het mannenhok

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

ZusterJessica
Berichten: 1069
Lid geworden op: vr 23 juni 2017, 13:04

Re: het mannenhok

Berichtdoor ZusterJessica » za 26 mei 2018, 17:49

Eindelijk eens op uitnodiging naar dit hok, al is hier geloof ik in maanden niemand geweest ...

SGleuven
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 14 januari 2018, 11:46
Contacteer:

Re: het mannenhok

Berichtdoor SGleuven » za 26 mei 2018, 20:23

Volgens mij zitten mannen gewoon liever niet samen in een hok, maar wel waar ook vrouwen zijn ;-) Maar blijkbaar zijn er hier al even veel vrouwen als mannen... Wat zoeken die hier eigenlijk???

ZusterJessica
Berichten: 1069
Lid geworden op: vr 23 juni 2017, 13:04

Re: het mannenhok

Berichtdoor ZusterJessica » za 26 mei 2018, 21:38

De mannen? Dat vraag ik me ook af :)

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: het mannenhok

Berichtdoor deco » ma 28 mei 2018, 22:31

Volgens mij zitten mannen gewoon liever niet samen in een hok, maar wel waar ook vrouwen zijn ;-) Maar blijkbaar zijn er hier al even veel vrouwen als mannen... Wat zoeken die hier eigenlijk???
als ik uitga .....ja dan heb ik graag vrouwen bij me
als ik een mans-cave maak.....liever niet
dus hangt af van the mood die ik heb
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: het mannenhok

Berichtdoor deco » ma 28 mei 2018, 22:34

De mannen? Dat vraag ik me ook af :)
Jeskke, schat......zo blonT ben je niet :mrgreen:

Wat willen mannen in een mans-cave net niet in irl? :mrgreen:
Met uitzondering van een uitnodiging :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

SGleuven
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 14 januari 2018, 11:46
Contacteer:

Re: het mannenhok

Berichtdoor SGleuven » di 29 mei 2018, 8:18

De mannen? Dat vraag ik me ook af :)
En zo ontwijk je handig de vraag, maar ze blijft staan ;-) Al zie ik nu ook dat je uitgenodigd werd.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: het mannenhok

Berichtdoor deco » di 29 mei 2018, 20:54

Veel mannen zal je niet vinden op een vrouwen forum.... :D6
Deze die er zijn, zijn gedogen.....of zijn ondertussen een levend antiek meubel geworden (zoals mezelf :mrgreen: ).
Als die paar mannen, die hier ergens in de gangen ronddwalen, niet hier willen komen om te zeggen wat ze willen (enige plaats op shespot :mrgreen: ) over vrouwen.....

Mja dan wordt het hier soms heel stoffig, is de Jupiler over datum en is het hout opgevreten door de houtworm ipv te branden in de open haard.

Pinke? :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Nhojgib
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 20 april 2016, 21:20

Re: het mannenhok

Berichtdoor Nhojgib » zo 29 juli 2018, 23:01

Je weet nog niet half wat ik kan. Dus pas maar op. :D4
Geen lose beloftes :D10
Het enige voorspelbare is de onvoorspelbaarheid

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: het mannenhok

Berichtdoor Carina » do 09 augustus 2018, 17:05

Dat was geen belofte, dat was een waarschuwing. :D12
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

tintin
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 01 februari 2002, 2:01
Locatie: Hilversum, Nederland
Contacteer:

Re: het mannenhok

Berichtdoor tintin » vr 08 februari 2019, 23:23

Hij liep " het hok " binnen. Hij wist niet wat ie moest verwachten. In de hoek een schreeuwende tv, televisie, het leek een beetje op Nederland 1, 2, of 3, of als Canvas bij ons zuiderburen. Of als ZDF, zweites deutsches Fernsehen, vertaal het is, en we gaan terug naar het zwart wit tijdperk. Er lagen oude perzische kleedjes op de tafel. Er kwam een heuse kelner, en hij bestelde een biertje. " Veel geld, dat transfersom voor Frenkie de Jong " zei de kelner tegen hem ongevraagd. Tintin begreep, hier was een tijd niets meer gebeurd, het biertje was koud en verhelderend, gek genoeg smaakte het. Ondanks het stof op de tafel.

tintin
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 01 februari 2002, 2:01
Locatie: Hilversum, Nederland
Contacteer:

Re: het mannenhok

Berichtdoor tintin » zo 10 februari 2019, 2:40

Hij keek hoe de kelner zich zelf een biertje in schonk en tegenover hem kwam zitten.
" Het is stil de laatste tijd " zuchtte hij meer voor hem zelf dan voor iemand anders. Tintin liep naar de juxebox en keek of ie de stilte wat kon verbreken. Hij koos voor een oud Otis Redding nummer, Sittin on the dock of the bay ... Klassiek kon niemand pijn doen. Hij dacht na over de dag, en glimlachte, het glas was half vol, dat hielp hem het was mooi geweest. Het fluiten van Otis vulde de ruimte. Tintin bestelde nog een biertje, daarvoor zijn deze gelegenheden lachte hij,

tintin
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 01 februari 2002, 2:01
Locatie: Hilversum, Nederland
Contacteer:

Re: het mannenhok

Berichtdoor tintin » do 14 februari 2019, 14:51

De kelner vloekte hardgrondig. " Die klote VAR, dat doet ze de das om. " Tintin keek met open mond naar het scherm. Was dit dezelfde ploeg die van Heracles had verloren. Dat waren ze toch echt. Hij probeerde zich de reden van het afgekeurde doelpunt voor de geest te halen. Buitenspel (maar dat zou dan Tadic moeten zijn, en hinderlijk leek hem onmogelijk, overtreding ? maar dan toch niet van Tagliafico en van Tadic ook niet. Jammer. Zijn hart ligt bij de club uit Amsterdam. Een half uur later was er slechts de bittere nasmaak, en de bewondering voor het onmogelijke, en de dodelijke doeltreffendheid. De koninklijke uit Madrid had het weer geflikt. Tintin liep naar de juxe box, koos voor een oude klassieker van Kate Bush, the man with the child in his eyes. Waar zou Kate bebleven zijn. " Nog een biertje ? " De kelner schonk alweer ongevraagd in. Tintin besefte het. Hij was al een tijdje zijn enige klant.

tintin
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 01 februari 2002, 2:01
Locatie: Hilversum, Nederland
Contacteer:

Re: het mannenhok

Berichtdoor tintin » za 16 februari 2019, 12:13

De kelner had nog maar eens een kop koffie gebracht. Er was een terras buiten. Daar zat ie. De eerste zonnestralen waren er. Hij had een boek bij zich. Niet het nieuwste maar wat ie al een tijd had liggen. Frederic Forsythe, Cobra. Het begin was veelbelovend hij hield van de Ludlum, Carre, Brett Easton Ellis, Deighton, achtigen. Spionage thrillers met lastige verhaallijnen, veel details, en een goed plot. Hij moest zo gaan sporten. Beter, bewegen, de kelner maakte het terras schoon. " Wie weet komt er eens iemand langs ! " Hij lachte erbij als tegen beter weten in.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: het mannenhok

Berichtdoor vir40 » wo 13 maart 2019, 20:36

*gaaaaap*

zelfs geen man hier :twisted:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Re: het mannenhok

Berichtdoor Kulderzipken » do 14 maart 2019, 0:38

En daar kwam je toch voor. :-D
Carpe Diem


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten