staat vol met dingen die homo's doen - maar ook erg handig voor vrouwen....
http://www.amazon.com/Sex-Tips-For-Stra ... 0060989092" onclick="window.open(this.href);return false;

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Prostaat massage

Berichtdoor Laars » vr 25 maart 2016, 12:44

(boek is ook verkrijgbaar bij Bol.kom :wink:
Dank voor de tip!)
Ze horen tegenwoordig gericht te zijn op het orgasme van de vrouw.
Weet je dat ik het al een paar jaar denk? Nu zelfs dochters er over beginnen lijkt het ( denk ik) minder een generatie-probleem. Vanuit de jaren '70, de eerste geëmancipeerde moeders hebben ergens lichte schade toegebracht aan de 50'er van nu? ;) Of is dat te zwart/wit gesteld? Je MOET de vrouw behagen ect ect is misschien het andere uiterste en iets teveel van het goede.
De man die onguur z'n best doet maar zelf niet weet waar hij van geniet ( behalve van de vrouw in extase 8) ) en je dus die man niet of minder of anders ziet genieten.. terwijl het ultieme genieten (voor mij ) is als hij 'los' gaat.

Mooi topic!
Ik heb het een en ander al eens mogen ervaren bij een man, prachtige ontdekkingsreis, maar ozo teer op zowel lichamelijk als mentaal gebied... ( ooeeehh... wat klinkt dat klinisch terwijl het dat juist niet is)

Laars, voelde zich vereerd
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

nina
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01

Re: Prostaat massage

Berichtdoor nina » vr 25 maart 2016, 17:58

Hoi Laars

Ja, vereerd dat kan ik mij voorstellen.
Ik heb een M/s of D/s relatie met de man waarin ik de onderdanige ben.
Wat ik idd vind is dat veel mannen zo ingeprent is, altijd lief te moeten zijn voor vrouwen, er ook heel veel
initiatief en leiding bij de vrouw is komen te liggen. Ik vind het erg prettig wanneer het andersom is. Toch ook in deze relatie blijkt mijn klaarkomen erg belangrijk. Het maakt je denk ik gevoelsmatig tot een echte man.

Nelly, opdringerig is een groot woord. Het is voor mij nieuw terrein en ik wil hem zo graag plezieren. We genieten gewoon enorm van elkaar. Hoewel ik veertiger ben en hij zestiger brengt deze relatie voor ons een nieuwe beleving. En nieuwe heerlijke elementen. Maar je hebt gelijk, communiceren blijft belangrijk.
Bedankt voor de boekentip, ik ben altijd dol op boeken.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Prostaat massage

Berichtdoor Anwen » vr 25 maart 2016, 20:49

Interessant, ik zat me ook al een tijdje af te vragen of er duidelijke dingen over het geven van prostaatmassage op internet staan. So far, niet heel erg.
De man die mij domineert vind het heerlijk als ik zijn anus aanraak of met mijn vinger een stukje naar binnen ga. En hoewel ik dat buiten de seks nooit zo'n geweldig idee vind, als ik geil genoeg ben, en vooral zie hoe hij geniet, dan heel graag. Ik wil hem graag nog eens verassen met een prostaatmassage.
De man die onguur z'n best doet maar zelf niet weet waar hij van geniet ( behalve van de vrouw in extase 8) ) en je dus die man niet of minder of anders ziet genieten.. terwijl het ultieme genieten (voor mij ) is als hij 'los' gaat.
Ja, absoluut herkenbaar! En ook best lastig als een man moeite heeft dat te voelen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten