Ideeën gevraagd, hoe kan ik mijn man verleiden?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Silverwings
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 21:19

Ideeën gevraagd, hoe kan ik mijn man verleiden?

Berichtdoor Silverwings » wo 21 september 2011, 14:17

Ik ben op zoek naar ideeën hoe mijn man te verleiden. Hij heeft al enige tijd last van een burn out, sex heeft lang op een laag pitje gestaan, zelfs helemaal niets tot voor kort. Ik heb weer het lef om hem uit te dagen, me sexy te kleden (ineens veel rokken gekocht met kousen!) maar hij is nog erg lauw. Ik heb het idee dat hij niet erg durft en ook niet meer weet wat hij leuk vind en wat hem opwind, behalve foto's op internet van jonge, zeer slanke dames.

Ben begonnen met email te sturen vanaf mijn werk (ik zat alleen!!!):
"In de garage maak je ruimte vrij op de werkbank en leg je een fleece deken neer. Ik ga er op zitten en als je mijn rok omhoog schuift zie je een roze slipje, je streelt zachtjes...... en likt zachtjes en lang....."

Dit is wat ik er op kreeg : "was even met de auto bezig, maar kan niet wachten." en dat was het. Geen aktie toen ik thuis kwam.
Zaterdag gaan we uit eten, romantische omgeving, nieuw rokje aan, hoge laarzen erbij, kids uit logeren dus thuis komen is extra leuk. Maar nu, hoe kan ik hem voor die tijd opwarmen?
Ook na die tijd kan ik nog wel wat ideeën gebruiken.

Sugarbabe
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 16 september 2011, 21:33

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Sugarbabe » wo 21 september 2011, 18:18

Ik heb geen idee hoe jij je man kan verleiden.
Wel weet ik dat je een burn-out niet moet onderschatten.
Een stevige burn-out heeft absoluut effect op zijn seksuele beleving.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Venus » wo 21 september 2011, 18:48

Zaterdag gaan we uit eten, romantische omgeving, nieuw rokje aan, hoge laarzen erbij, kids uit logeren dus thuis komen is extra leuk. Maar nu, hoe kan ik hem voor die tijd opwarmen?
Ook na die tijd kan ik nog wel wat ideeën gebruiken.
Voor die tijd: langzaam aankleden, tijdje in je sexy lingerie rond blijven lopen. Tijdens het etentje op het toilet je slipje uitdoen, en hem dat laten weten (sms sturen, of als je terugkomt je slipje in zijn handen duwen :wink: )voetjevrijen...
Na het eten, kaarsjes, muziekje, dicht bij elkaar gaan zitten. Gewoon de dingen die je ooit (lang geleden?) al ooit deed...Misschien dat wat alcohol hem ook losser maakt, maar niet teveel :P

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor jenda65 » wo 21 september 2011, 19:21

Kan mij aansluiten bij de tips van Venus :wink: , wil daar nog aan toevoegen:

Onder je rok mooie Stay-Up kousen of kousen met jarretels dragen (als je man daar "gevoelig" voor is) en hem gedurende de avond laten weten dat je geen panty maar kousen aan hebt.

Echt interesse tonen in elkaar bij de gesprekken tijdens het eten, elkaar weer eens diep in de ogen kijken, elkaar een keer extra aanraken... gewoon verbondenheid voelen.

Een nieuw speeltje kopen, die jullie samen zaterdagavond kunnen uitproberen.

Misschien is het ook handig om deze week al eens af te tasten wat jullie beiden van deze (romantische) avond verwachten!
Communicatie en duidelijkheid kan helpen om er een geslaagde avond van maken...

Veel succes en plezier!
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Thomas_K » wo 21 september 2011, 22:06

Hallo Silverwings,

Zelf kan ik zo onmiddellijk meer dan tien supertips opnoemen. Maarrrrr, ik doe het niet, want ik ben je man niet en wat ik leuk en spannend zou vinden (met jou in je nieuwe outfit) heeft niet echt zoveel te maken met wat je man vindt. En het lijkt me ook voor jou niet echt leuk om al die tips uit te voeren en steeds negatieve respons te krijgen (de reactie maakt een spannend setje pas spannend).

Praten zou de tip moeten zijn. Als hij bereid is om zijn fantasieën te delen, dan helpt dat natuurlijk enorm. Maar goed, hij heeft een burn out of zit er tegenaan en dit soort gesprekken levert kennelijk weinig op, anders dan foto's van jonge - zeer slanke - dames. Dat laatste begrijp ik weer niet, want ik vind jonge - zeer slanke dames - zeker mooi, maar naar dat soort foto's staren, dat is toch niet echt een favoriet tijdsverdrijf.

Dus ja, wat is wijsheid? Ik denk dat je het in het onconventionele moet zoeken. Stel voor om naar een parenclub te gaan, sluit een weddenschap af wie het eerst seks met een ander heeft, geef hem daarbij een half uur voorsprong. Sit back, relax, terwijl hij z'n kansen ziet slinken. Doe je mooiste setje aan, win met ruime voorsprong en maak hem helemaal gek.

Zoiets?

Lekker38
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 24 augustus 2011, 23:27

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Lekker38 » wo 21 september 2011, 22:26

Hoi,

Wat is zijn top 5 met fantasiën?
Zit er daar niet 1 tussen die je zou kunnen uitvoeren?

Een vrouw erbij of ziets?
Dat vinden alle mannen opwindend volgens mij.

Succes.

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor gelfxp » wo 21 september 2011, 22:48

misschien een wat rare opmerking, maar waarom vraag je het niet gewoon. Waarbij je zegt waar het op staat. Ik begrijp dat veel vrouwen graag willen dat hun man zoiets "aanvoelt", maar hij komt net uit een mentaal moeilijke periode, en dan kunnen de hints die flirten/verleiden tonen voor hem misschien helemaal niet zo duidelijk zijn.

Kies een goed moment uit, waarop je weet dat hij op zijn gemak is, en vraag hem om sex met je te hebben. Vanaf daar kun je dan samen langzaam opbouwen totdat je weer op een punt bent waarbij je elkaar kunt verlijden en uitdagen.

Uiteindelijk moet je dit samen doen, en hij kan er wel wat hulp bij gebruiken zo te horen. Zeg dus duidelijk waar het op staat, en dring daarna licht aan om hem de drempel over te helpen.

Veel succes!
Laatst gewijzigd door gelfxp op do 22 september 2011, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

Jannie
Berichten: 649
Lid geworden op: za 27 augustus 2011, 0:03
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Jannie » wo 21 september 2011, 23:30

Uit wat je schrijft leid ik af dat jullie zich momenteel in uitersten bevinden wat de behoefte aan sexualiteitsbeleving betreft. Je man zijn hoofd staat er duidelijk niet of erg weinig naar, terwijl bij jou de behoefte duidelijk in de lift zit (waar natuurlijk niets verkeerd aan is).

Ik heb de tips hierboven gelezen en heb bij enkele het gevoel dat ze - hoe goed bedoeld ook (ik werp hier zeker naar iemand een steen) - duidelijk afkomstig zijn van mensen die een niet-verstoorde sexualiteitsbehoefte hebben, wat bij jou man wel het geval is. Ik vrees dan ook een beetje voor het averrechts effect. Hem teveel 'pushen' zou - naar mijn gevoel - wel eens tot een erg koude douche kunnen leiden, zowel voor jou als voor hem.

Zoals Sugarbabe schrijft geloof ik ook dat zijn burn-out een zeer sterk beïnvloedende factor is die niet over het hoofd te zien is.
Mijn advies: praten, communiceren, luisteren naar elkaars verhaal, noden, ... en samen kijken hoe de uitersten weer dichter bij elkaar gebracht kunnen worden.
I do (did) it my way - Frank Sinatra

Silverwings
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 21:19

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Silverwings » do 22 september 2011, 7:00

Dank je voor jullie input. Ik denk inderdaad dat voorzichtigheid geboden is. Zeker niet overhaasten. Heb al diverse keren gevraagd wat hij leuk vindt maar hij weet het niet (of durft het niet te zeggen?)

We zien zaterdag wel, ik doe mijn best met een leuke outfit en sexy lingerie er onder. Heb gisteren mooie kousen binnen gekregen! Dat de kinderen uit logeren gaan geeft dan ook rust. Kunnen we niet gestoord worden en hoeven we niet zachtjes te doen.

Het is mijn ongeduld wat het lastig maakt. Hij is al 10 maanden thuis (gelukkig klust hij graag en weten buren en vrienden hem te vinden). Denk dat de stress al wel 8 jaar bezig is. Weet dat hij dat zo snel niet kwijt is. Maar de behoefte om aangeraakt te worden, in wat voor opzicht dan ook is bij mij erg groot.

Jullie horen hoe het zaterdag gaat!

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Knuff » do 22 september 2011, 8:47

Je zou bij thuiskomst als je merkt dat de stemming nog niet helemaal goed voelt hem kunnen masseren. Misschien dat ontspanning het sleutelwoord is.
Show the world the warmth of your smile.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Mar » do 22 september 2011, 10:38

Hi, Silverwings, ik ga helemaal mee met gelfxp. De enige keer dat ik bij hem nee schudt is hier: 'verlijden'. We zien ons veel liever verleiden. :D1

Hebben jullie kanshebbers die het liefdesleven kunnen verpesten uitgesloten?
(enge dingen als ziekten of zorgen. Het is crisis, nietwaar.)

Een tijd geleden gleed mijn partner een aantal jaar lang weg zodat seks iets was dat herinnerde aan vitalere jaren. Hij bleek iets insluipends onder de leden te hebben. Een spannend setje van mij was hooguit een break geweest, een vluchtige glimlach en een diepe zucht. Weer iets dat kennelijk moest.

Mijn tip: blijf mooi en lief, voor jullie allebei en in belang van jullie allebei.
Hoop en zin (in seks) zijn nu misschien wel de belangrijkste verleiders. Stel je in op een teleurstelling en probeer te bepalen waar voor jou grenzen liggen (gaat hij bv. naar die dokter? doet hij niet al te sneaky bij de pc?) en blijf proberen.

Ik hoop iig op een relaxed weekend voor jullie.
Heeeeerlijk is dat ff - kindervrij :D
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Djinniyeh » do 22 september 2011, 11:35

Hm, ik ga mij toch ook eens moeien ...

zoals sommigen die andere posts van mij in het verleden lazen zat ik in een niet zo verschillende situatie... ik heb een ingrijpende operatie moeten ondergaan waardoor mijn man bang was met me te vrijen (als in: hij wou me geen pijn doen); daardoor hadden we dus ettelijke maanden geen sexueel contact en ook de verstandhouding verwaterde erdoor (deels omdat ik door ineens in menopauze te belanden een nogal wankelend humeur had).

Ons dieptepunt kwam vorig jaar, hij was me ontrouw geweest, sex kwam amper nog voor en we spraken over scheiden. Het veroorzaakte een klik bij ons beiden, ik ben kunstmatige hormonen beginnen nemen waardoor ik weer een normaal stabiel humeur had en weer mezelf werd, hij spendeerde opnieuw meer tijd met mij en ik met hem (we richtten zelfs samen een bedrijfje op), kortom we maakten werk van onze relatie, alleen bleef een ding achterwege: de sex dus.

Dat bleef een storende factor voor mij, het was frustrerend, maar aan de andere kant woog dat minpunt niet op tegen zijn pluspunten ... toch bracht ik het vaak ter sprake, niet met kwade wil, het floepte er gewoon te pas en te onpas uit, wat hem dan weer frustreerde en zo waren we bezig naar een jaar zonder sex te gaan.

Op vakantie heb ik dan maar eens mijn stoute schoenen aangetrokken en nee, hij wist niet wat hij leuk vond, hij ondervond belemmering, had drempelvrees omdat het zo lang geleden was en vooral zo lang geleden dat het nog goed was. Sexy lingeriesetjes zijn hier hoegenaamd niet de oplossing, dat maakt dat je dingen van hem 'verlangt', de druk opvoert als het ware.

Wat bij ons heeft geholpen is een rustige lieve aandacht van mij. Ik lag tegen hem aan, keek hem aan, zei hem hoe graag ik hem zag, alles super rustig, ik streelde hem over zijn buik, kroelde wat door zijn borsthaar, we lachten samen en toen zoende ik hem heel rustig ... ik merkte wel dat het effect had maar bleef hem gewoon rustig zoenen, hij had tijd nodig en na een half uurtje zo lief bezig zijn en hem vertellen hoe graag ik hem zag ed zijn we op zijn iniatief dan verder gegaan.

Om maar aan te tonen dat speeltjes niet werken: ik had gewoon een eenvoudige massagekaars mee, omdat ik dat vroeger nogal eens deed (hij heeft soms last van zijn rug): een complete freak-show, ten eerste ging ik hem verbranden en ten tweede moest ik niet proberen rennen als ik nog niet kon wandelen, we moesten het eerst allemaal weer opbouwen ... het moest dus rustig aan (vergeet niet dat je lichaam went aan het ontbreken van sex!) ... . Nou, dan werd het daarna gewoon rustig aan maar wel rustig aan met actie! 8)

Mijn advies is dus niet om lingerie te kopen of speeltjes, mijn advies is hem niet te overdonderen, doe lieve dingen die je anders ook doet zonder sex te hebben en zie hoe het loopt en zeg niet direct wat hij bij jou moet doen, zeg gewoon niets en neem je tijd (maak wat lekker, en kruip daarna tegen hem aan in de zetel onder een dekentje, creëer intimiteit, verbondenheid, zoals iemand hierboven al aanhaalde) ... hij ziet je graag zoals je bent, met of zonder lingerie, en eenmaal de relatie weer beter loopt kan je dat nog doen, nu is het gewoon too much voor hem ... . (en ik zeg dit maar omdat ik zijn symptomen herken in de symptomen van mijn man).
Life is a gift, live it to the fullest ...

Jannie
Berichten: 649
Lid geworden op: za 27 augustus 2011, 0:03
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Jannie » do 22 september 2011, 18:28

Bravo Djinniyeh :D11
I do (did) it my way - Frank Sinatra

Sugarbabe
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 16 september 2011, 21:33

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Sugarbabe » do 22 september 2011, 19:46

Prachtig geschreven Djinniyeh.
Alleen al van het lezen word ik rustig van binnen.
Jij uit hier een stukje puur begrip. :)

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: ideeën gevraagd

Berichtdoor Djinniyeh » vr 23 september 2011, 9:40

oh euh ... dank je dames :) :D
Life is a gift, live it to the fullest ...


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 9 gasten