Squirt ... hoe leer ik de techniek?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

lekkerthuis
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 21 september 2008, 17:27
Locatie: 'tussen Groningen, Assen en Emmen.

Squirt ... hoe leer ik de techniek?

Berichtdoor lekkerthuis » ma 02 juli 2012, 0:25

Hallo,

Ik ben heel nieuwsgierig .. hoe leer ik mijn vriendin ( en mezelf) om te kunnen squirt.
Misschien een simpele vraag maar We willen graag onszelf naar een nieuw en hoger niveau brengen.

Ze heeft het wel eens gehad .. ze schrok en daarna nooit weer zoiets moois meegemaakt..

ben benieuwd naar de reacties ..

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor walraven » ma 02 juli 2012, 12:06

Hier kun je natuurlijk op googlen. Maar ondergetekende heeft er een beetje ervaring mee, hoewel mijn vriendin het niet altijd wil want je zit na aflkoop wel met een natte boel als het heftig is. Als mijn vriendin er voor in de stemming is, doe ik het als volgt. Vinger in haar vagina inbrengen en 2 tot 4 cm richting haar navel voel je een beetje geribbeld, sponsachtig plekje. Dat is haar g-spot. Beweeg je vinger daar heen en weer, wel vragen aan haar of het goed voelt. Na verloop van tijd krijgt zij aandrang om te plassen. Dat moet ze niet tegenhouden omdat haar urinebuis op dat moment is afgesloten. Dan komt het vocht, al of niet krachtig en tegelijk komt ze klaar. Je moet ook maar eens op Wikipedia kijken. Daar staat dat zo'n 10 % van de vrouwen dit kan, maar volgens mij kan elke vrouw het wel als ze het wil. Succes ermee!

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor princess » ma 02 juli 2012, 12:14

Er zijn verschillende wegen die naar Rome leiden, ik vind g-spotstimulatie vaak niet zo fijn. Bij gaat het vooral om met gestrekte vingers (of dildo als ik het zelf doe) met de juiste druk en snelheid tegen de juiste plek stoten. Gewoon uitproberen en heel goed kijken, voelen, luisteren naar de reacties, het lijf antwoordt wel :wink:

En welkom terug trouwens!

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor Anwen » ma 02 juli 2012, 18:58

Welcome back!

Er is niet echt 1 techniek volgens mij, en er is zelfs niet eens altijd perse g-spot stimulatie nodig, er lopen hier ook mensen rond die ejaculeren door clitorale stimulatie. Ik heb in mijn eigen ervaring gemerkt dat ejaculatie ook niet gelijk staat aan klaarkomen, ik heb vaak genoeg gesquirt terwijl ik niet echt veel voelde. Maargoed, dat moeten jullie maar uitzoeken :P

Er zijn dus meerdere technieken, zoals hierboven te lezen is. Ik zou vooral vragen, aangezien ze het eerder heeft gehad, wat toen voor haar werkte.

Wat iniedergeval heel belangrijk is, is dat ze goed opgewonden en ontspannen is (eerst vrijen/masseren, whatever), dat ze de aandrang om te plassen niet onderdrukt (eerst naar de wc gaan is wel fijn). Ik heb zelf dat ik achteraf soms heel heftig reageer (huilen, lachen, niet meer op mijn benen kunnen staan) dus tijd om bij te komen en knuffelen is ook belangrijk denk ik.

Bij mij werkt onderstaande techniek het beste, waarbij je al vrij snel heel nat wordt, maar dan moet je dus doorgaan, want dat is nog niet de echte ejaculatie.
Het 'kom hier gebaar' hoeft dus niet perse te werken, het gaat meer om het bewegen van de hele hand met de middel en ringvinger naar binnen. Met de palm van je hand kan je dan ook de clitoris stimuleren, extra lekker :)

http://www.dildolala.com/videos/orgasmes-orgasmes/" onclick="window.open(this.href);return false;
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

S&S
Berichten: 1
Lid geworden op: do 05 juli 2012, 12:46

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor S&S » do 05 juli 2012, 13:01

Hoi Hoi,

Hier hebben we het, toen voor de eertse keren, het ook geprobeert op diverse manieren! Maar het lukte niet meteen, omdat ik me niet kon ontspannen, en dacht steeds te moeten plassen!

Maar we stonden er beiden achter, dat het toch eens ooit zou moeten lukken.
We hadden toen de G-Spot Zenith besteld (via Pabo) en uitgetest, waardoor het hiermee wel voor de eerste keer meteen lukt, het was zo zalig!
Sindsdien, lukt het ons ook wel zonder de Zenith :) ook al gebruiken we hem nog wel eens regelmatig! Zonder de Zenith is het minder, met Zenith is het wel enorm nattig!

Het is en blijft steeds een vreemd gevoel van plassen :)! Maar tis overdreven zalig!

Groetjes S&S

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor WhoAmI » do 05 juli 2012, 13:40

En hoe gebruik je deze, welke techniek?

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor Lovelife1958 » zo 08 juli 2012, 7:15

Welcome back!

Er is niet echt 1 techniek volgens mij, en er is zelfs niet eens altijd perse g-spot stimulatie nodig, er lopen hier ook mensen rond die ejaculeren door clitorale stimulatie. Ik heb in mijn eigen ervaring gemerkt dat ejaculatie ook niet gelijk staat aan klaarkomen, ik heb vaak genoeg gesquirt terwijl ik niet echt veel voelde. Maargoed, dat moeten jullie maar uitzoeken :P

Er zijn dus meerdere technieken, zoals hierboven te lezen is. Ik zou vooral vragen, aangezien ze het eerder heeft gehad, wat toen voor haar werkte.

Wat iniedergeval heel belangrijk is, is dat ze goed opgewonden en ontspannen is (eerst vrijen/masseren, whatever), dat ze de aandrang om te plassen niet onderdrukt (eerst naar de wc gaan is wel fijn). Ik heb zelf dat ik achteraf soms heel heftig reageer (huilen, lachen, niet meer op mijn benen kunnen staan) dus tijd om bij te komen en knuffelen is ook belangrijk denk ik.

Bij mij werkt onderstaande techniek het beste, waarbij je al vrij snel heel nat wordt, maar dan moet je dus doorgaan, want dat is nog niet de echte ejaculatie.
Het 'kom hier gebaar' hoeft dus niet perse te werken, het gaat meer om het bewegen van de hele hand met de middel en ringvinger naar binnen. Met de palm van je hand kan je dan ook de clitoris stimuleren, extra lekker :)

http://www.dildolala.com/videos/orgasmes-orgasmes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit herken ik ook. Er is niet 1 techniek, maar ook zelfde techniek werkt niet bij elke vrouw. Eerst echt opgewonden zijn, goed nat zijn. Ik heb ervaring dat vingers erin bewegen zoals op video totaal niet mogelijk was, niet lekker ervaren werd, terwijl een recente ervaring bijna hetzelfde resultaat gaf als op de video hierboven, met 2 vingers erin, niet in en uit bewegen, maar juist vingers binnenin bewegen en druk geven met handpalm op het schaambeen en klitje als het kan. Toen het vocht ging stromen stopten we de eerste keer omdat het leek dat er geplast werd, wat niet zo was en wat dan nog...... :D En het stromen van het vocht stond inderdaad los van het orgasme. Volgende keren ging ik wel door en dit was onbeschrijfelijk lekker voor haar en voor mij om haar zo te zien genieten. Laat de magische vingers hun werk doen.... :mrgreen:

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor Dominique » zo 08 juli 2012, 9:24

ook vingeren is iets dat niet elke man kan...
goed dat je je inleest en de techniek wil leren.
maar zoals LL zegt...een techniek werkt niet voor elke vrouw.
beste is uit te vinden wat voor jou vrouw/vriendin het fijnste is.

ik heb zelf ervaren dat je aanwijzingen kan geven (als vrouw) tot je een ons weegt, als de man de juiste touch (voor mij) niet heeft, wordt er kennelijk niet gesquirt. is lastig aan te geven hoe je mij zou moeten laten squirten. Ik heb het onlangs mogen meemaken, niet spuitend, maar wel stromend, en het klaarkomen erbij, was heeeeeeeel bijzonder, anders, heerlijk :D7
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor Dominique » wo 25 juli 2012, 18:53

nou..jongs...oefening baart kunst kennelijk... :D5
dat ik, moi, of all people, altijd beweerd hebbende absoluut niet te kunnen spuiten, het toch heb mogen meemaken..
wat een heerlijke kledderboel!! haha...werkelijk...zalig
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor WhoAmI » wo 25 juli 2012, 20:33

Gefeliciteerd en vertel :twisted: :mrgreen:

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2172
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor tes » wo 25 juli 2012, 22:41

nou..jongs...oefening baart kunst kennelijk... :D5
dat ik, moi, of all people, altijd beweerd hebbende absoluut niet te kunnen spuiten, het toch heb mogen meemaken..
wat een heerlijke kledderboel!! haha...werkelijk...zalig
Klinkt heerlijk!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor Anwen » wo 25 juli 2012, 22:43

nou..jongs...oefening baart kunst kennelijk... :D5
dat ik, moi, of all people, altijd beweerd hebbende absoluut niet te kunnen spuiten, het toch heb mogen meemaken..
wat een heerlijke kledderboel!! haha...werkelijk...zalig
Hehe het kan toch best leuk zijn he :)
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor WhoAmI » do 26 juli 2012, 12:45

Goede handfunctie is een vereiste?

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor Venus » do 26 juli 2012, 13:44

Goede handfunctie is een vereiste?
Fingerspitzengefühl :-)

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Squirt ... hoe leer ik de techniek

Berichtdoor WhoAmI » do 26 juli 2012, 18:50

En als het aan functie ontbreekt....letterlijk?


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten