Verwachtingen van, en vraag over reden inhuur gigolo

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Gigolo

Berichtdoor droomvlinder » vr 01 november 2013, 22:45

Net een heel grappige film gezien : Morrocan Gigolo's, een belgisch-Canadese coproductie. En ja , het is een comedie, dus niet echt realistisch en toch geeft de film enkele aspekten van gigolo zijn weer met wat ze met zich meebrengen. Geen meesterwerk, wel goed gelachen.
http://www.youtube.com/watch?v=dpgyzco2zus" onclick="window.open(this.href);return false;
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: Verwachtingen van, en vraag over reden inhuur gigolo

Berichtdoor volverlangen » ma 20 april 2015, 7:48

Ik heb sinds kort al een paar keer met een gigolo afgesproken, uit noodzaak !!!!
Ben niet het type om op zoek te gaan naar een man die met mij om de zoveel tijd sex wil hebben, noch om een buitenechtelijke relatie aan te gaan.
Mij is het zeer goed bevallen, fysiek was het niet het type man die anders mijn aandacht zou trekken.
Maar aan zijn andere kwaliteiten, daar kan ik niks dan goeds over vertellen.
Lief, attent, zeer verzorgd en ja, alles om de vrouw te verwennen !!!!
Voor de critici onder jullie, ik ben geen fotomodel, maar hij had echt geen last om "hem" naar omhoog te krijgen...
Persoonlijk een aanrader, al is het een dure grap !!!

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Verwachtingen van, en vraag over reden inhuur gigolo

Berichtdoor Snoozie » ma 20 april 2015, 8:44

@volverlangen: waarom zou er kritisch gedaan hoeven te worden over het inhuren van een gigolo :?:
Toch zeker niet op een forum dat zich vrouwvriendelijk noemt :!:
Moraalridders zijn hier trouwens ook niet bepaald op hun plek als je het mij vraagt :D4
Wat leuk dat je het zò naar je zin hebt gehad :D11


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten