Verwachtingen van, en vraag over reden inhuur gigolo

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Biwatching
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 19 november 2012, 0:21

Verwachtingen van, en vraag over reden inhuur gigolo

Berichtdoor Biwatching » wo 05 december 2012, 18:17

Ik heb al heel lang een fantasie over hoe het zou zijn als Gigolo.
Natuurlijk denk ik zelf dan aan de standaar Don Juan, maar is dat ook zo?
Ik zit nu voor mijn werk in het buitenland en ik merk dat er best geregeld naar me wordt geflirt.

Dit wakkert dan in de nacht mijn dromen/fantasieën weer aan!

Ik ben niet zo van de one-night stands, maar ben toch trots op de aandacht. Het voelt goed en stimuleert mijn eigenwaarde. Wat nu als je ingehuurd wordt en je weinig keuze hebt, klant gaat namelijk voor alles?

Ik zou graag van vrouwen weten waarom ze een Gigolo zoeken en wat ze nu precies verwachten, een klantenonderzoek zeg maar?
Groet,

Bastiaan
Ah oui?La dernière fois, c' était quand?

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Gigolo

Berichtdoor droomvlinder » wo 05 december 2012, 22:12

Ha Bastiaan,

welkom hier.

Tot nu toe heb ik nog niet veel over gigolo's gefantaseerd, maar mocht ik er echt zin in hebben dan zou ik willen :

dat hij echt aandacht zou hebben voor mijn wensen en gebruiksaanwijzing,
dat hij buiten de sex om een boeiend gesprekspartner zou zijn met een eigen visie
dat hij heel verzorgd en vooral reukloos zou zijn ( heel wat kunstmatige en natuurlijke geurtjes stoten mij af )
Dat het een lichtvoetige ontmoeting zou worden waarin ik vooral niet het gevoel zou moeten krijgen dat ik alles krijg omdat ik betaal maar dat het fijn is , het moment, om wat ik ben

pffff ik zou wel veel willen hé :wink:
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Re: Gigolo

Berichtdoor Puppie » wo 05 december 2012, 23:43

Kan me wel in bovenstaande vinden.
Ik zou het gevoel willen hebben 'centraal' te staan. Hij komt voor mij, haha.
Natuurlijk verzorgd, leuk in de omgang, ook wel kunnen luisteren. (niet voor hele gesprekken, maar gewoon een praatje)

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Gigolo

Berichtdoor Suzette » do 06 december 2012, 20:32

aan mij heb je niets
Ik heb zelf niets tegen een one-night-stand maar dat iemand geld krijgt om met mij te zijn, staat me tegen

Laat het een fantasie van je zijn, volgens mij is de werkelijkheid lang niet zo leuk

Dax
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 05 oktober 2003, 13:54
Locatie: Wassenaar

Re: Gigolo

Berichtdoor Dax » ma 31 december 2012, 16:32

Je moet vooral emphatisch zijn ...zet de verlangs van de vrouw als eerste, het gaat niet zozeer om sex maar in de context van de sex....het is bovenal een gesprekspartner (zowel verbaal als non-verbaal)...sex zit er vaak wel in, staat niet op zichzelf...

en stap af van de mannen standpunten...en begrijp de beleveniswereld van een vrouw (en rijkdom daarvan tov van die van een man)


en sta open voor elke type vrouw (zowel fysiek, als geur als smaak ;)), kan lastig zijn, zie het meer als uitdaging...

(Zelf 3 jaar als gigolo in Rome gewerkt)
Essentie is inspiratie

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Gigolo

Berichtdoor Savanne » zo 29 september 2013, 14:48

Even dit topic min of meer kapen, en toch nog even terug komen op dit onderwerp...

Ooit in een ver verleden was er ook al een topic over gigolo`s daar werd Vince genoemd en werd er gesproken over.... Toen al eens op zoek geweest, naar aanleiding van het gangbang topic, weer eens gaan googlen...

Ja, ze zijn inderdaad te vinden, Vince staat er nog, en er zijn nog andere mooi opgezette sites met gigolo`s ( 1 per website) maar dat is maar handje vol. Verder nog een 3 tal mooie websites waar een aantal mannen op staan, en ook daar is de opzet, luxe, stijlvol... en het bijbehorende prijskaartje....

Dan zijn er nog eeeeeeeeeeeeeeen boel websites waarbij grote van het lid blijkbaar belangrijk zijn, en er weinig tot geen woorden vuil worden gemaakt aan wat de dames willen, nee, alleen wat ze willen en waarnaar ze verlangen... ehm dat kwalificeert niet als gigolo in mijn ogen, mooi niet dat ik zou betalen om een man happy te maken..grijns...

Google ik nou slecht of is er echt nog een hele markt open op dat vlak
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: Gigolo

Berichtdoor ikwilgenieten » zo 29 september 2013, 15:56

-
Laatst gewijzigd door ikwilgenieten op ma 09 februari 2015, 22:22, 2 keer totaal gewijzigd.

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: Gigolo

Berichtdoor ikwilgenieten » zo 29 september 2013, 16:45

Ik denk dat er zeker een tekort is aan goede gigolo's en het liefst ook nog betaalbaar :DD Een goede gigolo kan zeker een toegevoegde waarde hebben in vele opzichten. Alleen wordt een gigolo al snel in het hokje "sexwerker" gestopt. Jammer.....ik denk dat goede gigolo's heel erg nodig zijn en meer inhoud hebben dan alleen goede sex. Bijvoorbeeld een weduwe of een gescheiden vrouw, vaak is de erotiek dan al een tijdje weg doordat je bv je man moest verzorgen (ziektebed), een slecht huwelijk heeft meestal ook geen goede erotiek. En geestelijk ben je vaak nog niet aan toe om weer een man toe te laten, maar lichamelijk heb je ook zo je behoeftes. Het lijkt mij dan heel fijn als je dan even helemaal verwent kunt worden door een goede gigolo waarbij je verder geen moeilijk gedoe achteraf hebt. Ongecompliceerd genieten en jij bepaalt wat en wanneer je het wil.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Gigolo

Berichtdoor Jippie » zo 29 september 2013, 22:43

En wat is dan het profiel van een gigolo?

Kan ik als kalende vijftiger met bijbehorende buik en niet al te groot geschapen ook nog een telefoonnummer achter laten?

Ik denk dat de deur van schrik weer wordt dichtggooid. Nee... is hier niet besteld :mrgreen:
Of is uiterlijk en gereedschap minder belangrijk?

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Gigolo

Berichtdoor Anwen » zo 29 september 2013, 22:53

En wat is dan het profiel van een gigolo?

Kan ik als kalende vijftiger met bijbehorende buik en niet al te groot geschapen ook nog een telefoonnummer achter laten?

Ik denk dat de deur van schrik weer wordt dichtggooid. Nee... is hier niet besteld :mrgreen:
Of is uiterlijk en gereedschap minder belangrijk?
Ben jij een kalende vijftiger met bijbehorende buik? :shock:
Al mijn zekerheden de deur uit!

Sav; weet niet of je diegene waarmee ik een keer een afspraak heb gehad al hebt gevonden? Anders stuur ik de website wel. Niet duur, goed, niet heel knap maar zeker niet lelijk, mooie website met hoe hij denkt aan te sluiten op wat vrouwen willen, etc.

Zou mij niets verbazen als er inderdaad nog een flinke markt is. Ik denk wel dat de vraag alleen maar gaat toenemen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Gigolo

Berichtdoor Savanne » zo 29 september 2013, 23:32


Sav; weet niet of je diegene waarmee ik een keer een afspraak heb gehad al hebt gevonden? Anders stuur ik de website wel. Niet duur, goed, niet heel knap maar zeker niet lelijk, mooie website met hoe hij denkt aan te sluiten op wat vrouwen willen, etc.
Geen idee wie jij geprobeerd had, dus doe eens doorgeven ?

Morgen meer op Jippie zijn vraag
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Gigolo

Berichtdoor Jippie » ma 30 september 2013, 23:42

Ben jij een kalende vijftiger met bijbehorende buik? :shock:
Al mijn zekerheden de deur uit!
Voor de beeldvorming van wat zich misschien ook aan zal bieden... ik ben ook geen gigolo.

Ik ben ook geen vlotte twintiger met een sixpack.
Als ik een dame voor een nacht zou inhuren dan zou ik denk niet eens kiezen voor een jonge vrouw die bijna mijn dochter had kunen zijn. De term MILF ( hoe ordinair de afkorting ook is) zou meer op mijn lijstje staan.

Ik weet niet wel beeld de laten we zeggen rijpere vrouw voor ogen heeft als ze een gigolo zou willen.

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: Gigolo

Berichtdoor Couple » wo 23 oktober 2013, 12:31

Ik weet dat ze bestaan die gigolo`s. Maar of ze echt hun 9 to 5 job kunnen opzeggen!?!?

Voor vrouwen is het nu eenmaal makkelijk om sex te krijgen. Alleen daarom al zal een gigolo nooit een hoge prijs kunnen vragen (blijft toch een kwestie van vraag en aanbod).

Ook kunnen de meeste mannen niet meer dan 2 tot 3 keer per dag presteren. Laat staan dat je 5 dagen per week "werkt'.
En wat als je een vrouw moet verwennen die je totaal niet aantrekkelijk vindt? Krijg je hem dan wel omhoog?

Dus als je het gaat proberen, dont quit your dayjob yet ;)

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Gigolo

Berichtdoor Jippie » do 24 oktober 2013, 23:09

Ook kunnen de meeste mannen niet meer dan 2 tot 3 keer per dag presteren. Laat staan dat je 5 dagen per week "werkt'.
Speak for yourself... 8)

Bovendien hoeft een man toch ook niet perse zelf klaar te komen als hij een vrouw verwent.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Re: Gigolo

Berichtdoor Dolce Vita » zo 27 oktober 2013, 0:57

Ha Bastiaan,

welkom hier.

Tot nu toe heb ik nog niet veel over gigolo's gefantaseerd, maar mocht ik er echt zin in hebben dan zou ik willen :

dat hij echt aandacht zou hebben voor mijn wensen en gebruiksaanwijzing,
dat hij buiten de sex om een boeiend gesprekspartner zou zijn met een eigen visie
dat hij heel verzorgd en vooral reukloos zou zijn ( heel wat kunstmatige en natuurlijke geurtjes stoten mij af )
Dat het een lichtvoetige ontmoeting zou worden waarin ik vooral niet het gevoel zou moeten krijgen dat ik alles krijg omdat ik betaal maar dat het fijn is , het moment, om wat ik ben

pffff ik zou wel veel willen hé :wink:
Goh, klinkt bijna als een ideale man/lover...... Zijn die alleen "te huur"? :) :)
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast