Ben ik de enige....

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Morna
Berichten: 592
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Morna » ma 11 maart 2024, 20:12

Ik slaap meestal de 1e nacht slecht in een vreemd bed maar daarna net als thuis dus goed. Mocht je goed tegen geuren kennen dan werk lavendel olie goed
Go with the flow :wink:

Page
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 22 oktober 2023, 21:59

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Page » wo 13 maart 2024, 21:49

Misschien eens proberen. Het gaat met name om door slapen.. begint me licht op te breken. Vanmiddag ruim 3 uur geslapen

Morna
Berichten: 592
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Ben ik de enige....

Berichtdoor Morna » ma 18 maart 2024, 22:02

Ik heb meestal geen slaap problemen althans in het verleden niet.
Nu heb ik dus een ander probleem de laatste maanden en dat is uitstel gedrag,
Nu weet ik wel hoe dat komt deels door een ingesleten gewoonte, omdat ik zowie zo als mijn lief vroeg naar bed ging ik nog een poos alleen wilde zijn.
Nu is het uitstellen gekomen doordat ik nu alleen in bed ligt, nou daar moet je echt aan wennen, ik pak het aan en probeer elke keer rond 00.00 naar bed te gaan inplaats van 0.30 of 2 uur snachts soms lukt het soms niet maar ik werk eraan. Zo moet je dealen met het alleen zijn na 48 jaar huwelijk en dat gaat mij lukken, alleen in huis komen geen probleem alleen thuis zijn ook niet, het is puur het gemis in bed. Maar goed ik kom er wel, ik maak plannen om op vakantie te gaan dus komt goed. Groetjes Morna
Go with the flow :wink:


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten