Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Snoozie » di 26 januari 2016, 11:20

Mag ik hopen dat dit een grapje is?
Wat hard zeg :shock:
Komt hier iemand met een voor hem relevante vraag, wordt hij gelijk afgebrand.
Some things never change :roll:

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor droomvlinder » di 26 januari 2016, 15:37

Beste Snoozie,

Ik denk dat ik m'n reactie voldoende verantwoordde in m'n beide posts, blijkbaar heeft de topicstarter niet gereageerd zoals jij, misschien voelde hij dit niet zo hard aan.

Graag jou inhoudelijke reactie misschien?
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor FrankPolder » di 26 januari 2016, 16:52

Ik beken dat ik het berichtje van meneer Kapitein ook in eerste instantie opvatte als een satirisch tekstje. Wie stelt er nou zo'n specifieke eis aan zijn geliefde, met wie hij al een jarenlange verhouding heeft? Het eisenpakket op datingsites sloeg mij al met stomheid, maar die uitgangsvoorwaarden zijn misschien nog te verdedigen.

Mij dunkt dat op een verzoek om liefdevolle aandacht anders gereageerd kan worden dan "Graag de billen ronder/die borsten minder slap/die sherry de deur uit, daarna hebben we 't er nog eens over". Mijn ex-vrouw maakte heel wat fysieke veranderingen door in de zestien jaar dat wij samen waren; mijn huidige vriendin blijft evenmin dezelfde. Godzijdank! Mensen die weigeren ouder te worden hebben al gauw iets meelijwekkends.

Ik zou het niet kunnen uithouden met een vrouw die maandelijks mijn buikomtrek opmeet en vervolgens haar hoofd schudt: "Nee schat, er moet echt nog twee centimeter af. Dan praten we verder." Voorwaardelijke seks is mij een gruwel, en ik ben vast de enige niet.

Hoe is het inmiddels met de geliefde van meneer Kapitein? Zijn de billen al in de gewenste staat? En staat de kleine kapitein nog wel dagelijks paraat, of beginnen de jaren ook voor de jongeheer te tellen? Zo ja: leg de scheidingspapieren maar gereed.
Amor vincit omnia

Pol Kapitein
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 05 juli 2006, 14:02

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Pol Kapitein » di 26 januari 2016, 17:46

Haha die Frank.

Gast, ik ben al twintig jaar gelukkig met dezelfde. En zij gelukkig met mij. We hebben een relatie waarin we open zijn naar elkaar. En ook best veel voor elkaar doen en laten. Daar voel ik me goed bij. En de vrouw in kwestie ook.

Ik vraag me af wat mijn situatie bij jou triggered. Je schiet meteen in de woede, trekt mijn oprechte vraag in het absurde en maakt vervolgens op eigen initiatief allerlei aannames. Raar.

Persoonlijk vind ik het mooi als geliefden iets voor elkaar over hebben. Wat is er romantisch aan 'je hebt me maar te nemen zoals ik ben'?


Beste Droomvlinder, ik had er inderdaad niet zo'n moeite mee. Je reactie kwam niet gemeen bedoeld over, zoals die van Frank. Eerder verbaasd en dat mag.

Beste Spelfje, dat heeft er inderdaad mee te maken. Een goede bilpartij is voor mij het mooiste kado dat ik kan krijgen. Het voelt fijn als mijn ega na twintig jaar samen haar best voor mij doet. En het voelt kut als ze het laat versloffen.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor erofun69 » di 26 januari 2016, 19:16

En het voelt kut als ze het laat versloffen.
Het voelt erg lekker dus ? :mrgreen:
Niets is blijvend, alleen de verandering

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor fuutje » di 26 januari 2016, 19:56

Wat mij betreft 'meneer' Pol Kapitein heeft u deze reacties over uzelf afgeroepen.....
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Pol Kapitein
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 05 juli 2006, 14:02

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Pol Kapitein » di 26 januari 2016, 22:06

Wat mij betreft 'meneer' Pol Kapitein heeft u deze reacties over uzelf afgeroepen.....
O ja joh? Ik vind de meeste heren van shespot maar rare kwezels. Als ik kijk wat zo'n Frank nou post hier. Pretentieuze schrijfsels die barsten van de voorkeuren. Hij houdt bijvoorbeeld niet van keurige dames in roze truitjes. Prima, iedereen z'n ding. Maar als ondergetekende een voorkeur heeft die hij niet deelt, is het hek van de dam. Dan moet hij in zijn spreekwoordelijke pen klimmen om mij woorden in de mond te leggen waarop hij me vervolgens gaat afrekenen. Typisch geval van white knight syndrome. Triest.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1795
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Inya » wo 27 januari 2016, 18:53

En het voelt kut als ze het laat versloffen.
Het voelt erg lekker dus ? :mrgreen:
:DD
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Jeanny » wo 27 januari 2016, 23:35

Met elke post krijg ik minder respect voor TO. En ik vind Frank helemaal niet onaardig klinken juist! Zeer beschaafd.

Wat ik ook zo irritant vind is dat de zaken als feiten gebracht worden.
Het spijt mij zeer, het is géén feit dat billen geen last hebben van verval bij ouder worden.

Tot slot wil ik nog even zeggen dat ik geen fluit geloof van de woorden van mevrouw -TO
Ik denk eerder dat ze hem te vriend wil houden en hem daarom de woorden zegt die hij graag wil horen. Ik weet haast zeker dat deze situatie haar zeer doet. En hij kan nog zo vaak vragen..... hij weet nooit zeker of ze de waarheid spreekt
(een vrouw kan faken... denk maar eens aan de beroemde scene uit "When Harry met Sally" :mrgreen: )

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Noortje » wo 27 januari 2016, 23:47

Wat mij betreft 'meneer' Pol Kapitein heeft u deze reacties over uzelf afgeroepen.....
O ja joh? Ik vind de meeste heren van shespot maar rare kwezels. Als ik kijk wat zo'n Frank nou post hier. Pretentieuze schrijfsels die barsten van de voorkeuren. Hij houdt bijvoorbeeld niet van keurige dames in roze truitjes. Prima, iedereen z'n ding. Maar als ondergetekende een voorkeur heeft die hij niet deelt, is het hek van de dam. Dan moet hij in zijn spreekwoordelijke pen klimmen om mij woorden in de mond te leggen waarop hij me vervolgens gaat afrekenen. Typisch geval van white knight syndrome. Triest.
Niemand heeft het over het afkeuren van voorkeuren. Jij eist min of meer van je vriendin dat ze traint. Niet voor haar, maar voor jou. Daar zit iets voorwaardelijks in: je bent pas lekker genoeg als je traint, ook al is dat voor jezelf niet belangrijk.

Zoals ik het lees vind je het liefde als zij dat voor jou doet, je vindt dat ze dat 'hoort' te doen voor jou. Ik vind dat nogal wat, en blijf bij mijn eerdere vraag die je onbeantwoord hebt gelaten: zou je je dochter zeggen dat ze moet trainen als ze bij je kwam met verdriet omdat je schoonzoon haar niet goed genoeg vindt zoals ze is (en het dus voor hem opnemen)? Of zou je haar zeggen dat ze iemand verdient die haar mooi vindt als mens, precies zoals ze is?

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Laars » do 28 januari 2016, 1:33

Maar als ondergetekende een voorkeur heeft die hij niet deelt, is het hek van de dam
Oooo...nu verdraai je de boel, ik val niet over jouw voorkeur. Ik val over het idee dat je het af wil dwingen, of tenminste zo lijkt het :D1

Ik wou je nog een tip geven in de zin van 'proberen met humor'.. maar dat moet een beetje in je zitten, dat kun je niet afdwingen :mrgreen:

Mja.. ik wil ook niet de spitter van het She-rijk worden, je moet weten wanneer je moet stoppen :D6 , maar ergens denk ik ook dat de strijd zich afspeelt in deze zichtbare oppervlakkige laag, maar dat er iets anders zou kunnen spelen/voelen.
Ze belooft het en laat het na een poos weer afweten, ze staat er dus niet echt achter, ze doet het niet voor zichzelf, maar voor iets of iemand anders, dat werkt zelden.

Ik heb zelf de ervaring dat ik soms zomaar dingen voor iemand doe, gewoon omdat ik dat voor degene over heb, maar heb ook periodes gekend dat alle hakken die ik had in het zand ging zetten als zoiets werd gezegd of gevraagd. In bochten ging wringen. Het had te maken met respect, macht en integriteit, denk ik.

Heb je wel eens geïnformeerd wat ze voelt als jij dat van haar vraagt? Of wuift ze het weg met een snelle belofte?

Laars, kijkt 's naar d'r billen :D1
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1384
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Paniscus » do 28 januari 2016, 12:29

O ja joh? Ik vind de meeste heren van shespot maar rare kwezels.
Ervaringsdeskundige?


Maar misschien dat je bij het stellen van je vraag ook kan vermelden welke antwoorden je wil horen.
De vrouwen geven aan dat je de verkeerde attitude aanneemt en weinig empathie toont over de houding van je vrouw. Je legt de opmerkingen naast je neer, heb ik de indruk en je benadrukt alleen maar wat jij wil.
Het roept bij mij het beeld op van een kapitein die erg slecht naar zijn manschappen luistert en daardoor weinig begrip krijgt.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor FrankPolder » do 28 januari 2016, 13:15

Ik vraag me af wat mijn situatie bij jou triggered. Je schiet meteen in de woede, trekt mijn oprechte vraag in het absurde en maakt vervolgens op eigen initiatief allerlei aannames.
Aan malle spelfouten kan ik nog luchtig voorbijgaan, maar als iemand mij een 'gast' noemt met een woede waar ik zomaar in kan schieten (?), ben ik oprecht verbaasd. Kennelijk is meneer Kapitein op zoek naar bevestiging van zijn gedrag en vat hij een minder gunstige beoordeling van zijn handelswijze op als een gemene aanval. Quod non.

De uiteenzetting in het eerste bericht is zo klaar als een klontje: met ronde billen krijgt mevrouw Kapitein aandacht, met platte billen niet. Dan zakt het seksleven van de schepelingen 'naar een bedenkelijk niveau'. Ik kan in die uitleg geen dubbele bodem ontdekken. Er staat wat er staat. En ook al wil de kapitein graag goedkeuring voor die seksuele chantage, van mij krijgt hij die niet. Zelfs als mevrouw Kapitein eens lekker gezond wil leven, betrekt het humeur van haar echtgenoot: 'daar worden die billen alleen maar platter van'.

Dat vind ik niet zo aardig. Het kan er gemakkelijk toe leiden dat mevrouw Kapitein zich dagelijks voor de spiegel moet omdraaien om de welving van haar achterste te controleren. Is de curve te vlak? Dan heeft haar eega geen belangstelling. Ik zou van zo'n specifieke eis verdraaid onzeker worden. Hopelijk gebeurt dat niet met de vrouw van de bootbaas.
Amor vincit omnia

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor deco » do 28 januari 2016, 19:29

Lol......na 2 volle pagina's waarbij iedereen zijn gezouten al dan niet ongezouten mening heeft geventileerd.... Soms heel gefundeerd vond ik....soms emotioneel en andere dan weer afkappend. Maar zo is het ook als ik in mijn stamcafé een vraag poneer die niet door iedereen zo gesmaakt is.

Kapitein,

Waar ik je kan volgen is dat je je vrouw na 20 jaar huwelijk nog altijd een gruwelijk lekker ding vindt maar dat haar billen het soms eens laten afweten.
Dan hangen ze er maar treurig bij en dat stoort je mateloos op je netvlies.
Vooral omdat je weet en pertinent zeker bent dat als ze "een beetje traint voor je" dat die billen weer strak in het vel zitten.....wat je dan weer zo opwindt dat ze er ook baat bij heeft.
Correct me if i'm wrong so far.

Maar.

Wat me stoort (mag ik je ook gast noemen....ben ook Vlaming :mrgreen: ) is dat jij anderzijds stelt dat een buik niet hetzelfde is als billen. Sorry man maar daar lul je je efkes heel makkelijk weg. Let op ik speel niet op de man af nu....wel op je postings.
Buikspieren train je en maak je strakker.....ze verdwijnen in amper 3 weken als je ze niet blijft trainen. Een buikje komt er door de ouderdom.....net zoals billen. Ik ken veel vrouwen die zo'n buikje (ongetraind) net romantisch vinden en passend bij de gezegende leeftijd van de eigenaar.

Op de man af nu: Aan wat van je goddelijk lijf heeft je vrouw dan kritiek? Doe je er dan ook iets aan of heb je dit al überhaupt overwogen? Want zelfs als ze het niet gezegd heeft (wat is ze dan discreet :mrgreen: ).....er zal wel iets zijn na 20 jaar.

Mijn antwoord: Hoe jij je vraag/eis - of whatever give it a name - stelt......na 20 jaar mag je ze wel eens anders gaan bekijken dan die billen alleen en gelukkig zijn dat jullie nog zo samen zijn :wink: .

My 2 cents

ps: Op een vrouw-site komen posten over "de platte billen" van je vrouw...... :mrgreen: is nu ook weer geen slimme zet.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Venus » do 28 januari 2016, 21:06

Wat mij betreft 'meneer' Pol Kapitein heeft u deze reacties over uzelf afgeroepen.....
O ja joh? Ik vind de meeste heren van shespot maar rare kwezels. Als ik kijk wat zo'n Frank nou post hier. Pretentieuze schrijfsels die barsten van de voorkeuren. Hij houdt bijvoorbeeld niet van keurige dames in roze truitjes. Prima, iedereen z'n ding. Maar als ondergetekende een voorkeur heeft die hij niet deelt, is het hek van de dam. Dan moet hij in zijn spreekwoordelijke pen klimmen om mij woorden in de mond te leggen waarop hij me vervolgens gaat afrekenen. Typisch geval van white knight syndrome. Triest.
Haha...en jij bent wel de meest rare kwezel hier, gast... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten