Lichaamstaal van de vrouw

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thirtysomething
Berichten: 36
Lid geworden op: do 05 juli 2007, 16:27
Locatie: Limburg

Berichtdoor thirtysomething » wo 05 september 2007, 18:32

Eens met Damsel en Savanne enz.: ABSOLUTELY NOT 'per ongeluk' dat dat gebeurt... Is zeer beslist en bewust FLIRTEN!

:lol:

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » wo 05 september 2007, 19:02

Absoluutttttttttttttt niet eens met vorige posting!! :)
Ik heb mannelijke vrienden en als knieen/benen/voeten elkaar raken tijdens dat wij in gesprek zijn dan laat ik dat zo en trek ik niet terug, gewoonweg omdat ik mij op mjn gemak voel en er zit niets flirterigs achter.


NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » wo 05 september 2007, 19:06

En stel nu dat zo'n vriend bij jou zou denken 'hey, ze flirt... laat ik eens terugflirten' en vervolgens langzaam met zijn voet tegen die van jou aanwrijft? Hoe zou je dan reageren?

thirtysomething
Berichten: 36
Lid geworden op: do 05 juli 2007, 16:27
Locatie: Limburg

Berichtdoor thirtysomething » wo 05 september 2007, 20:46

:lol:
Zou leuk zijn om dit groepje mensen eens allemaal met de benen onder een grote tafel te zetten!
:P

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » wo 05 september 2007, 22:13

En stel nu dat zo'n vriend bij jou zou denken 'hey, ze flirt... laat ik eens terugflirten' en vervolgens langzaam met zijn voet tegen die van jou aanwrijft? Hoe zou je dan reageren?
Ik zou dat enorm cute vinden...flirten is enorm leuk en ik verpak dat ook nog eens in een stukje humor :D...mij kennende zou ik terug flirten maar het daarbij wel laten ;)

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » do 06 september 2007, 19:41

ik heb even gegoogled en vond deze site het gaat over flirten voor vrouwen.
http://www.start2flirt.nl/flirten/flirt ... rouwen.php

Deze gaat over flirten voor mannen.
http://www.start2flirt.nl/flirten/flirt ... mannen.php


Hopelijk hebben jullie er wat aan.

Voor mij telt de lichaamstaal veel, gezicht uitdrukkingen zijn ook uiterst belangrijk. Zelfs woorden kunnen flirterig klinken.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 06 september 2007, 20:13

Gaat zaterdag weer vol voor de verwarring ;)
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

bo_
Berichten: 645
Lid geworden op: di 24 april 2007, 16:14
Locatie: linkerkant van de afsluitdijk

Berichtdoor bo_ » vr 07 september 2007, 9:07

Als ik mijn been/voet ergens laat rusten kan dat zijn omdat:
a) ik de persoon al zolang ken en het zo vertrouwd is dat ik geen noodzaak zie hem weg te halen.
b) ik zeker wel aan het flirten ben, want anders is die voet/ dat been ook zo weer vertrokken.

Als het geen flirt is en jij vat het wel zo op, tja ik zou dat alleen maar heel lief vinden en je zeker niet aanvallen, maar lief zeggen dat dit niet de bedoeling is.

bo

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » vr 07 september 2007, 11:26

Dan zijn er 2 opties, volgens mij:

a: Je bent alleen nog maar héél vervelende vrouwen tegengekomen of
b: Je communiceert die gedachte aan een flirt en vervolg erop zodanig, dat de vrouwen in kwestie zich een beetje aangevallen of anderszins niet fijn bij voelen.

Het lijkt me belangrijk om erachter te komen welke van bovenstaande het probleem is, (een combinatie van beiden kan natuurlijk ook) en hoe dat op te lossen is. En ja, ook a is volgens mij op te lossen, als je erachter kunt komen waarom je alleen maar op wat meer 'bitchy' vrouwen valt, bijvoorbeeld.

Want ik vind wel dat je het met bovenstaande opmerking wel heel erg buiten jezelf legt allemaal, in wat voor situatie ook, blijft 'it takes two to tango' toch echt een waarheid als een koe. En dingen buiten jezelf leggen is zo zonde, want daarmee accepteer je dat je zelf niets aan de situatie kunt veranderen, het ligt immers aan (al) die ander(en). En zo verandert er natuurlijk nooit wat ;)

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » vr 07 september 2007, 11:48

Ik kan me ook voorstellen dat een man eerder verder gaat. Oftewel: een vrouw begint met flirten (just for fun & sport), de man reageert erop, en gaat iets verder dan de vrouw bedoeld had. It happens you know :wink:

bo_
Berichten: 645
Lid geworden op: di 24 april 2007, 16:14
Locatie: linkerkant van de afsluitdijk

Berichtdoor bo_ » vr 07 september 2007, 14:06

Ja het gebeurd, maar dan hoef je de persoon toch nog niet direct af te branden :?. Als het verder gaat dan de bedoeling was de vrouw daar zelf bij. Maar goed dat was niet het verhaal waar de TO mee begon.......

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 08 september 2007, 10:15

hmm Gerrit.. en de zaak omdraaien.. zelfs subtiel beginnen met flirten .. is dat geen optie?

Er is hier een topic waar flirten wordt beschreven.. ships welk forum was dat nou...

Want zelf beginnen is makkelijker .. en zo kan je eerder zien of iemand interesse heeft en hoef je niet te gissen..

Of ben ik nu blonT

sav...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 09 september 2007, 20:13

hij staat toevallig weer in het rijtje.. flirttips gezocht!
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

masterblue
Berichten: 42
Lid geworden op: di 10 september 2002, 1:01

Berichtdoor masterblue » zo 09 september 2007, 21:47

misschien kan deze website helpen: www.lichaamstaal.com

tevens is het boek "Waarom mannen en vrouwen met hum lichaam zeggen, wat ze eigenlijk niet willen vertellen"
van Allan & barbara Pease.

Dit zijn twee leuke bronnen !!

astrixjes
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 18 oktober 2015, 16:43

Re: Lichaamstaal van de vrouw

Berichtdoor astrixjes » za 31 oktober 2015, 19:08

Soms denken we wel dingen te zien die er eigenlijk niet eens zijn.
ik zelf blijk dus soms signalen te geven zonder ik de intentie heb om signalen te geven :oops:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 7 gasten