Welk standje zorgt voor meest strakke gevoel?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

leesboek
Berichten: 9
Lid geworden op: za 08 augustus 2015, 11:27
Locatie: Nederland 4033

Re: standje ?

Berichtdoor leesboek » wo 12 augustus 2015, 12:25

mijn vrouw trekt haar benen langs elkaar tussen die van mij en knijpt dan haar billen samen.

maar ook hebben we het wel eens gehad over twee in een. oftewel dp te doen. dat kan ook met een dildo. daar is helaas nog niets van gekomen. lijkt mij best geil om eens mee te maken.
Mag ik je...

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: standje ?

Berichtdoor volverlangen » wo 12 augustus 2015, 17:07

Als jullie er samen al over gepraat hebben, waarom proberen jullie het dan niet eens ?? :oops:

sjors
Berichten: 40
Lid geworden op: do 05 april 2007, 22:24

Re: standje ?

Berichtdoor sjors » di 22 september 2015, 10:39

Om een strak gevoel te krijgen tijdens het vrijen is eigenlijk het standje niet zo erg van belang. Wat wel helpt is als de vrouw niet met benen gespreid ligt / zit / staat maar met de benen samen of zelfs gekruist. De man moet dan met de benen uit elkaar penetreren. Dat kan in eigenlijk alle standjes: doggy, spooning, women on top etc

Verder zijn inderdaad bekken bodem spier oefeningen van belang.

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: standje ?

Berichtdoor Jeanny » di 22 september 2015, 20:03

Tijdens de penetratie zo ver naar buiten dat hij er bijna uit schiet geeft bij de vrouw de natuurlijke reactie om aan te spannen. Hierdoor heeft de man een strakker gevoel en kan de vrouw makkelijker en intenser klaarkomen.
Het vergt natuurlijk goede beheersing van de man haha.......te ver er uit en een breuk of kneuzing is vast NIET lekker :mrgreen:

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: standje ?

Berichtdoor Noortje » wo 23 september 2015, 10:20

Moet er niet aan denken mijn benen steeds te moeten kruisen of strekken zodat het strakker zou zijn. Mijn benen liggen zoals ze liggen, en daar wil ik niet over nadenken. En dat hoeft gelukkig ook niet.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: standje ?

Berichtdoor LittleMonkey » wo 23 september 2015, 12:12

Precies Noortje! Moet er ook niet aan denken, dan zou ik met m'n spastische lijf niet eens seks kunnen hebben.
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: standje ?

Berichtdoor deco » wo 23 september 2015, 13:42

Moet er niet aan denken mijn benen steeds te moeten kruisen of strekken zodat het strakker zou zijn. Mijn benen liggen zoals ze liggen, en daar wil ik niet over nadenken. En dat hoeft gelukkig ook niet.
als ik het probeer voor te stellen (levendige verbeelding :D7 )
dan zou het voor mij eerder aanvoelen als....
ik heb echt geen zin in je nu

vind de opties van standjes en bekkenbodemspieren trainen (njamie :D8 ) dan veel lekkerder en haalbaarder
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2167
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: standje ?

Berichtdoor tes » wo 23 september 2015, 21:57

De meest effectieve manier om je bekkenbodemspieren te trainen, paardrijden!
live your life to the fullest!

sjors
Berichten: 40
Lid geworden op: do 05 april 2007, 22:24

Re: standje ?

Berichtdoor sjors » do 24 september 2015, 11:09

Moet er niet aan denken mijn benen steeds te moeten kruisen of strekken zodat het strakker zou zijn. Mijn benen liggen zoals ze liggen, en daar wil ik niet over nadenken. En dat hoeft gelukkig ook niet.
Ik snap hier weinig van. Hoe moeilijk is het om tijdens het vrijen een positie in te nemen of van standje te wisselen? Wat ik beschrijf is niet moeilijker dan dat.
Ik neem aan dat je niet als een zak zout op bed ligt en alles maar laat gebeuren?

Ik bedoel niet dat je als een malle je benen bij elkaar moet blijven persen maar bijvoorbeeld doggy style kan met de man geknield achter de vrouw waarbij de vrouw haar benen uit elkaar heeft en de man tussen haar voeten knield OF met de vrouw met de benen bij elkaar terwijl de man met gespreide benen haar achterlangs neemt. Zo duidelijker?

Er zijn allerlei standjes denkbaar die meer of minder intens zijn. Hier een paar ideeen om de intensiteit te verhogen: http://xhamster.com/movies/629132/inten ... tions.html

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: standje ?

Berichtdoor Noortje » do 24 september 2015, 14:31

Moet er niet aan denken mijn benen steeds te moeten kruisen of strekken zodat het strakker zou zijn. Mijn benen liggen zoals ze liggen, en daar wil ik niet over nadenken. En dat hoeft gelukkig ook niet.
Ik snap hier weinig van. Hoe moeilijk is het om tijdens het vrijen een positie in te nemen of van standje te wisselen? Wat ik beschrijf is niet moeilijker dan dat.
Ik neem aan dat je niet als een zak zout op bed ligt en alles maar laat gebeuren?

Ik bedoel niet dat je als een malle je benen bij elkaar moet blijven persen maar bijvoorbeeld doggy style kan met de man geknield achter de vrouw waarbij de vrouw haar benen uit elkaar heeft en de man tussen haar voeten knield OF met de vrouw met de benen bij elkaar terwijl de man met gespreide benen haar achterlangs neemt. Zo duidelijker?
WHAHAHA!! Ik zie het al voor me! Je snapt duidelijk niet wat ik bedoel. Wat ik doe, doe ik gewoon en voel ik. Ik wil niet nadenken over een positie, of over of mijn benen wel zò geplaatst zijn dat mijn lief het strakker voelt. Ik geniet van hem, en hij van mij, zonder nadenken over dit soort dingen. Niet omdat ik bepaalde dingen niet wil of kan, maar omdat ik nergens aan wil denken als we bezig zijn. En bovendien is het niet eens aan de orde.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: standje ?

Berichtdoor deco » do 24 september 2015, 21:29

De meest effectieve manier om je bekkenbodemspieren te trainen, paardrijden!

:mrgreen: is dit een hint?
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Tolatime
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 10 mei 2023, 8:51

Re: Welk standje zorgt voor meest strakke gevoel?

Berichtdoor Tolatime » wo 10 mei 2023, 8:56

De missionarispositie is een van de meest voorkomende seksstandjes waarbij de partners tegenover elkaar staan en de man bovenop ligt. Deze pose kent vele variaties en iedereen kan voor zichzelf de meest comfortabele kiezen. Veel mensen op stripchat.com geven de voorkeur aan de missionaris houding vanwege zijn eenvoud en intimiteit. Het laat je genieten van intimiteit en een glimp van je partner, en biedt ook gemakkelijk toegang tot verschillende erogene zones. Maar net als elke andere pose kan de missionarishouding worden verbeterd door extra elementen te gebruiken, zoals kussens om het lichaam te ondersteunen, verschillende hoeken en diepten van penetratie te gebruiken, en de snelheid van de beweging te veranderen. Maar het belangrijkste is dat het standje voor beide partners comfortabel en plezierig is.

Morna
Berichten: 555
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Welk standje zorgt voor meest strakke gevoel?

Berichtdoor Morna » do 28 december 2023, 21:28

Voor mij is het lekkerste standje de schaar, en dan nog het berijden van mijn man, mmmm
groetjes Morna :D :D :D :D
Go with the flow :wink:

Morna
Berichten: 555
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Welk standje zorgt voor meest strakke gevoel?

Berichtdoor Morna » vr 29 december 2023, 11:54

Hay, ik ben altijd strak omdat ik nogal nauw ben, voor mijn man voelde dat altijd als erg prettig en zo ook voor mijzelf, groot geschapen mannen zou ik daarom niet echt kunnen hebben denk ik.
veel liefs Morna
Go with the flow :wink:

Onderweg
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 05 december 2016, 11:18
Locatie: In het zuiden van Nederland

Re: Welk standje zorgt voor meest strakke gevoel?

Berichtdoor Onderweg » ma 19 februari 2024, 16:20

Enkele weken geleden een hele fijne ervaring. Misschien een tip. Ik had een setje anaal-dildo's bij me en mocht die inbrengen. Eerst de kleinste, was ze niet van onder de indruk, de middelste ging ook goed en voelde lekker, reden om de grote te proberen. Dat vergde wel wat tijd, maar uiteindelijk was dat ook erg plezierig, geeft ze aan. Ik mocht daarna in haar kutje. Haar uitspraak; wow, nu ben ik wel heel erg gevuld, zegt voldoende. Zo voelde het ook voor mij. Succes, voor wie durft.
spannend, inspannend, ontspannend


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten