Ideeën gevraagd, hoe kan ik mijn man verleiden?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Spelfje » vr 23 september 2011, 9:53

Ja heel mooi Djinniyeh!
Respect voor jou dat je zó geduldig en met zoveel Liefde het tij kon keren....terwijl jouw man een slippertje heeft gemaakt. Klopt het dat je dat als jouw tekortkoming zag?

Je hoeft hier natuurlijk geen antwoord op te geven als het te persoonlijk is he.. :kiss:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Djinniyeh » vr 23 september 2011, 10:31

Nee, niet echt als een tekortkoming van mij nee, ik geloof namelijk zelf niet in het feit dat we ons maar tot een iemand sexueel aangetrokken kunnen voelen en daar kwam bovenop dat de verstandhouding tussen ons echt niet goed meer was ... maar het geeft veel onzekerheid als in 'waarom zij wel maar ik niet?' en hopen frustratie... .

Langzamerhand ben ik wel beginnen inzien dat mijn opmerkingen de situatie niet beterden, erover praten ook niet want dat is steeds het probleem aankaarten... het leek op den duur wel alsof we bang waren eraan te beginnen, vooral hij dan. En dan is het buigen of barsten ... en ik zou het helemaal niet graag laten barsten ;)
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Spelfje » vr 23 september 2011, 11:07

Moeilijk weg lijkt. Maar heel mooi dat jullie weer naar elkaar toe gegroeid zijn.
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Johan_1979
Berichten: 81
Lid geworden op: do 05 februari 2009, 0:20
Locatie: Midden van het land

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Johan_1979 » zo 09 oktober 2011, 17:10

Ontopic denk ik ook dat in dit geval teveel forceren niet helpt.

Wellicht heeft je man een ervaring gehad waardoor hij "hem" niet omhoog kreeg, door stress of spanning o.i.d. en is hij bang dat dit weer gebeurd. Hij kan dan in de stress raken doordat hij weet dat jij graag wil en hij jou niet wil teleurstellen.

Wellicht helpt het meer als je gewoon 's avonds in je thuiskloffie op de bank tegen hem aankruipt en jullie samen TV kijken o.i.d. Door elkaar af en toe een kusje te geven en elkaars lichaamswarmte te voelen kan je onbewust een erotische sfeer creëren die hem wat meer op zijn gemak stelt.

Silverwings
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 21:19

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Silverwings » zo 09 oktober 2011, 19:28

Het gaat steeds makkerlijker, hij durft nog niet zo maar geeft wel aan dat hij mijn erotische mailtjes leuk vindt. Hij complimenteerd me ook steeds vaker waardoor ik het leuk blijf vinden om me op te tutten. Mooie lingerie en kousen doen een hoop!
Ik weet dat ik niet te snel moet gaan, dank je voor jullie tips en verhalen.

xx

mxa
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 22 januari 2012, 17:57
Locatie: noorden des lands

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor mxa » zo 22 januari 2012, 20:29

Ik ben het er mee eens, gewoon je zelf blijven. ik zou een beetje moeite hebben als er ineens rokjes en ander dingen bij komen een beetje te confronterend, ik vind het fijn om vast te houden, zachte aanrakingen, gekriebel hier en daar, gewoon rustig en wat ik het aller belangrijkste vind is gewild zijn het gevoel hebben dat je partner bij je wil zijn in bed en daar buiten, en niet alleen als sex object. als alles weer goed kan het weer wat "harder" zeg maar, maar nu (mijn ervaring tenminste) rustig aan en elkaar lief hebben. succes !

Linnie
Berichten: 13
Lid geworden op: di 24 januari 2012, 21:27

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Linnie » wo 25 januari 2012, 18:39

Als hij echt de diagnose burn out heeft gekregen van een psycholoog/psychiater, dan heeft sexueel uitdagen niet zoveel zin. Een burn out is een serieuze geestelijke aandoening waarbij de energie en de koek echt op is. In deze periode moet je man zelf aangeven wat hij leuk vindt om te doen en er moet totaal geen druk op hem uitgeoefend worden. Ik begrijp je goede bedoeling en dat siert je ook, maar het kan zo zijn dat je onbewust druk op hem uitoefent. Dat werkt dan weer averechts. Zijn zin komt echt wel weer terug. Geef het wat tijd. Misschien niet helemaal wat je wilde horen, maar hopelijk begrijp je dat dit uit een goed hart komt. :D Uiteraard sta ik ver buiten jullie relatie, dus het kan ook totaal niet van toepassing zijn bij jullie. Sterkte iig.

mfdevries
Berichten: 1
Lid geworden op: do 16 april 2015, 15:54

jarretels en hoge hakken

Berichtdoor mfdevries » zo 02 juli 2017, 16:16

ik heb nu een relatie van een jaar we zijn erg gek op elkaar vraagje.
wij raken alle bij erg op gewonden als we sex hebben als mijn vriendin jarretels en hakken in bed draagt. zijn er meer koppels die dat hebben of zijn wij een beetje vreemd.

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Ideeën gevraagd, hoe kan ik mijn man verleiden?

Berichtdoor Vaudeville » zo 02 juli 2017, 23:14

Waarom is iets vreemd?
Als jullie er beide geen probleem mee hebben dan is het toch niet vreemd?


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten