Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Nelly » wo 21 oktober 2015, 0:06

Misschien voor andere vrouwen en mannen heel herkenbaar. De relatie die hij met zichzelf heeft is zoveel harder en steviger dan wat mijn intuitie me aanraadt om te doen......

Het blijft me verbazen - de kracht die mannen op zichzelf uit kunnen oefenen om zich lekker te voelen. Is moeilijk voor mij om te imiteren (al probeer ik het soms wel). Andersom is wat mijn gevoel me zegt te doen voor hem soms te zacht, te subtiel.....

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor AniMAN » wo 21 oktober 2015, 5:49

"Datgene dat het beste spant, is je eigen hand" :)

Tja, vrouwen zijn inderdaad dikwijls een beetje te soft in de manuele aanpak (en dan soms iets te bruut in de orale aanpak: tanden tegen je eikel etc).
Het is een moeilijke evenwichtsoefening.... Het feit dat mannen bj zichzelf nogal bruut zijn, maakt het voor hen soms lastig 'soft' bij vrouwen te zijn...

Veel oefenen, en vragen of't harder/zachter moet.... Hangt ook af van persoon tot persoon zeker, maar algemeen gezien klopt dit wel...
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Nelly » wo 21 oktober 2015, 9:33

De reden om de topic te openen is dat ik me heb gerealiseerd dat "het brute" me op een bepaalde manier verbijsterd. Ik geloof echt dat mannen en vrouwen in veel opzichten gelijkwaardig en aan elkaar gewaagd zijn - maar hier gebeurt iets heel 'alledaags' waar ik me eigenlijk nauwelijks iets bij voor kan stellen....

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor AniMAN » wo 21 oktober 2015, 9:55

Tja, wat is 'bruut' hé...
Ik denk dat vnl de druk van de 'greep' over't algemeen strakker mag dan dat een vrouw meestal uitoefent...
Als je dat als man dan gewoon zegt, dan kan je je daar als vrouw aan aanpassen...
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Nelly » wo 21 oktober 2015, 12:45

@Aanpassen - gaat niet zo heel makkelijk.
Wat hij lekker vindt lijkt mij echt heel pijnlijk bij het uitvoeren & gaat tegen al mijn instincten in. Ik moet bijna schakelen naar: "ik ga hem eens goed pijn doen" & dat vind ik dus vaak moeilijk.
En 'dus' gaat hij dan maar ok. met waar ik me zelf prettig bij voel. Een stuk zachter - niet helemaal wat hij nodig heeft, maar 'wel lekker'.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Inya » wo 21 oktober 2015, 18:10

In het begin van een 'sessie' ( :mrgreen: ) denk ik ook weleens 'eh, harder? Ehm... ok..'. Aan de andere kant: des te meer opgewonden ik zelf word, des te harder wordt mijn grip. Dat gebeurt eigenlijk automatisch :D6 En sjah, de geluiden die ik dan hoor klinken niet alsof ze van angst zijn, dus dat zit dan vast wel goed :DD

Daarbij bedenk ik nu ook hoe hard ik mezelf te lijf kan gaan... In the heat of the moment wordt pijn volgens mij minder snel en/of op een andere manier ervaren :D7
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Emha
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 05 augustus 2007, 13:37
Locatie: Op de Heuvelrug en de tandem

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Emha » do 22 oktober 2015, 9:52

Ik kan me goed voorstellen dat je denkt 'dat doet zeer'. Zoals Inya al zegt lijkt het dat je bij meer opwinding meer kracht kunt uitoefenen. Al is het ook heel lekker om dat af te wisselen met heel subtiele aanrakingen. Om (héél prettig) gek van te worden ......... :D5
Groet,
Emha

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor AniMAN » do 22 oktober 2015, 10:28

In het begin van een 'sessie' ( :mrgreen: ) denk ik ook weleens 'eh, harder? Ehm... ok..'. Aan de andere kant: des te meer opgewonden ik zelf word, des te harder wordt mijn grip. Dat gebeurt eigenlijk automatisch :D6 En sjah, de geluiden die ik dan hoor klinken niet alsof ze van angst zijn, dus dat zit dan vast wel goed :DD

Daarbij bedenk ik nu ook hoe hard ik mezelf te lijf kan gaan... In the heat of the moment wordt pijn volgens mij minder snel en/of op een andere manier ervaren :D7
Makes sense .... in het begin van de 'sessie' (raar verwoord :) ) is alles nog heel gevoelig. Naarmate het langer duurt moet je zowiezo meer druk zetten om dezelfde sensatie nog te krijgen...

Beetje verhaal van de schrijnwerker die zn potlood achter zn oor steekt en dan niet meer vindt. je lichaam went aan de druk....
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Janus » ma 26 oktober 2015, 16:39

Hangt misschien van de persoon af, ik hoef het niet heel hard, van mezelf noch van een ander.

Gebruikersavatar
frisianbear
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 21 oktober 2015, 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor frisianbear » di 27 oktober 2015, 9:13

Aan de andere kant: des te meer opgewonden ik zelf word, des te harder wordt mijn grip. Dat gebeurt eigenlijk automatisch :D6
Ja ben het met Inya eens als hij jou helemaal gek zou maken op dat zelfde moment dan word jou grip ook sterker omdat je je spieren begint aan te spannen van het zelf naar een hoogtepunt te komen.

Je kan het allicht eens voorstellen dat als jij je hand bij hem gebruikt dat hij jou op dat moment naar het walhalla likt bijv. of met een toy het is maar waar je van houd. :mrgreen:

En dan kijken of je grip veel harder/strakker/sterker is dan voorheen.

Want weet uit ervaring en de meeste mannen wel dat als een vrouw naar het hoogtepunt komt dat ze veel sterker is , als al die spieren zich aan beginnen te spannen.

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor zee » di 27 oktober 2015, 13:50

Heeft ook veel met je mentale en fysieke staat te maken.
Bijvoorbeeld: als ik moe ben kan het meer mechanisch gaan. Geen juichend happy end maar meer een ontspannende ontlading en... Slapen.
In dat geval weinig tempoverschillen, relatief stevige aanrakingen, doelgericht en zonder omwegen.

Echter, als de tijd en focus er helemaal is, en het spel bij wijze van spreken een (solo of samen) feestje wordt, kan het heel mindful slow en met tergend lage druk gaan. Soms iets verstrakken en in galop, maar dan weer temporiseren, vertragen om het te laten duren. In dat geval kan het lang duren, neemt de mentale en fysieke opwinding alleen maar toe - en kan door de toegenomen gevoeligheid / sensitiviteit de coup de grace juist met tintelend vederlicht strijken uitgedeeld worden.
In dat laatste geval is het soms opmerkelijk hoe - in alle subtiliteit - heftig het resultaat kan zijn.

Lang leve the noble art of loving...

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Nelly » wo 28 oktober 2015, 9:27

Dank je voor je tekst @Zee, als ik het lees krijg ik al inspiratie om het te doen....

Gebruikersavatar
frisianbear
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 21 oktober 2015, 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor frisianbear » wo 28 oktober 2015, 9:39

Heeft ook veel met je mentale en fysieke staat te maken.
Bijvoorbeeld: als ik moe ben kan het meer mechanisch gaan. Geen juichend happy end maar meer een ontspannende ontlading en... Slapen.
In dat geval weinig tempoverschillen, relatief stevige aanrakingen, doelgericht en zonder omwegen.

Echter, als de tijd en focus er helemaal is, en het spel bij wijze van spreken een (solo of samen) feestje wordt, kan het heel mindful slow en met tergend lage druk gaan. Soms iets verstrakken en in galop, maar dan weer temporiseren, vertragen om het te laten duren. In dat geval kan het lang duren, neemt de mentale en fysieke opwinding alleen maar toe - en kan door de toegenomen gevoeligheid / sensitiviteit de coup de grace juist met tintelend vederlicht strijken uitgedeeld worden.
In dat laatste geval is het soms opmerkelijk hoe - in alle subtiliteit - heftig het resultaat kan zijn.

Lang leve the noble art of loving...

Zee
+1 helemaal mee eens , verschilt per keer en per dag en het is inderdaad maar net in wat voor mood je bent.

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor zee » do 29 oktober 2015, 1:27

Dat is fijn om te lezen Nelly :-)

Er is met wat liefde en aandacht zoveel mogelijk... Ik wil er niet een te lang exposé van maken, maar toch willen aangeven dat er meer is dan simpelweg aftrekken.
Er is de volledige omklemming, met één of beide handen een strakke tunnel makend; even prettig vanwege het volle gevoel, maar eigenlijk alleen echt fijn met veel massageolie.
Of de losse greep, waar het in essentie enkel om de druk van twee vingers gaat: de duim aan de basis, dwz bovenzijde dichtbij de buik - en de wijs- of middelvinger onderaan de top, net onder het toompje.
Door de druk van die twee vingers te variëren kan het 'lekker' klemmen, of juist net niet / net wel erlangs strijken.
Dan het tempo, en de 'slag': in plaats van een snelle of trage mechanische zuigerbeweging kan je ook hierin variëren...
Wat duivels lekker is, is de haalslag anders te laten zijn dan de brengslag:
Bijvoorbeeld ferm trughalen, traag terug naar voren brengen.
Of, beetje contra-intuïtief maar erg fijn: traag terughalen en met een sneller rukje naar voren brengen. Als bij die laatste beweging het lid tussen duim en vinger(s) iets onder buigspanning wordt gebracht, geeft dat een prikkeling die gestaag toeneemt. Je voelt meteen dat het er onder deze stimulans onverbiddelijk van gaat komen, maar ook dat het niet snel gaat. Als het tempo laag blijft voel je meer, bij een te grote push of versnelling desensitiveert het - Een heerlijke zoete kwelling dus...

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hard en zacht (bij het aftrekken/ pijpen)

Berichtdoor Nelly » do 29 oktober 2015, 23:33

@Zee - misschien kun je de verschillende combinaties namen geven & dan de recepten erbij opschrijven....


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten