Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Spelfje » vr 30 oktober 2015, 0:08

Lieve Zee....wat ben jij toch een woordenkunstenaar! :love:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Inya » vr 30 oktober 2015, 20:22

Bedtime story van zee :st:

Trakteer je ons ook nog op een exposé over het andere werkwoord in het topic? Of vragen we dan teveel? :DD
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Nelly » vr 30 oktober 2015, 22:15

Good thinking Inya....

Emha
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 05 augustus 2007, 13:37
Locatie: Op de Heuvelrug en de tandem

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Emha » vr 30 oktober 2015, 22:32

Mag ik nog een techniek toevoegen? Als de opwinding groot genoeg is: alleen maar terughalen en dan heel strak vasthouden. Door de gespannen huid volgt het resultaat vanzelf.
Groet,
Emha

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Laars » za 31 oktober 2015, 0:33

Zee is op dreef :wink: mooi man!

Afbeelding
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
frisianbear
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 21 oktober 2015, 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor frisianbear » za 31 oktober 2015, 0:52

Zee is op dreef :wink: mooi man!

Afbeelding
Inderdaad als zij dit getekend heeft is een work of art dan kan ze heel goed tekenen. :D11

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor zee » ma 02 november 2015, 2:06

Inspirerend plaatje Laars :D7
Mag zo in de art topic wat mij betreft...

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor brother » di 24 mei 2016, 13:25

Fijn voor mij is dat de voorhuid naar beneden getrokken net strak genoeg komt zodat de eikel flink onder spanning komt, dan weer omhoog een beetje knellend als de voorhuid over de rand van de eikel gaat. Daarbij is het prettig dat de hand van mijn partner de voorhuid iets meer bovenaan omvatte, zo gaat de neergaande beweging niet te diep gaat. Wat ook lekker is, is Dat met massageolie ingesmeerd de voorhuid naar beneden blijft en de vingers vanaf de eikel naar beneden glijden kan erg prikkelen. Wanneer mijn partner met de ganse hand aftrekt dat ze een draaiende beweging maakt, het geeft wat meer frictie en is ook een lekker gevoel.
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !

erix69
Berichten: 18
Lid geworden op: za 18 december 2010, 23:25

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor erix69 » wo 25 mei 2016, 11:49

Fijn voor mij is dat de voorhuid naar beneden getrokken net strak genoeg komt zodat de eikel flink onder spanning komt, dan weer omhoog een beetje knellend als de voorhuid over de rand van de eikel gaat. Daarbij is het prettig dat de hand van mijn partner de voorhuid iets meer bovenaan omvatte, zo gaat de neergaande beweging niet te diep gaat. Wat ook lekker is, is Dat met massageolie ingesmeerd de voorhuid naar beneden blijft en de vingers vanaf de eikel naar beneden glijden kan erg prikkelen. Wanneer mijn partner met de ganse hand aftrekt dat ze een draaiende beweging maakt, het geeft wat meer frictie en is ook een lekker gevoel.
Je beschrijft het goed en mooi...Ja het is natuurlijk heel persoonlijk en hangt af van je fysieke gesteldheid, hoe strak je voorhuid 'normaal' al zit bij een erectie.
Een beetje knellend rond de eikelrand is vaak een heerlijk gevoel...bovendien heb je gelijk als je zegt dat het lekkerder is om de voorhuid bovenaan te pakken, hoe lager hoe minder opwindend.
Tja en massageolie is natuurlijk helemaal lekker.
Een tijdje terug in een kleine besloten club met gloryholes, kunnen voelen wat de verschillen waren, bij zowel pijpen als aftrekken.
Ik heb toen 5 verschillende vrouwen gevoeld, de verschillen waren soms best groot!
Ook bij het pijpen, soms kon een tong heel ruw aanvoelen op je eikelrand, maar ook heel zacht en 'zuigend'... de ene vrouw gebruikte ook duidelijk meer speeksel als de andere...
het spannende van een fantasie is, dat ie werkelijkheid kan worden...

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Nelly » wo 25 mei 2016, 12:13

Soms zit ik me over mezelf te verbazen - hoe je kunt waarnemen en je dingen toch niet realiseren. Zo ook weer de 2 entry's hierboven.
Ja - natuurlijk zit de voorhuid 'ergens' aan de eikel vast. Ja natuurlijk betekent dat dat je via de een de ander op spanning kunt zetten....

Alleen op de een of andere manier dat nooit zo gezien - maar altijd twee heel 'aparte werelden'. Bedankt voor het delen van jullie ervaring!!!

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor brother » wo 25 mei 2016, 13:29

Pijpen is heel anders dan aftrekken. Aftrekken kan soms ongeïnspireerd gaan zoiets als nou ja "seks vandaag dan trek ik 'm wel af"
Pijpen is anders, in mijn beleving is het een zeer intieme vorm van seks.
Ik zou het bijna vergelijken met penetratie terwijl zij daar periode heeft, intiemer dan gewoon maar ook vrij op een bepaalde manier.
En neen ik wil niet absoluut in haar mond spuiten. Maar als ze er voor open staat dan is het wel opperste extase want gepijpt worden terwijl je spuit dat is een extreem gevoel.
Behalve die ene mislukte relatie waarin niets kon of mocht, moet ik zeggen dat alle vrouwen die ik kort of lang heb gekend me pijpten, soms als deel van het voorspel terwijl we in 69 lagen, soms tot de eindstreep.
Hoe het lekkerst is dat is moeilijker, ik lig er niet echt op te kijken, in 69 geen zicht op en anders van puur genot de ogen dicht om beter te beleven.
Vast staat dat je er daarna nog kan van dromen zo goed kan het zijn.
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Inya » wo 25 mei 2016, 17:21

Leerzaam topic dit, dank aan de bijdragers :D
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Anwen » wo 25 mei 2016, 20:23

Een paar jaar geleden vond ik aftrekken echt niets aan. Echt tot het punt dat ik al chagrijnig keek als iemand het vroeg. Het voelde zo nutteloos en ongeïnspireerd, een beetje met die hand op en neer. Ik werd er ook onzeker van.

Ik ben me wat meer in erotische massage gaan verdiepen en gaan oefenen. En nu, nu vind ik het geweldig. Om mannen te laten zuchten en kronkelen van genot door alleen maar mijn handen. De penis heeft zo veel geheimen te onthullen! Er is zo veel meer dan alleen de voorhuid op en neer. Ik ga van zachte druk aan de onderkant, naar een vinger langs de rand van de eikel, snel de voorhuid omhoog trekken en dan weer vederlicht een vinger over zijn ballen. Het genot opstuwen en dan weer langzaam terugbrengen naar een plateau, totdat hij weer klaar is voor meer.
Meester is zeer gevoelig en kan bijna smeken om massage, haha. Inmiddels krijg ik niet alleen complimenten over mijn orale vaardigheden, maar ook over mijn handen. "Al die vrouwen die denken dat het gewoon een beetje op en neer sjorren, maar jij weet precies het goede te doen." Hij noemde me laatst zijn tantraprinsesje. En dan te bedenken dat ik nauwelijks massage doe bij tantra. :lol:
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Inya » wo 25 mei 2016, 20:55

Geef je ook cursussen, Anwen? :mrgreen:
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor EstherC » wo 25 mei 2016, 21:12

Mail & Female heeft leuke cursussen op dit vlak :wink:
Dream it. Wish it. Do it!


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten