tantrika

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

HeSi
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 16:03

tantrika

Berichtdoor HeSi » za 27 januari 2018, 20:40

Het lijkt me heerlijk om tantra massage te ondergaan. Iemand ervaring mee? Hoe vind je een goede tantra masseuse? Als je op internet gaat zoeken...... iets met kaf en koren scheiden.....

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: tantrika

Berichtdoor Carina » zo 28 januari 2018, 0:56

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik weet wel dat er het een en ander te vinden moet zijn op Shespot over tantra massage.
Misschien kun je vast wat gaan spitten terwijl er hopelijk andere (betere) reacties gaan komen. :)
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: tantrika

Berichtdoor Mannekijn » ma 29 januari 2018, 19:20

Bedoel je een cursus?

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: tantrika

Berichtdoor Anwen » do 01 februari 2018, 1:53

Word lid van de FB Tantra Community of andere groepen en vraag daar. Kijk goed naar de websites van aanbieders en kijk of ze namen van opleidingen noemen (dus niet 'ik heb veel opleiding gedaan'). Ga niet te snel bij een man, helaas is het zo dat er op het moment best veel commotie is binnen de NL tantra scene over mannelijke 'masseurs' die over de grenzen van kwetsbare vrouwen gaan. Er zijn zeker ook goede mannelijke masseurs, maar let wel extra goed op. Ik ken een goede in Utrecht en Helios in Heerde bied vanalles aan.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

HeSi
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 16:03

Re: tantrika

Berichtdoor HeSi » vr 02 februari 2018, 17:55

Dank voor alle tips! Fijn.
Nu wat te druk. Als ik meer tijd heb en ervaring heb opgedaan zal ik deze met jullie delen.

bluetiger
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 26 november 2017, 15:48

Re: tantrika

Berichtdoor bluetiger » ma 30 april 2018, 15:53

Ik ken een goede in Utrecht en Helios in Heerde bied vanalles aan.
@Anwen: wie in Utrecht raadt je aan?

Angel17
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 01 december 2023, 10:45

Re: tantrika

Berichtdoor Angel17 » do 21 december 2023, 15:55

Tantrika is a Sanskrit word that means “relating to Tantra.” Tantra is a Hindu spiritual practice (sadhana) based on religious and mystical texts devoted to goddess worship and shakti (divine feminine energy). It is also the name used to describe this collection of texts (Tantras). painting company

Angel17
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 01 december 2023, 10:45

Re: tantrika

Berichtdoor Angel17 » do 21 december 2023, 15:55

Tantrika is a Sanskrit word that means “relating to Tantra.” Tantra is a Hindu spiritual practice (sadhana) based on religious and mystical texts devoted to goddess worship and shakti (divine feminine energy). It is also the name used to describe this collection of texts (Tantras) painting company


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten