Moppertopic

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Edwin
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 09 januari 2023, 16:30
Locatie: Rotterdam

Re: Moppertopic

Berichtdoor Edwin » vr 12 april 2024, 4:54

Ik heb vorige week 5 mannen laten weten dat ik definitief niet met ze verder ging in het datingtraject. Met 1 heb ik nu 1 keer gedate en dat beviel goed, we hebben nog vrijwel dagelijks contact. Dus dat ligt nog op koers… Daarnaast staan er nog een paar op de wachtlijst haha.
Haha, heerlijk zoals je je lijstje afwerkt. Hou je ook een ander lijstje bij puur voor spannende dates? 😉
Van zoenen krijg je nooit genoeg

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1387
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Moppertopic

Berichtdoor Paniscus » vr 12 april 2024, 15:11

Dat ben ik weer niet!
Ik heb vorige week 5 mannen laten weten dat ik definitief niet met ze verder ging in het datingtraject. Met 1 heb ik nu 1 keer gedate en dat beviel goed, we hebben nog vrijwel dagelijks contact. Dus dat ligt nog op koers… Daarnaast staan er nog een paar op de wachtlijst haha.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Moppertopic

Berichtdoor EstherC » vr 12 april 2024, 16:47

Haha, heerlijk zoals je je lijstje afwerkt. Hou je ook een ander lijstje bij puur voor spannende dates? 😉
Nee, ik heb geen interesse in seksdates. Er moet meer zijn dan alleen geile aantrekkingskracht.
Dream it. Wish it. Do it!

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Moppertopic

Berichtdoor EstherC » vr 12 april 2024, 16:49

Dat ben ik weer niet!
Zo makkelijk gaat het niet hè :wink:
Dream it. Wish it. Do it!

Edwin
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 09 januari 2023, 16:30
Locatie: Rotterdam

Re: Moppertopic

Berichtdoor Edwin » za 13 april 2024, 0:35

Haha, heerlijk zoals je je lijstje afwerkt. Hou je ook een ander lijstje bij puur voor spannende dates? 😉
Nee, ik heb geen interesse in seksdates. Er moet meer zijn dan alleen geile aantrekkingskracht.
Begrijp je volledig. Sex vanuit een mooie connectie is veel beter dan alleen lust. Wens je veel plezier met je date
Van zoenen krijg je nooit genoeg

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Moppertopic

Berichtdoor EstherC » di 16 april 2024, 1:36

Het ging eindelijk wat beter en door gezeik dat buiten mijn invloedssfeer ligt ben ik weer bijna terug bij af :D3 :cry:
Dream it. Wish it. Do it!


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten