van vriendschap naar meer

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

janicedelange
Berichten: 6
Lid geworden op: do 12 maart 2015, 11:27

Re: van vriendschap naar meer

Berichtdoor janicedelange » vr 03 april 2015, 10:10

Jullie hebben allemaal stuk voor stuk gelijk echt waar !!! Ik maak mij zelf inderdaad gek van al die overwegingen en het is inderdaad een stukje zelfbescherming. En dat "Had ik maar" gevoel zal er zeker ook zijn wanneer hij op een dag verteld dat hij een leuke dame ontmoet heeft.

Ik heb hier lang over nagedacht maar afwijzing is niet eens mijn grootste angst.
Het is mijn angst om een goede vriend/collega te verliezen. De dingen die we samen doen kunnen we ook afzonderlijk van elkaar doen. En ik weet natuurlijk niet hoe hij dit gaat opvatten. Misschien voelt hij zich wel zo ongemakkelijk dat onze vriendschap (om het zo te zeggen) op houdt te bestaan. Dat zou ik echt jammer vinden. Want we hebben het wel echt super gezellig.

Ik vind het knap van je Nelly dat zou ik dus denk ik niet eens kunnen. Als hij mij niet zo leuk vindt als ik hem dan zou ik dat ook best moeilijk vinden om gewoon vrienden te zijn... dat speelt dus ook mee. Ik zou dan niet weten hoe ik mij moet gedragen.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten