Masturberen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Tana
Berichten: 2
Lid geworden op: do 05 augustus 2010, 23:05

Masturberen

Berichtdoor Tana » do 05 augustus 2010, 23:10

Ik ben vrouw,30 jaar en nog nooit klaargekomen

Als ik soms met mezelf speelt,en de clitoris stimuleer,voelt dat erg branderig aan en dan stop ik altijd mee.

Hoort dat branderige gevoel erbij in de begin?Gaat dit na veelvuldig oefenen zeg maar over?

Groetjes

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » vr 06 augustus 2010, 8:23

Tana, laat ik beginnen met te stellen dat je echt de enige niet bent! Er zijn niet voor niks speciale vibrators gemaakt voor vrouwen die nooit klaarkomen (een vriendin van me noemt haar vib de 'sure thing')...

Ik heb even gegoogeld en vond als mogelijke oorzaken voor dat branderige gevoel voornamelijk blaasonsteking en (schimmel)infecties. Beide zijn eenvoudig door je huisarts op te lossen.

Verder vond ik ook nog de website van de sex-coach van het BNN-programma Spuiten en slikken:

Wat kan er dan pijn doen?
De clitoris kan pijn doen door te droge stimulatie of door meteen al te snel te stimuleren voordat de klit daar aan toe is. [Zie: "Het mysterie van de klit"]. Maar ook als de bekkenbodem te gespannen staat kan de clit pijnlijk aanvoelen. Deze is door de spanning eigenlijk dan voortdurend in erecte toestand waardoor de zenuwen teveel gestimuleerd worden.

http://www.seks-coach.nl/pijn-vrijen.html

Ben je wel opgewonden als je masturbeert? Misschien kun je wat meer de tijd nemen en beginnen met het strelen van andere delen van je lichaam, rustig de spanning in je lijf opbouwen? Je kunt ook glijmiddel (of speeksel) gebruiken.

Heb je dit gevoel alleen als je masturbeert? Ben je wel eens naar je huisarts geweest?
Live, Love and let BE

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » vr 06 augustus 2010, 8:24

Huh, waarom is die post nou leeg??? Kan ik weer opnieuw beginnen...

Tana, laat ik beginnen met te stellen dat je echt de enige niet bent! Er zijn niet voor niks speciale vibrators gemaakt voor vrouwen die nooit klaarkomen (een vriendin van me noemt haar vib de 'sure thing')...

Ik heb even gegoogeld en vond als mogelijke oorzaken voor dat branderige gevoel voornamelijk blaasonsteking en (schimmel)infecties. Beide zijn eenvoudig door je huisarts op te lossen.

Verder vond ik ook nog de website van de sex-coach van het BNN-programma Spuiten en slikken:

Wat kan er dan pijn doen?
De clitoris kan pijn doen door te droge stimulatie of door meteen al te snel te stimuleren voordat de klit daar aan toe is. [Zie: "Het mysterie van de klit"]. Maar ook als de bekkenbodem te gespannen staat kan de clit pijnlijk aanvoelen. Deze is door de spanning eigenlijk dan voortdurend in erecte toestand waardoor de zenuwen teveel gestimuleerd worden.
http://www.seks-coach.nl/pijn-vrijen.html

Ben je wel opgewonden als je masturbeert? Misschien kun je wat meer de tijd nemen en beginnen met het strelen van andere delen van je lichaam, rustig de spanning in je lijf opbouwen? Je kunt ook glijmiddel (of speeksel) gebruiken.

Heb je dit gevoel alleen als je masturbeert? Ben je wel eens naar je huisarts geweest?
Live, Love and let BE

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » vr 06 augustus 2010, 9:21

Carpe diem heeft eigenlijk alles al gezegd..

Als je alleen aan clitoris stimulatie doet, moet je inderdaad oppassen dat het niet te droog wordt. Dan gaat het bij mij ook zeer doen en branderig aanvoelen.. Goed vochtig houden dus :wink: En neem de tijd!

Probeer het ook eens onder de douche of met behulp van de douchekop..
Show the world the warmth of your smile.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » vr 06 augustus 2010, 9:28

Tana,
Ja je moet wel een glijmiddel gebruiken als je van jezelf nog niet nat bent, zoniet gaat het snel pijnlijk worden.
En wat die douchekop betreft je moet best zo eentje gebruiken waarvan je de waterstraal kan regelen.
Hmmm mocht dit wel als man ?

Tana
Berichten: 2
Lid geworden op: do 05 augustus 2010, 23:05

Berichtdoor Tana » vr 06 augustus 2010, 14:54

Bedankt voor jullie reacties
Ik heb geen blaasontsteking of een infectie.
Ik vind t gewoon een bijzonder heftig gevoel,de clitoris stimuleren,branderig gevoel.Het is genoeg vochtig als ik het stimuleer.
Kan het niet zijn dat t in t begin gewoon zo aanvoelt?Ik ga er nooit echt mee verder.

Verder ben ik nooit erg opgewonden als ik het doe,maar wil t wel graag.Ik vind er niet zo veel aan lijkt wel.Klinkt raar,maar misschien komt dat ook wel omdat ik nog nooit klaar ben gekomen.

Als mijn man me oraal bevredigd kom ik ook nooit klaar,maar vind dit wel veel fijner.

En als ik helemaal alleen met een dildo speel ga ik soms spuiten maar daarbij voel ik geen klaarkom gevoel,zoals dit misschien zou moeten zijn.

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » vr 06 augustus 2010, 18:53

Tana, stimuleer je op dat moment alleen je clitoris ?? Mischien moet je het wat afwisselen, en het helpt mischien ook als je de clitoris niet rechtstreeks aanraakt..
Show the world the warmth of your smile.

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » vr 06 augustus 2010, 19:32

face it
als je niet opgewonden bent
en je gaat dan je clit masseren
dan wordt dat niks
dan ben je idd schraal en branderig voordat er wat aan geilheid bij komt.

dat gevoel van geilheid heb je echt nodig,
zeker in jou geval vermoed ik.

er zullen best dames zijn die vanuit het niets, door enkel clitstimulatie een orgasme krijgen.

maar ik hoor daar ook niet bij hoor :D :wink:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

yenthe
Berichten: 14
Lid geworden op: di 03 augustus 2010, 15:49

Berichtdoor yenthe » ma 16 augustus 2010, 11:21

Misschien kan je proberen om een beetje om je clitoris heen te masseren. Ik vind het persoonlijk helemaal niet lekker als er alleen maar aan mijn clitoris gezeten wordt. Eromheen vind ik wel lekker. En misschien zijn er gedachtes die je opgewonden maken of iets op tv of lezen....

thehands
Berichten: 281
Lid geworden op: vr 13 augustus 2010, 18:52
Locatie: near Adam

Berichtdoor thehands » ma 16 augustus 2010, 13:24

Vervelend misschien tips waar je wat aan hebt:

Ademhaling: Probeer eens te letten op je ademhaling langzaam en diep. Door je neus in diep en dan uitademen en probeer dan te concentreren op je buik.
Dus bij het uitademen als het ware richting je buik uitademen.

Focus/Psychisch: Ik denk dat je het te veel wilt en wellicht te snel. Geef het wat meer tijd.

Vraag je partner om je te masseren. Op internet genoeg info te vinden over bepaalde plekken waardoor de bloedstroom wat gaat lopen en je wat relaxter gaat voelen. En genoeg plekken los je van clit waardoor je opgewonden kan worden of lekker aan kan voelen. En je dan in the mood komt wat voor jou denk ik ook erg belangrijk is.

O
Berichten: 207
Lid geworden op: za 27 februari 2010, 15:45

Berichtdoor O » wo 18 augustus 2010, 13:26

In tegenstelling tot wat hier genoemd is, heb ik m'n clit niet graag zo vochtig mogelijk wanneer ik 'm stimuleer. De clit rechtstreeks aanraken is voor mij ook te gevoelig. Ik wrijf m'n clit altijd door een huidplooitje van de clithood tussen m'n clit en m'n vinger te houden. Dus de clit niet helemaal bloot te leggen, maar er een stukje huid overeen te houden. Voor mij is dit erg lekker zonder het rauwe gevoel van directe stimulatie. Als de clit dan erg vochtig wordt, ervaar ik het juist als hinderlijk, omdat ik dan de 'grip' wat verlies. Misschien zou je dit ook eens kunnen proberen?

M'n clit rechtstreeks aanraken, alleen als ik al erg geil ben, en dan inderdaad wel met vocht. Indirecte aanraking werkt bij mij beter, voelt zachter. En daarmee kan ik ook al beginnen wanneer ik nog niet geil bén, maar het wel graag wil worden :wink:

lemontree
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 18 augustus 2010, 13:57

Berichtdoor lemontree » za 21 augustus 2010, 19:39

het is een kwestie van oefenen en niet te graag 'willen' want dan wordt het 'moeten' en dan lukt het niet zo makkelijk.

ik heb er echt jaren over gedaan voordat ik het door had hoe ik mijn clit moet aanpakken. ik heb hem echt moeten trainen, kon er heel lang niet direct aanzitten, zonder dat het pijnlijk of overgevoelig was. er omheen werken, masseren, dat ging weer wel maar was weer niet genoeg om klaar te komen. de vibo helpt trouwens wel. zeker als je het gevoel hebt dat je er niet zoveel aan vindt om jezelf met de vinger te stimuleren, zo'n vibrator doet dat toch net even... tja... makkelijker?

inmiddels weet ik goed hoe het werkt bij mij. maar wat jij weer wel kan, spuiten, dat is mij nou weer nooit gelukt en als ik er eens actief mee aan de slag ga denk ik...zit ik op de goede plek, ik vind er niet zoveel aan.
lemontree on mercury

erotiek
Berichten: 111
Lid geworden op: di 13 oktober 2015, 23:01

Re:

Berichtdoor erotiek » wo 14 oktober 2015, 9:12

Bedankt voor jullie reacties
Ik heb geen blaasontsteking of een infectie.
Ik vind t gewoon een bijzonder heftig gevoel,de clitoris stimuleren,branderig gevoel.Het is genoeg vochtig als ik het stimuleer.
Kan het niet zijn dat t in t begin gewoon zo aanvoelt?Ik ga er nooit echt mee verder.

Verder ben ik nooit erg opgewonden als ik het doe,maar wil t wel graag.Ik vind er niet zo veel aan lijkt wel.Klinkt raar,maar misschien komt dat ook wel omdat ik nog nooit klaar ben gekomen.

Als mijn man me oraal bevredigd kom ik ook nooit klaar,maar vind dit wel veel fijner.

En als ik helemaal alleen met een dildo speel ga ik soms spuiten maar daarbij voel ik geen klaarkom gevoel,zoals dit misschien zou moeten zijn.

Hallo Tana,

Zorg er ook niet voor dat je het te hard en te snel doet.
Dan gaat het juist tegenwerken. Je zegt al dat je niet erg opgewonden bent. Zegt dat niet genoeg ???

Gebruikersavatar
johnnie1956
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2015, 13:52
Locatie: Lingemeer, gemeente Buren

Re: Mastruberen

Berichtdoor johnnie1956 » wo 14 oktober 2015, 10:00

Vervelend die spelfout in het onderwerp.
Ik wordt er telkens wanneer ik het forum lees door afgeleid. :D8
ik kan het

Xenia
moderator
Berichten: 351
Lid geworden op: vr 29 december 2006, 20:23
Contacteer:

Re: Masturberen

Berichtdoor Xenia » wo 14 oktober 2015, 11:16

Titel aangepast!
Toevallig zag ik je reactie johnnie1956, je kunt dit soort dingen ook heel gemakkelijk even melden bij één van de moderators. We doen ons best, maar we zien niet álles. :wink:
Groet Xenia; moderator shespotforum.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 9 gasten