Moment van de dag!

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 01 oktober 2009, 16:00

De Albert Cuijp in Amsterdam is toch wel heel erg leuk hoor! Vandaag ben ik met een vriendin geweest. Op jacht naar blingbling kleding voor tijdens optredens. Waanzinnig goed geslaagd. En het was onwijs gezellig. Heerlijk geluncht in de Bazaar. Ook al zo leuk.
Jammer dat ze op tijd thuis moest zijn voor de kids maar we hebben afgesproken dat we dit zeker vaker gaan doen.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » do 01 oktober 2009, 17:07

mijn moment,
net een mail naar moeders gestuurd, dat ik niet kom,
nu nog een sms erachteraan, zodat ze weet dat ze mail heeft,
endan kan ik het LOSLATEN
elke dag genieten van het leven!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » ma 05 oktober 2009, 0:53

Moment vh weekend:

Hij is bang van me! :shock:
Knoflook blijft heerlijk.
Een hard bed went nooit!
Omrijpaling (haring, zalm) blijft de moeite waard.

Uitzicht vanuit de hottub: (oke oke, tis geen goeie foto maar het was zoooo mooi, die lucht!
Afbeelding

Uitzicht vanuit de huiskamer:
Afbeelding

4 stuks in totaal. En niet bang.

Kortom, we hebben een heerlijk weekend gehad. Vreselijk lui, ernstig ontspannen. Dankjulliewel! :kiss:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

annaxx
Berichten: 623
Lid geworden op: di 06 juli 2004, 9:25
Locatie: Provincie Groningen

Berichtdoor annaxx » ma 05 oktober 2009, 17:08

Jeetje wat afschuwelijk daar te wonen......... :wink: het klinkt allemaal heel naar en vervelend Shazzzzz :lol:
Raak me waar ik voelen kan.......

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » ma 05 oktober 2009, 17:10

Ik ben helemaal niet jaloers!
elke dag genieten van het leven!

annaxx
Berichten: 623
Lid geworden op: di 06 juli 2004, 9:25
Locatie: Provincie Groningen

Berichtdoor annaxx » ma 05 oktober 2009, 17:12

Nee ik ook niet hoor Micky........

:roll:
Raak me waar ik voelen kan.......

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » ma 05 oktober 2009, 17:12

:lol:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Josje
Berichten: 537
Lid geworden op: wo 07 augustus 2002, 1:01
Locatie: op een eiland, enne... activiteit, moet dat???

yeahhh, gelukt

Berichtdoor Josje » wo 07 oktober 2009, 9:42

Moment van gisteren, kaartjes kunnen scoren voor zowel Raymond van het Groenewoud alsook voor Venice.
De krachtigste energiebron in het leven is en blijft de menselijke warmte.

Artemis
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 0:54
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Artemis » wo 07 oktober 2009, 17:32

Het is lief gelukt de vakantiefoto's terug te krijgen van het gedelete kaartje!
Ik ben blij.
8)
Afbeelding

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 08 oktober 2009, 14:00

Kaartjes gescoord voor de Dijk. Volgende maand in dé muziektempel van Haarlem.

En een fijne mail wisseling met hém. Toch wel lekker even mijn hart te luchten en te weten dat we, ondanks we soms op verschillende golflengten zitten, kunnen blijven praten en elkaars mening en elkaar respecteren.

*sjucht* Het is en blijft een lekker ding.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » zo 11 oktober 2009, 10:56

Het optreden van gister ging geweldig! Ik was bloednerveus. Maar het was echt gaaf. Het eerste nummer werd rustig en ingetogen ontvangen. Ik kon dus vrij de zaal in kijken tijdens het zingen. Zien hoe iedereen op de eigen manier meeging in de tekst, de muziek. Prachtig om te zien.
Daarna ging het dak eraf en hebben we geknald! Mensen die 30 km hebben gelopen en dan nog zo uit hun dak gaan. Echt super!

Beetje jammer was wel dat de stroom een aantal keer uit viel. En dat we dus gedwongen een aantal pauzes hadden. We waren juist van plan om 2 uur achter elkaar te knallen. Maar goed, techniek enzo. Een oud pand, oude electriciteit enzo. Volgend jaar staat er een nieuw pand, is ons gezegd en zodra er een datum bekend is, worden we weer geboekt. Wel jammer dat we niet ons hele progamma hebben af kunnen maken. Nadat de stroom er voor de 4e keer uitklapte, bleek de schade onherstelbaar.
Ironisch genoeg gebeurde dit net voordat we "Mag het licht uit" van de Dijk wilde spelen. (sorry lieve pm' mer. Aan ons lag het niet. Ik heb het later buiten, alleen en dus zonder muziek voor hem gezongen)

Wat wel mooi was: ik was me aan het opmaken en omkleden. 3 vrouwen van de bandleden waren er ook en ze hielden me gezelschap. En 1 van hen omschreef het zo mooi. Ik veranderde van een lief meisje naar een podiumbeest. In een kwartiertje. Hehehehe. Mijn nieuwe kleding is ook een succes. En mijn hoge hakken gingen prima. Al deden mijn voeten aan het eind van avond wel zeer. Maar dat doen ze ook als ik mijn laarzen aan heb gehad. Komt gewoon door een avond hossen en springen.

Mooiste momenten:
Tijdens I Will Survive op een tafel staan zingen en dansen met een aantal meiden.

Na afloop, ik was alleen buiten. Vind ik altijd lekker, even afgezonderd van de herrie. Terugkomen op aarde. "Mag het licht uit" gezongen. Zacht, breekbaar maar zo ontzettend gemeend.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » zo 11 oktober 2009, 12:06

Wat moet dat een mooi moment zijn geweest daar alleen buiten zingend...

IF :!:

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » zo 11 oktober 2009, 12:10

Ja, was zeker mooi. :)

Teveel ogen, teveel tranen,
teveel ogen, tranen van verdriet.
Te veel ogen , te veel vragen.
En antwoorden die zijn er niet.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » wo 14 oktober 2009, 0:15

Sta ik bij de T-Mobile shop met mijn kapoete IPhone, die moest voor reperatie naar de fabriek....wouden ze me zo maar de winkel uit laten gaan zonder telefoon. Ik zeg dat gaat niet he meneer, want dan kan ik niet meer bellen:"Sorrie mevrouw de reserve telefoons zijn op in heeeeeeeeeeel Amsterdam. Nou meneer daar komt niets van in, ik ga niet eerder de winkel uit voor ik een nieuwe telefoon heb.
Want dat staat in mijn contract, en dat zegt de klantenservice ook van T-Mobile. Mevrouw u kunt wel een goedkope kopen bij ons, want echt ze binne op.
Ik zeg:" Nee meneer dan maakt u maar een verpakking open, die geeft u me maar mee om te lenen, u denkt toch niet dat ik een nieuwe telefoon koop voor de service die jullie moeten verlenen.
Dat kan niet mevrouw, zegt de meneer.
Ik zeg:"Mag ik even u telefoon gebruiken dan bel ik de klantenservice,..ja hoor mevrouw dat mag u doen. Hallo meneer van de klantenservice ik wil een reservetelefoon want anders kan ik niet meer bellen en niet bereikbaar zijn. Ja mevrouw die krijgt u ook, dat zijn ze verplicht. Ik zeg tegen de meneer van de t-mobiles shop kan u even de manager halen, die kan vast wel een verpakking open maken, want u schijnt het niet te lukken.
Na 1 uur worstelen met de meneer... ben ik eindelijk met telefoon de winkel uitgelopen.
Hulde aan de manager!
Maar wel een uur armer, en God god wat zijn sommige mensen toch stom zeg. Benne ze ook zo bij Vodaphone?

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » wo 14 oktober 2009, 21:17

Mijn hond ging me net beschermen in de tuin, heel erg beschermen tegen een.....

....egel.

Stoer zo'n grote grommende blaffende hond.
Leuk hoor, rare geluiden in de tuin horen..:mrgreen:


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] en 2 gasten