Spontane erectie in sauna.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

des Mensen...

Berichtdoor thisWaltz » wo 27 augustus 2008, 18:48

Naar reguliere sauna's ga ik sedert 1986. Ook daar doen dezelfde verschijnselen zich voor. Zowel bij mannen (zichbaar) als bij vrouwen (minder zichbaar). En denk je nu heus dat er bij al die naaktheid geen bijgedachten door des mans/vrouws hoofd flitsen?
Ja, er zijn er die vinden dat hun lichaam "uniek" is. In essentie zijn de geslachtskenmerken dezelfde (hoewel enige variatie).

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 27 augustus 2008, 20:59

Ja en juist daarom zou je best op een naaktstrand kunnen zijn of in een sauna kunnen liggen voor de ontspanning, los van seksuele associaties;

de erotiek haal je er zelf bij, of wordt er bijgehaald door de gelegenheid waar je bent (bijv. pc). In een ongeladen omgeving zijn 'wij' idd allemaal hetzelfde. Dus als je er om pure ontspanning gaat (en geen seksuele spanning dus), hoeft een ander naakt lijf er niet toe te doen toch?

Ben het trouwens ook eens met Aargh. stijve tepels.. pffft. en trouwens, ook al voelt het lekker, en reageert je lijf, hoeft het alsnog niets met erotiek te maken te hebben.

Bij een fysio massage kan ik ook echt genieten, maar no way dat ik dàn aan seks denk..

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » do 28 augustus 2008, 9:25

Ehwel, daar ging het hem toch om. Spontane lijfreacties. Bij mannen meer zichtbaar dan bij vrouwen. Een ochtenderectie/nachtelijke heeft niet noodzakelijk ook iets met sex te maken, maar met een uitgeslapen lijf.

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » do 28 augustus 2008, 9:36

Stijve tepels krijg ik ook in het dompelbad (als ik daar al in durf te gaan) mij veel te koud eigenlijk maar soms doe ik het gewoon. Die stijve tepels heb ik dan echt niet vanwege sexuele opwinding. Die heb ik nog nooit gehad in de sauna. Ik kom daar om te relaxen en niet om me te zitten verlekkeren aan andere lichamen. Naakte mannen daar doen me helemaal niks ik word daar niet warm of koud van.

Een man met een stijve penis heb ik daar nog bijna nooit gezien. Een keer nog maar en dat kwam eigenlijk toen omdat mijn vriendin het had gezien en me dat even meldde. Ik vind het niet erg als ze er maar niet mee gaan lopen pronken.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » do 28 augustus 2008, 10:30

Ik ken het probleem niet. Noch bij mijzelf, noch bij anderen is mij zichtbare opwinding opgevallen. Naaktstrand, naturistenterrein of sauna: ik zal er best eens een halve erectie voorbij hebben zien komen, maar wie houdt er nou zo precies de stand bij van alle mannelijke geslachtsdelen? Daar heb ik helemaal geen tijd voor als ik lig te zweten.

Ik zal er maar bij zeggen dat ik in de sauna gewoonlijk mijn bril niet op heb. En dan zie ik dus hoegenaamd niets 8)

Heb ik gelukkig ook geen last van gluurders van het type TW.
Amor vincit omnia

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Waarde-oordelen.

Berichtdoor thisWaltz » do 28 augustus 2008, 13:11

Gelieve die waarde-oordelen wegens een image op een forum eens achterwege te laten a.u.b. Na 25 jaar sauna en ongeveer 18 jaar parenclub ben ik het naakt wel gewoon. Honderden mannen en vrouwen naakt gezien in allerlei maten en gewichten. Ik kan perfect met iemand (m/v) zitten te praten terwijl die naakt tegenover mij zit, zonder bijgedachten. Het is niets nieuws en ik ben geen gluurder.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » do 28 augustus 2008, 13:28

Dat geloof ik helemaal TW :)

Kan je je ook voorstellen dat een vrouw bvb opgerichte tepels kan hebben in een sauna of stoombad, zonder dat ze daarbij opgewonden is of het bewust doet uit een bepaalde vorm van geilheid of geilmakerij?

otje
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » do 28 augustus 2008, 14:03

TW misschien ben je je gewoon niet bewust van je bijgedachten. In je reactie legde je als vanzelfsprekend de relatie van de harde tepels naar opwinding. Ook een man die 5000 naakte vrouwen heeft gezien en gesproken kan op een dag nieuwe inzichten krijgen over harde tepels. Maar daar moet je wel voor openstaan.

Ik had een nieuw inzicht over erecties en sauna's. Ik zou denk ik onbewust aangenomen hebben dat de persoon in kwestie opgewonden was. Me er misschien zelfs ongemakkelijk bij gevoeld hebben.

Princess

ps. als je van je imago afwilt, stop dan met er aan te bouwen...

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » do 28 augustus 2008, 16:17

Back on topic en niet "zeuren" over uitstaande tepels maar omhoog komende penissen in de sauna :P
Chillen [met de billen of de tepels :lol:]


Algehele tip:
Maak het onderwerp van gesprek en niet DE persoon!

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » vr 29 augustus 2008, 17:55

Dat geloof ik helemaal TW :)

Kan je je ook voorstellen dat een vrouw bvb opgerichte tepels kan hebben in een sauna of stoombad, zonder dat ze daarbij opgewonden is of het bewust doet uit een bepaalde vorm van geilheid of geilmakerij?

otje
Ik kan geen tepelervaringsdeskundige zijn, want geen vrouw. Maar ik kan met dat wel voorstellen. Ik kan de vraag natuurlijk omkeren: Kan je je ook voorstellen dat een man in een sauna of stoombad een (halve) erectie krijgt door de warmte en daarbij niet aan geilmakerij doet. Dat was immer het topic.

twin
Berichten: 138
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 22:00
Locatie: Z-H.

Berichtdoor twin » vr 29 augustus 2008, 23:35

In deze topic moet ik het eens zijn met TW, kom regelmatig in de sauna en zie dan genoeg vrouwen met harde tepels maar dat komt dan doordat ze het heel erg lekker vinden in de sauna en niet omdat ze geil zijn (sommige dames uitgezonderd) maar dat zal ook wel gelden voor de heren.
Een goede vriend zie je niet, die staat altijd achter je.

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Berichtdoor akelei » za 30 augustus 2008, 1:32

Een stijve in de sauna? Dat kan gebeuren. Niet te veel drama van maken, ontspannen en hopen dat ie verdwijnt. Als je het vervelend vindt, sla even een handdoekje om.
Als je niet als een koningmachodeversierder rondloopt, geloof ik niet dat iemand je ‘verwijt’ dat ie even stijf staat. Kan gebeuren toch? Ik heb me er nooit aan gestoord igg (en ja wel gezien, ach).
zie dan genoeg vrouwen met harde tepels maar dat komt dan doordat ze het heel erg lekker vinden in de sauna en niet omdat ze geil zijn
Joh het kan best lekker zijn hoor, maar je hebt nog nooit van temperatuurwisselingen gehoord denk ik. Als het ineens koud is worden mijn tepels ook stijf, maar niet van genot oid.

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » za 30 augustus 2008, 13:16

Zelfs al ben je opgewonden of erotisch geladen lijkt het mij dat je evengoed niet seks met iedereen wil.
Dus lang leve de stijve tepels en erecties in de sauna en weg met de beladen gedachtes!
Laatst gewijzigd door Zij op ma 01 september 2008, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.

KATHOEY
Berichten: 42
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 19:52
Locatie: Dordrecht

Berichtdoor KATHOEY » za 30 augustus 2008, 21:11

Als het niets met erotisch te maken heeft, waarom vermeldt je dan de lengte van je penis?
THAILAND THE POWER OF DREAMS

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 30 augustus 2008, 21:15

Waar zie jij lengtes vermeld staan?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten