Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Carina » do 28 januari 2016, 21:31


O ja joh? Ik vind de meeste heren van shespot maar rare kwezels.
Dat is jouw mening en ieder is natuurlijk vrij om z'n eigen mening te hebben.
Wil er toch even bij vermelden dat ik al sinds 1983 met een kwezel van Shespot samen ben.
En na al die jaren raakt hij nog steeds opgewonden van me. Gewoon, zoals ik ben.
Door de jaren heen heeft m'n lijf nogal wat veranderingen meegemaakt. Maar of ik nou slank was, dikker, zwanger, ziek of wat dan ook, hij heeft er nooit een probleem van gemaakt. Hij hield/houdt altijd onvoorwaardelijk van me.

Ik denk dat ik een voorkeur voor kwezels heb...
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor 230volt » do 28 januari 2016, 21:44

Het woord 'kwezel' kent meerdere betekenissen. Ik ben benieuwd welk El Capitan bedoelt! :)

http://www.encyclo.nl/begrip/Kwezel" onclick="window.open(this.href);return false;
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor zucht62 » do 28 januari 2016, 23:52

Ik heb lang nagedacht of ik hierop zou reageren, maar ben inmiddels zo pissed dat ik dat toch maar doe.
Pol, ik ben het hartgrondig met Noortje eens!!
Onvoorwaardelijke liefde?
M'n neus!!!
Ik wil echt wel een beetje mijn best doen om er appetijtelijk uit te blijven zien, maar dat doe ik voornamelijk voor mijzelf.
Dat dat verder gewaardeerd wordt door de ander is meegenomen.
Ik heb inmiddels aardig wat "kwezels" hier leren kennen.
Of online, danwel irl, en geloof me; jij slaat op dit moment alles!!
Jij zegt dat mooie borsten een genetisch cadeautje zijn.
Ja en nee.
Ik ken vrouwen die na zwangerschappen, borstvoeding het cadeautje kwijt zijn
Dat is niet altijd blijvend.
Maar ronde billen kunnen ook een genetisch cadeautje zijn.
I'm living proof, en ik sport zo goed als niet. :lol:

Maar mede Spotters, het is al vaker gebleken dat nieuwelingen een topic starten om bijval te krijgen.
Krijgen ze dit niet, dan zijn ze al snel weer verdwenen.
Ik ga deze niet missen....
Only dead fish go with the flow.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Nelly » zo 31 januari 2016, 23:44

Deze topic ligt stil & misschien is dat toch jammer. [ik heb hier zwaar ge-edit, want er kwamen geen reacties & er stond eigenlijk ook niet precies wat ik wilde].

Ik bekijk 'Mr. Nelly' niet in losse onderdelen - ik zie hem als een geheel & aanvaard hem zoals hij eruit ziet.

Vaak zie ik mezelf ook als een geheel, maar soms ook helemaal niet. Ik heb dan wel degelijk een idee dat ik er sexyer uit zou kunnen zien en doe daar dan ook dingen voor. Fitness, zonnebank, kapper etc.

Ergens onder deze topic zit de vraag: In hoeverre zijn we een ding/object & dan mooi of lelijk. En in hoeverre maakt ons gedrag ons sexy?? Zijn het echt 'ronde billen' (en maken de ronde billen van andere vrouwen TS ook wild) of zit er iets achter als 'desinteresse' van zijn vrouw. Of is het een combi??

Idem met jezelf mooi maken: Zijn we dan echt mooier of is het het gevoel dat het ons geeft wat ons sexy maakt??

En om de topic open te gooien - ik heb de neiging om voor 'we zijn echt mooier' te kiezen. Maar dan is er ook ergens een grens tussen 'mooi' en 'lelijk' & is de reden dat TS wordt aangevallen enkel dat hij heel precies weet waar die grens voor hemzelf zit...

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor fuutje » di 23 februari 2016, 16:08

Ik weet ook,min of meer :mrgreen: , precies waar voor mij de grens ligt.
Maar dat is mijn grens en niet die van een ander.
En vervolgens hoef je, met je eigen grenzen, anderen niet te kwetsen.....
C´est le ton qui fait la musique, toch.....
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Inya » di 23 februari 2016, 19:38

Ik denk dat het een illusie is om te zeggen dat je je partner gedurende de jaren op dezelfde punten/lichaamsdelen altijd aantrekkelijk blijft vinden, ook als deze veranderen. Vroeger had mijn vriend een iets steviger (voller/gespierder) lichaam, en dat vond ik mooi. Nu heeft hij dat minder, en misschien gevaarlijk om te zeggen: dat aspect is nu wat minder aantrekkelijk. Maarja, ik had vroeger een bijna plat buikje wat echt wel mooier was dan wat ik nu heb. Toch vind ik mijn huidige nog steeds erg fijn :mrgreen:

En wat al eerder gezegd wordt: het gaat om een combinatie, het totaalplaatje. Voor het ene wat vervaagt of minder aantrekkelijk wordt, komt er weer wat anders wat aantrekkelijker wordt (lichamelijk, of geestelijk). Maar ik kan me best voorstellen dat een lichamelijke verandering net zo negatief van invloed kan zijn op iemands aantrekkingskracht, dan een geestelijke verandering. Als mijn vriend ineens een megabierbuik krijgt vind ik zijn buik niet meer aantrekkelijk. Ikvind een dikke bierbuik vreselijk en niet mooi. Ik kan niet anders zeggen.

Dit laatste geldt niet alleen voor je aantrekkingskracht voor een ander, maar ook op hoe aantrekkelijk je zelf vindt dat je bent toch? Ik heb niet meer dat platte buikje maar doordat ik nu beter in m'n vel zit vind ik mezelf verdomd aantrekkelijker dan vroeger. En ik merk dat ik dat uitstraal, waardoor anderen me ook anders zien dan vroeger.
Make-up, hakken, jurkjes, al dat maakt vrouwen mooier. Maar als je niet weet 'hoe' je het moet dragen, je nog steeds als een onzeker muisje staat, dan heeft het weinig effect volgens mij...
/edit uit voorzorg: de laatste zin klinkt arroganter dan dat ik 'm daadwerkelijk bedoel :D8
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

EstherC
Berichten: 5121
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor EstherC » di 23 februari 2016, 21:00

Ik vind 'm niet arrogant hoor. Ben het er namelijk volkomen mee eens.
Zelf merk ik dat heel duidelijk. Op sommige dagen trek ik een jurkje aan en vind ik het me zeer goed staan. Dan voel ik me zelfverzekerd en goed. Maar het kan zomaar zijn dat ik de volgende dag datzelfde jurkje niet aan kan, omdat ik me er totaal niet goed in voel. Dan is het duidelijk geen 'jurkjesdag' en dat ligt niet aan het jurkje natuurlijk.
Dream it. Wish it. Do it!

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor volverlangen » wo 24 februari 2016, 18:20

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden !
Het is inderdaad zo dat als je je goed in je vel voelt, je dat ook uitstraalt.
Als ik eerlijk ben, als ik in de spiegel kijk vind ik mezelf nu aantrekkelijker dan pakweg 10 jaar geleden. Ik krijg dan ook regelmatig complimentjes, zelfs mijn kinderen vinden dat ik er best mag zijn voor mijn leeftijd !


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten