Weer op krachten komen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Weer op krachten komen

Berichtdoor 230volt » za 27 februari 2016, 22:06

Nelly
Berichttitel: Re: langste vrijpartij Bericht Geplaatst: di 23 februari 2016, 21:24

Een beetje off-topic, maar wel related. Ben misschien een wat relaxte vrouw - maar heb het idee dat seksen mannen iha. meer kracht en energie kost dan vrouwen (bewegen, zweten, opdrukken, ejaculeren etc.). Natuurlijk is het ook fijn en krijgen ze er ook energie van - maar hoe is de verhouding 'inspanning' vs. 'ontspanning'. Moeten mannen die veel en graag neuken ook weer op krachten komen - en zo ja, hoe dan??

(Toen ik jonger was vroeg ik me dit trouwens nooit af - de mannen die ik toen kende hadden *in mijn beleving* een overdosis energie)



230volt
Berichttitel: Re: langste vrijpartij Bericht Geplaatst: wo 24 februari 2016, 11:14

Ik vind dat je daar een mooi onderwerp aansnijdt Nelly! Misschien een idee om er een apart topic voor op te starten?


Bij deze dan gedaan, met dank aan Nelly!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Weer op krachten komen

Berichtdoor 230volt » za 27 februari 2016, 22:27

Moeten mannen die veel en graag neuken ook weer op krachten komen - en zo ja, hoe dan??


Wat is 'veel' ?
'Graag' doe ik het in ieder geval! :)

Wanneer een vrijpartij eens een keer zo lang mag duren dat het mij overmatige fysieke inspanning kost, ligt dat meestal aan pijn in de schouders of lage rugpijn. Afwisseling van standjes is dan vaak de oplossing.
'Het weer op krachten moeten komen' heeft te maken met het feit dat een orgasme er voor zorgt dat ik 'even' niets meer kan. De tijd zorgt er voor dat ik dan weer op krachten kom.
Ik heb me nooit bezig gehouden met speciaal voedsel en afrodisiacum met de bedoeling om seksueel actiever te kunnen zijn of om sneller te herstellen na een vrijpartij.

Overigens zal een vrouw die fysiek actief is tijdens een vrijpartij ook weer op krachten moeten komen, ik zie dat bij mijn lief in elk geval wel wanneer we behoorlijk fysiek te keer gegaan zijn.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Weer op krachten komen

Berichtdoor Nelly » za 27 februari 2016, 22:37

Leuk dat deze vraag nu een eigen topic heeft. Er is blijkbaar een guy in de USA die de oplossing al uitgewerkt heeft.....
https://www.youtube.com/watch?v=4wWX9fU ... u6sY#t=251" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Weer op krachten komen

Berichtdoor 230volt » za 27 februari 2016, 23:01

Ha, ha! Dat doet me denken aan deze:

https://www.youtube.com/watch?v=e15XIuWrxyA" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik drink ook veel melk .....! :lol:
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Weer op krachten komen

Berichtdoor Janus » di 01 maart 2016, 15:46

"post coitum omne animal triste est, sive gallus et mulier".
Dat heeft natuurlijk ook een fysieke oorzaak en iets met de geleverde inspanning te maken. Ik heb het wel eens horen vergelijken met een paar flinke trappen lopen, jeurdig en met wat conditie geen groot probleem, maar er zijn mannen die dat maar moeizaam halen. Even uitrusten dan wel gaan slapen, afhankelijk van de omstandigheden is altijd wel prettig.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 15 gasten