Hoe heb je "geleerd" om klaar te komen?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

moon
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 10:39
Contacteer:

Hoe heb je "geleerd" om klaar te komen?

Berichtdoor moon » wo 02 juli 2014, 7:38

Of te wel, je eerste ervaringen? Bewust of onbewust?
Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen, vooral van vrouwen, die er niet zo makkelijk achter zijn gekomen.

Hierbij mijn verhaal:
De allereerste keer was toen ik kind was, lagere school, een jaar of zeven. Pas veel later kwam ik er achter dat dat klaarkomen was.
Wat gebeurde er? ik moest plassen, maar er was geen wc in de buurt. Dus ik moest heel erg mijn best doen, om het op te houden...

Later toen ik een vriendje had en al ontmaagd was maar nog geen orgasme had ervaren, ontdekte ik, dat als ik met hem ging zoenen, vrijen met de kleren aan en op zijn dijbeenbeen ging paardje rijden, dat er wat gebeurde. dat fijne gevoel, dat ik veel fijner vond, dan het vrijen en neuken zelf, dat wilde ik vast houden. Dat was voor mij de doorbraak. En daarmee kon ik gaan spelen en verder leren en ontdekken. Dat leren en ontdekken deed ik voornamelijk in mijn uppie, zonder afleiding en andere moeilijke sociale interacties. Pas later kon ik het ook toepassen in vrijpartijen.

Ik hoop op heel veel mooie en bijzondere ervaringsverhalen...

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Hoe heb je "geleerd" om klaar te komen?

Berichtdoor Vaudeville » do 03 juli 2014, 12:34

Als jong ventje zag ik bij mijn oom De Lach.., een blaadjes uit de jaren 70 met naakte vrouwen. Ik merkte bij mezelf wel een reactie.., ben toen gaan experimenteren. Stiekem zelf een blaadje gekocht, dingen nagedaan, zelf ontdekken..

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Hoe heb je "geleerd" om klaar te komen?

Berichtdoor Mannekijn » do 03 juli 2014, 17:47

Al op de lagere school wisselde ik sexboekjes met andere jongens. Thuisgekomen speelde ik met mezelf op zolder, stiekem de plaatjes bekijkend. Pas jaren later kwam ik plotseling klaar. Ik schrok er enorm van. :oops: Ik herinner me dat ik verward was en het sperma aandachtig bekeken heb. Opvallend was wel dat het later veel witter was en ook minder zoet rook.

Bound
Berichten: 44
Lid geworden op: do 03 juni 2010, 21:38

Re: Hoe heb je "geleerd" om klaar te komen?

Berichtdoor Bound » do 03 juli 2014, 21:28

Heb het zeg maar niet zelf ontdekt, had een vriendinnetje die het al wist en het eerst bij zichzelf voorgedaan had.
Daarna heeft ze het met onze beide vingers bij mij voorgedaan. Aansluitend heb ik het zelf alleen gedaan.
Was wel meteen verkocht :)
Is dus ook niet bij 1x gebleven
free your mind

Hieronymus
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 16 augustus 2015, 16:58
Locatie: Tussen Den Haag en Amsterdam

Re: Hoe heb je "geleerd" om klaar te komen?

Berichtdoor Hieronymus » ma 17 augustus 2015, 14:23

Toen ik 8 jaar was vertelde een jongen uit mijn klas dat hij zo'n stijve piemel had gehad dat die rechtop tegen zijn buik stond.

Dat wilde ik die avond in bed ook wel eens proberen. Ik deed mijn velletje al wel vaker op en neer om mijn piemel stijf te maken. Hij is toen niet tegen mijn buik aangekomen, maar ik kwam opeens keihard klaar. Geen idee wat het was, maar ik was vanaf toen compleet aan verslingerd.
A dirty mind is a joy forever.

Dannifan
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 september 2015, 13:07

Re: Hoe heb je "geleerd" om klaar te komen?

Berichtdoor Dannifan » di 08 september 2015, 13:14

Mijn eerste keer was gênant maar nu kan ik er wel om lachen. Ik moest naar de schoolarts toen ik 12 was en mijn zus ging mee die 21 was.
Ik moest mijn voorhuid terug trekken maar dat ging niet en ik moest oefenen van hem en elke dag proberen en daarna wassen.
Ging goed tot mijn voorhuid op een keer te ver ging en niet meer terug wilde, ik in paniek en mijn zus geroepen ten einde raad.
Ik moest zus en zo doen en kreeg een zalfje om het wat gladder te maken maar niets hielp, ik moest gaan liggen en zij zou het wel proberen, binnen twee tellen was ik stijf en binnen een minuut begon ik te spuiten, dat was mijn eerste keer dus. (de voorhuid ging daarna wel gemakkelijk terug).
Ik kreeg gelijk voorlichting over e.e.a. maar wist wel wat aftrekken was sinds die tijd, daarna nooit meer gestopt ook (lol).

Dannifan
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 september 2015, 13:07

Re: Hoe heb je "geleerd" om klaar te komen?

Berichtdoor Dannifan » di 08 september 2015, 13:17

Mijn vrouw logeerde bij een vriendinnetje vertelde ze me eens die een jaar ouder was. Die kon al vingeren en heeft het haar ook geleerd, ze was toen 12 jaar en sinds die tijd vind ze vingeren echt lekker, ze is nu in de 50 maar doet het nog net zo graag als vroeger geloof ik, gelukkig mag ik met een gerust hart kijken van haar.

erotiek
Berichten: 111
Lid geworden op: di 13 oktober 2015, 23:01

Re: Hoe heb je "geleerd" om klaar te komen?

Berichtdoor erotiek » wo 14 oktober 2015, 6:35

Wat ik van mezelf weet is, doordat het denkelijk spontaan gebeurd moet zijn bij de eerste seksuele contact.
Denkelijk was dat na mijn 15e jaar.

Gebruikersavatar
Ona
Berichten: 246
Lid geworden op: wo 30 november 2016, 17:42

Re: Hoe heb je "geleerd" om klaar te komen?

Berichtdoor Ona » wo 28 december 2016, 23:16

Ik was 12 of 13 jaar bij de eerste keer en het gebeurde spontaan. Ik lag in bad en het water van de douchekop was wel fijn op dat speciale plekje (was trouwens een oude douchekop met veel zachtere stralen dan nu - ik heb nog geen enkele douchekop gevonden die kan tippen aan die oude) en toen spande alles zich op en daarna was ik heel ontspannen. Toen ik mij afdroogde schrok ik wel van het doorschijnende vocht. Ik dacht dat er iets scheelde... :st:

Ik vind het nog steeds een van de meest intense orgasmen die ik heb, met de douchekop =):

sarah83
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 augustus 2022, 13:49

Re: Hoe heb je "geleerd" om klaar te komen?

Berichtdoor sarah83 » di 08 augustus 2023, 22:12

Of te wel, je eerste ervaringen? Bewust of onbewust?
Ik ben heel benieuwd naar alle verhalen, vooral van vrouwen, die er niet zo makkelijk achter zijn gekomen.

Hierbij mijn verhaal:
De allereerste keer was toen ik kind was, lagere school, een jaar of zeven. Pas veel later kwam ik er achter dat dat klaarkomen was.
Wat gebeurde er? ik moest plassen, maar er was geen wc in de buurt. Dus ik moest heel erg mijn best doen, om het op te houden...

Later toen ik een vriendje had en al ontmaagd was maar nog geen orgasme had ervaren, ontdekte ik, dat als ik met hem ging zoenen, vrijen met de kleren aan en op zijn dijbeenbeen ging paardje rijden, dat er wat gebeurde. dat fijne gevoel, dat ik veel fijner vond, dan het vrijen en neuken zelf, dat wilde ik vast houden. Dat was voor mij de doorbraak. En daarmee kon ik gaan spelen en verder leren en ontdekken. Dat leren en ontdekken deed ik voornamelijk in mijn uppie, zonder afleiding en andere moeilijke sociale interacties. Pas later kon ik het ook toepassen in vrijpartijen.

Ik hoop op heel veel mooie en bijzondere ervaringsverhalen...
Mooie vraag Moon!

Mijn meest bijzondere ervaring was mijn eerste keer. Het gebeurde tijdens een vakantie op een Nederlands bungalowpark in België, samen met mijn familie en ooms en tantes. Op een avond uit, waar we gezamenlijk op pad waren, werd ik benaderd door een aantrekkelijke man. Er was meteen een wederzijdse klik, zonder dat er veel gezegd werd. We wisselden nummers uit en spraken af om de volgende avond iets te gaan drinken. Van het een kwam het ander en na een paar drankjes belanden wij in zijn bungalowslaapkamer. Hij nam echt de tijd, en het was anders dan wat mijn vriendinnen hadden verteld over de eerste keer. Wat een geweldige kerel was het! Hij nam rustig de tijd voor het voorspel, zoenen, klootzak ontdekte het plekje in mijn nek, heerlijk gebeft, letterlijk genieten. Na een half uur voorspel gaf ik hem met subtiele hints aan dat ik verder wilde gaan... Tijdens onze vrijpartij ontdekte ik dat hij net als ik maagd was, wat het nog specialer maakte. De eerste keer was meteen een onvergetelijke vrijpartij, waarbij zachte en intense momenten elkaar afwisselden. Ik heb hem heerlijk bereden, gepijpt en daarna zijn we overgegaan op de missionarishouding om tot een hoogtepunt te komen. Voor het slapengaan heeft zijn wekker gezet gezien ie stage liep waardoor we gestart zijn met een heerlijke vrijpartij ook omdat ik de maandagmiddag zou vertrekken.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten