Spelletje Dare?

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Josh
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 21 september 2016, 23:04

Spelletje Dare?

Berichtdoor Josh » wo 21 december 2016, 17:16

De wat pikantere versie van het 'spelletje Truth'. (kijken of er genoeg animo voor is)
Voer jij de opdracht uit die je voorganger heeft opgedragen? Dan mag jij een nieuwe opdracht verzinnen.

Wellicht leuk om een korte beschrijving te doen van hetgeen dat je gedaan hebt en het effect daarvan.

Laten we mild beginnen: Zoen jouw partner innig en vertel dat je van hem/haar houdt.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Spelletje Dare?

Berichtdoor 230volt » wo 21 december 2016, 20:09

Zojuist, na het avondeten nam ze een douche. Na de douche kroop ze in haar pyama shirt lekker op de bank, onder een deken. Ik ben op de rand van de bank naast haar gaan zitten, heb haar innig gezoend, de watervalboord van haar shirt naar beneden getrokken en haar borsten gekust en haar tepels gelikt. Na haar nog een innige zoen gegeven te hebben zei ik tegen haar dat ik van haar hield. "Wat fijn dat je dat zegt", zei ze tegen me.
"Mijn tepels zijn nog gevoelig, mijn kutje komt al weer redelijk bij", hoorde ik haar zeggen. "Nog van zondagmiddag?", vroeg ik haar, hetgeen ze beaamde.

Dare: Wanneer je partner (wat mij betreft mag het ook iemand anders zijn, maar dan wordt het misschien al te ingewikkeld) ergens intensief mee bezig is, zittende of staande, ga je achter haar/hem staan, sabbelt even aan haar/zijn oren en bijt dan even zo hard, dat 'au' haar/zijn reactie is.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten