Kan dit wel?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

r.hendriks
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 04 juli 2016, 15:45

Kan dit wel?

Berichtdoor r.hendriks » wo 06 juli 2016, 22:41

Hoi,

Ik ben nieuw hier, mijn naam is Robert, ben 32 jaar, gelukkig getrouwd, 1.85 lang, donkerblond en blauwe ogen.

Qua seksleven heb ik niks te klagen. De 'kwaliteit' is meer dan okay. Het enige waar het aan schort is dat ik wel eens wat vaker zin heb dan mijn vrouw en initiatief bijna altijd van mij moet komen. Maar daarin zullen we niet de enigen zijn.

Laatst was ik alleen thuis en zocht uit verveling zo'n chat roulette site op. Dat had ik vroeger wel eens vaker gedaan, maar de laatste jaren nooit meer. Na de nodige vieze oude mannen zat ik ineens 'tegenover' een aantrekkelijke jonge meid van ca. 18 jaar. Het klikte direct en we hebben leuk gechat. Af en toe ging het over sex, maar wel op een leuke en respectvolle manier. Beide wilden we niet over de grenzen van de ander gaan.

We hebben mailadressen uitgewisseld en mailen nu af en toe, waarbij de mailtjes geregeld een erotische lading hebben.

Ik zie dit niet als vreemdgaan, en zou ook nooit verder gaan dan mailcontact. Het opzoeken van dit stukje extra spanning (via internet) moet kunnen vind ik.

Waar ik wel benieuwd naar ben, en graag jullie reactie over zou willen horen, is of dit grote leeftijdsverschil wel 'kan'. Ik ben bijna twee keer zo oud, en zij heeft nog maar net de volwassen leeftijd bereikt. Al komt ze aanzienlijk ouder en volwassener over.

Wat vinden jullie?

Groetjes,
Robert

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Kan dit wel?

Berichtdoor Nelly » wo 06 juli 2016, 23:02

@moet kunnen - mij lijkt het dat je dat samen vind & dat wat wij, als forum daar van vinden, dan weer niet zo heel belangrijk is.

@risico - zolang je vrouw hier niets vanaf weet, lijkt me dat jij het risico loopt dat het 'uitkomt' (bijvoorbeeld: je chatpartner is online toch anders dan in het echt en wil je irl. opzoeken. whatever). Wat daarvan de gevolgen zijn voor jouw relatie weet ik niet. Bepaalde stappen die al hebt gezet (mailadressen uitwisselen en daarmee mailen) kunnen dat risico groter maken.

@leeftijd - @kan. Enerzijds gaat het hier over iets wat enkel jij en de vrouw uit de chatroulette aangaat. Anderzijds heb je geen enkele garantie dat zij hier niet meer mensen in betrekt die (bijvoorbeeld) meelezen en er ook iets van vinden.

Persoonlijk zou ik niet iets doen wat ik niet openlijk ook zou doen. Maar dat ben ik.

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Kan dit wel?

Berichtdoor bestwomanlover » za 09 juli 2016, 17:19

Nee,niet doen.
Tenzij je vrouw er geen problemen mee heeft. Ik zou het spel open spelen en het aan je vrouw vertellen. Anders blijft het stiekem en dat is nooit goed.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Kan dit wel?

Berichtdoor Noortje » ma 11 juli 2016, 17:14

Eens met Bestwomanlover.

Wat op dit forum nogal eens is gezegd: als je het je partner niet kunt vertellen, ga je te ver. Kun je het je vrouw vertellen?

Grenzen verschuiven redelijk gemakkelijk... alleen daarom al zal ik zelf die kant niet opgaan.

GJW2
Berichten: 86
Lid geworden op: za 10 mei 2003, 15:11
Locatie: Zuid-Holland

Re: Kan dit wel?

Berichtdoor GJW2 » di 12 juli 2016, 14:44

Als je vrouw er niets van weet(ofwil weten) is het foute boel. Begin van het einde
mensen geniet van het leven, het duurt maar even

erotiek
Berichten: 111
Lid geworden op: di 13 oktober 2015, 23:01

Re: Kan dit wel?

Berichtdoor erotiek » wo 20 juli 2016, 7:55

Eerlijk tegen je vrouw zeggen lijkt mij wel het beste, om problemen te voorkomen. Tenzij ze ervan afweet en hier open voor staat.

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Kan dit wel?

Berichtdoor Vaudeville » wo 20 juli 2016, 14:45

Het hangt er ook vanaf hoe sterk jij je in je schoenen staat. Stel dat zij je iedere keer meer uitdaagt, ga je dan overstag? Ik weet dat het erg geil en erg opwindend is om te mailen en het kan jouw eigen geilheid naar je partner ook stimuleren. Maar wat is je grens? Of ben je er eigenlijk al overheen gegaan?

Middle
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 13 april 2014, 17:02
Locatie: Zeeland

Re: Kan dit wel?

Berichtdoor Middle » zo 07 augustus 2016, 18:25

Na de nodige vieze oude mannen zat ik ineens 'tegenover' een aantrekkelijke jonge meid van ca. 18 jaar
Goh, hoor wie het zegt. :(

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Kan dit wel?

Berichtdoor Jippie » ma 08 augustus 2016, 21:26

Er is een bijbels citaat wat zegt: "Als je oog je ten val brengt, ruk het dan uit en gooi het weg. Je kunt beter met één oog het leven ingaan dan met twee ogen in het hellevuur gegooid worden."
Het was tweeduizend jaar geleden de manier om iemand duidelijk te maken dat alle rottigheid in het klein begint. Alles begint onschuldig maar groeit gestaag uit tot je verblind door verleiding op "a point of no return" terecht komt.
Ik stonk er zelf vorig jaar in met een "Facebookvriendin". Ongewild (maar met mijn volle verstand er bij) werden de persoonlijk berichten steeds persoonlijker. Tot de "vriendin" in kwestie een soort "fatal atraction act" ging opvoeren en ik overladen werd met berichten (en haar persoonlijke problemen), ze om mijn 06 nummer vroeg en vreselijk pissed off was toen ik het contact verbrak omdat ik het gestalk beu begin te worden. Bovendien had de ega thuis inmiddels ook door dat er iets speelde wat niet helemaal zuivere koffie was en werd het toch nog even spannend in onze relatie. Maar dan wel een spanning waar je niet op zit te wachten.
Mijn advies: nokken met die rotzooi, wees tevreden met wat je hebt en ga niet op het randje lopen.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

donderdag
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 12 februari 2016, 22:20
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Kan dit wel?

Berichtdoor donderdag » do 11 augustus 2016, 0:01

Inhoudelijk:
als je het je partner niet kunt vertellen, ga je te ver. Kun je het je vrouw vertellen?
Dat dus.

Dan, leeftijdsverschil, tja, ik had een vriendin van 21 en ben zelf 31. Ik heb uiteindelijk alleen praktische problemen ervaren (met studenten valt minder goed samen te wonen). Maar geen probleem daar als het klikt.

Tenslotte, deze zag ik nog niet terug komen,
Na de nodige vieze oude mannen zat ik ineens 'tegenover' een aantrekkelijke jonge meid van ca. 18 jaar.
ca. 18 jaar?? Ze is ofwel 18 of niet. Daar is wel duidelijkheid over nu? En het zit aan de legale kant?
Eerst alles proberen, en dan zien we daarna wel verder.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten