Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Pol Kapitein
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 05 juli 2006, 14:02

Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Pol Kapitein » do 21 januari 2016, 12:49

Als ik Google over het probleem in ons huwelijk, vind ik heel veel berichten van vrouwen die geen aandacht krijgen van hun man. Zij vragen zich af hoe dat komt en die mannen geven daarop geen antwoord.

Mijn vrouw mist ook aandacht. Ik vond het moeilijk om me bloot te geven (wil haar niet kwetsen of onzeker maken), maar ik heb het wel gedaan. Ze weet precies wat ze moet doen om mij te boeien.

Ik heb niet het gevoel dat ik onrealistische eisen stel. Alles wat ik vraag is dat ze een beetje haar best doet om haar billen in vorm te houden.

Ronde billen vind ik enorm aantrekkelijk. Ze heeft daar aanleg voor en ze heeft ze ook lang gehad. Twee keer per week een half uurtje wat bilspieroefeningen is genoeg. Ze hoeft niet eens te zweten.

Heel soms (meestal als de zomer eraan komt) doet ze een paar weken intens haar best. Dan traint ze dagelijks en krijgt ze veel aandacht van mij.

Het lijkt wel alsof ze dan weer voldaan is, want dan kapt ze weer helemaal met de oefeningen (zelfs niks om het een beetje op peil te houden) en zie ik de ronde billen langzaam verdwijnen.

Ik voel vervolgens een stuk minder seksuele aantrekkingskracht. Ik kijk minder naar haar, raak haar minder aan. Ons seksleven daalt weer naar een bedenkelijk niveau.

Tot ze de vraag stelt wat er is. Heb ik een minnares, heb ik stress, hou ik niet meer van haar? Ik probeer het dan subtiel te brengen dat het (weer) die platte kont is! Natuurlijk weet ze dat wel, maar haar reactie is dan dat ze het oppervlakkig van me vindt.

Het gekke is dat ze wel heel veel om haar uiterlijk geeft. Ze staat voor de spiegel rimpeltjes te zoeken. Ze klaagt over haar navel die na de zwangerschap veranderd is. Dingen die ze niet onder controle heeft en die voor mij helemaal niet belangrijk zijn.

En dan komen er wel geregeld periodes voorbij dat ze zich helemaal op haar gewicht focust. Gaat ze hardlopen en salades eten, waardoor die billen van haar alleen maar platter worden. Daar heeft ze wel tijd voor en zin in?

Wat me het meest dwars zit:
> Ze weet wat ik geweldig vind maar doet daar geen moeite voor.
> Ze verwacht dat van mijn kant de aantrekkingskracht hetzelfde blijft.

Heeft iemand een idee hoe we deze cyclus kunnen doorbreken? Ik weet het niet meer!

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor droomvlinder » do 21 januari 2016, 13:02

Mag ik hopen dat dit een grapje is? Niet? Aandacht geven op voorwaarde dat ... het gaat hier toch niet om een product. Misschien ben je billenfetichist maar ik heb hier al vaak mensen gelezen die sexueel ergens op focussen, maar dat neemt niet weg dat ze zich anders opstellen ten opzichte van hun partner.

Je vraagt hoe die cyclus onderbreken? Geef welgemeende aandacht die niet afhangt van haar kont .
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Pol Kapitein
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 05 juli 2006, 14:02

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Pol Kapitein » do 21 januari 2016, 13:14

Misschien moet ik het wat beter uitleggen. Ik geef haar zeker wel aandacht, onze relatie is verder heel erg hecht.

Ik heb het over seksuele aandacht. Die is van mijn kant een stuk minder als ze haar billen verwaarloost. Je kunt het een fetish noemen (vind ik lekker makkelijk) maar ik vind ronde billen woest aantrekkelijk. Dus als ze die ronde billen heeft moet ik mijn best doen om daar van af te blijven (logisch toch).

Het probleem is dat ze diezelfde seksuele passie verwacht als ze er met de pet naar gooit en platte billen heeft. Maar die lust is er dan bij mij een stuk minder. Vind jij dat ik die passie maar moet faken?

Andersom vind zij mannen met een bierbuik echt een verschrikking. Ik vind het normaal dat ik mijn best doe om aantrekkelijk voor haar te blijven. Ik kan toch niet van haar verwachten dat ze sex met mij wil als ze mij niet aantrekkelijk vindt? Of moet zij hoe dan ook klaar voor me liggen?

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor droomvlinder » do 21 januari 2016, 14:42

Nee zeker niet , en het is soms erg moeilijk om je partner aantrekkelijk te blijven vinden als hij of zij zich laat gaan. Wat mij stoorde in je eerste post is de manier waarop je dit overbrengt.Het lijkt wel of je haar fysiek wil veranderen, want platte billen , is dit nu hetzelfde als een bierbuik? Misschien krijgt ze bij het ouder worden nooit meer ronde billen, gaat je sexuele aandacht dan alleen daarvan afhangen?
Ik vind trouwens dat er niets mis is met fetisch, maar dat lijkt me wel iets dat niet direct om de vorm van een lichaamsdeel gaat .
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Laars » do 21 januari 2016, 17:12

Mja... je zet het zo vast op deze manier, zo zwart-wit.. zo onder-boven en je kiest zelf een wel wat afhankelijke rol?
dus je bent pas gelukkig en geil als je vrouw ronde billen heeft, de wereld zou er wel een stuk gemakkelijker van worden als we allemaal zo zouden denken :DD

Ik verplaats mij even snel in je vrouw (dat je het even weet).
Ik zou misschien ook wel wat dwarsig worden als de focus zo op mijn billen en op de acties ter groei van die billen, zou liggen.
Haar beloning is aandacht :D4 Welke wortel houd jij haar voor?
Het lijkt een beetje of kan ze geen andere kant meer op behalve biltraining kiezen want dan ga jij pas over tot actie... eeh? Strijd? Voor aandacht? :D1
Dus...

Laars, dol op intrinsieke motivatie 8)
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Mar » do 21 januari 2016, 17:31

Hoi Pol.
Wat knipoog jij leuk!
Samen lopen door omstandigheden

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Nelly » za 23 januari 2016, 2:24

Je vrouw bepaalt of jullie sex hebben of niet. Als ze platte billen heeft, heeft ze geen zin. Als ze ronde billen heeft, heeft ze misschien zin of zijn er andere redenen om het jou naar de zin te maken, of heeft ze gewoon ronde billen.

raoul
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 02 mei 2008, 10:13
Locatie: Amsterdam

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor raoul » zo 24 januari 2016, 2:11

Je vraagt hoe je de cyclus kunt doorbreken...
Tot nu toe hoop je dat je vrouw verandert en werkt aan haar ronde billen....je raakt teleurgesteld en geeft het een negatieve betekenis als ze dat niet doet. Je voelt je niet gezien in wat voor jou belangrijk is....misschien ook afgewezen en je haakt af.....
Als jij de focus zo op haar billen legt en in je gedrag verschillend reageert kan zij het als afwijzing van haar vrouw zijn voelen. Ze kan zich ook afgewezen en niet begeerd voelen en het wel of niet werken aan ronde billen krijgt een grote betekenis in jullie relatie.
Je vrouw veranderen werkt niet. Je kunt wel kijken hoe jij anders op de situatie kan reageren... Kan je het uit de strijd halen door er minder een punt van te maken....waardoor zij meer het gevoel krijgt dat je om haar geeft om wie ze is. ..wellicht geeft dat haar meer ruimte om tot een eigen keus te komen ipv een afgedwongen keuze.
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen.

raoul
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 02 mei 2008, 10:13
Locatie: Amsterdam

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor raoul » zo 24 januari 2016, 3:01

Alles is komen samenvallen met platte of ronde billen.
Het is niet meer neutraal.
Er zijn emoties,verlangens,negaties,erkenning,etc omheen gebouwd waardoor het beladen is geworden.
De speelsheid..onbevangenheid ontbreekt nu en het is een strijd geworden met veel betekenissen.
Jouw oplossing... Zij werkt aan stevige billen....werkt niet.
Haal de strijd eraf...breng de humor en ontspanning terug en wie weet wat er dan gebeurt...
Mensen gaan soms in verzet als ze zich niet geaccepteerd voelen en de ruimte missen om zichzelf te kunnen zijn.
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen.

Gebruikersavatar
Foxy_lady
Berichten: 108
Lid geworden op: za 05 september 2015, 14:16

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Foxy_lady » zo 24 januari 2016, 9:30

Ben het eens met raoul. Ten eerste denk ik dat je opwinding of liefde in veel andere dingen zou moeten kunnen zitten dan in de billen van je partner. En ten tweede dat, als je ophoudt met pushen, wat niet of zelfs averechts werkt, zij misschien op een gegeven moment uit zichzelf hier mogelijk aan gaat werken. Omgekeerde psychologie zeg maar. Overall denk ik dat je je partner moet accepteren zoals zij is en je kunt onderzoeken hoe je op andere manieren de opwinding terug kunt brengen in jullie relatie. Succes!

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Jeanny » zo 24 januari 2016, 19:48

Eens met foxy

Ik zou zeer pised zijn kan ik je vertellen. En zou ook in de richting denken van bekijk het maar nu heb ik geen zin dus heb ik platte billen.
Ik ben waarswat bevooroordeeld. Ik ben namelijk zo'n vrouw die kan sporten wat ze wil.... maar mn ronde billen van mn jeugd krijg ik echt niet terug. En ik kan me je vrouw ook voorstellen dat ze periodes heeft waarin ze sport om gewicht te verliezen. Logisch dat ze zich fijner voelt in kleding die haar eigenwaarde in de spiegel toont. En dus heb je daar het zweten voor over. Niet voor jouw bekrompenheid dat je haar alleen sexueel aantrekkelijk vindt als ze haar ronde billen weer terug heeft.
Je zou in mijn ogen een betere man worden als je blij bent met de jaren waarin je ze had. De tijd tikt nu eenmaal medogenloos door. Je zegt dat je je best doet om zelf aantrekkelijk te blijven. Maar ook jij blijft geen 20 al weet ik totaal niet hoe oud jullie zijn. Als ik uit ga van veertigers en vijftigers dan moet ik je zeggen dat ook jij dingen kan hebben waar je vrouw op zn zachts gezegd moeite mee heeft dat ze af takelen. Ik noem als voorbeelden kaalheid, verandering van gezichtsvorm of neus, wenkbrauwen, het verlies van smallere/minder gespierde look (het jongensachtige in je) lager hangende ballen (yuk) huidverkleuring rond edele delen, minder vaak kunnen of langere pauzes.
En het allerbelangrijkste vind ik nog wel dat een vrouw vaak vind dat de zielen band meer weegt dan platte erotische aantrekkingskracht.
Ik zou me een stuk vlees voelen bij zo'n man als jij! Tellen jullie bergen en dalen dan niet, denkt ze misschien. Is erotiek enkel beeld? Genieten jullie niet van het gevoel van "de activiteiten " ?

Kortom.... sommige dingen kun je niet wanhopig willen vast houden. Het leven draait door. Je hebt 2 kanten.... jezelf laten gaan en jezelf pogen te behouden. Het moet geen must worden. Dan betekent het huwelijk niets in mijn ogen

Sorrie als ik wat gevoelig reageer
Het raakt me, ondanks dat het mijn man niets uitmaakt, ronder of platter :mrgreen:

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Savanne » zo 24 januari 2016, 21:17

Mijn hemel wat een verhaal... vraag me af of deze nog te doorbreken is... hulde trouwens voor de dame in kwestie
..ik was per direct weggeweest. ..ik laat me niet meer dwingen in welke vorm dan ook... en ik zou het gevoel hebben inderdaad niet geliefd te zijn om wie ik ben... maar goed ..voorwaards denken...
Ik zou ernstig zoeken naar jouw reden om bij haar te zijn ...dan te bedenken wat je ook fijn zou vinden... (graag iets heel erg haalbaars) en vervolgens een goed sex leven te creëren. ..dan kunnen de billen wat mij betreft daarna als leuke bonus fungeren. ...
Succes
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Noortje » zo 24 januari 2016, 23:20

Voorwaardelijke liefde... poeh. Ik ben het met je vriendin eens, ook ik vind het oppervlakkig overkomen. Voorkeuren zijn prima, maar voorwaarden zoals dit zou ik niet trekken.

Ik vraag me eerlijk gezegd af wat je je dochter zou zeggen, als je die zou hebben, als ze verdrietig bij je zou komen met dit verhaal. Zou je haar adviseren iemand te zoeken die haar neemt zoals ze is? Of zou je het voor je schoonzoon opnemen?

Pol Kapitein
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 05 juli 2006, 14:02

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Pol Kapitein » ma 25 januari 2016, 12:45

Bedankt voor alle reacties, dat ten eerste. Alle input is welkom, ook al herken ik onze situatie niet altijd. En gelukkig maar, want wat maken sommigen hier een groot drama van. Raoul komt het dichtst in de buurt, meen ik. Maar ik zie overal wel wat van waarde in.

Sommigen zeggen dat ik er een te groot punt van maak en dat ik mijn vrouw dwing. Dat is dus zeker niet zo. Ik zeg er maanden niks van, ze moet doen wat ze wil. Alleen gaat bij mij de lust omlaag en dat merkt mijn vrouw. Dan vraagt zij 'wat is er?' en geef ik eerlijk antwoord. Lijkt me het best.

Het is ook niet zo dat we in de platte periode helemaal geen genegenheid hebben. Wel ben ik minder vaak geil, dus neem ik ook minder initiatief. Het gaat van een/twee keer per week naar zo'n twee keer per maand. Dat is geen bewuste keuze of straf. Ik heb gewoon minder vaak zin en een boek lezen is ook heel leuk.

Verder hebben ronde billen juist helemaal niks met ouder worden te maken. Mooie borsten zijn een genetisch kadootje, rimpels komen met de jaren, buiken veranderen door zwangerschap... Ronde billen zijn een kwestie van karakter, gewoon twee keer per week een paar oefeningen doen in plaats van op de bank zitten.

De vergelijking met de bierbuik vind ik een terechte. Het voorkomen van een pilspens is net zo goed een kwestie van discipline. Ik kan ook gewoon meezuipen met m'n vrienden en de volgende ochtend in mijn nest blijven stinken. En dat doe ik dus niet, ik drink geen druppel en ben de volgende dag gewoon weer het mannetje.

Om het af te ronden (haha): ik heb met mijn vrouw gepraat.

Ze is niet de deur uitgelopen.
Ze is niet boos geworden.
Ze voelt zich nog altijd geliefd.
Ze snapt dat ik hoe dan van haar houd.
Ze wil graag vaker seks.
En ze wil daar best iets voor doen.

We hebben gepraat over het trainen en waarom het zo fluctueert. Samen kwamen we tot de conclusie dat het bij haar een kwestie van sprinten en stilstaan is. Ze gaat dan een maand helemaal los en traint dan als een bezetene. Vervolgens is ze opgebrand en zet het verval in. Ze gaat de draad weer oppakken, nu met een relaxt schema dat ze op lange termijn vol kan houden.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Platte billen maar wel aandacht willen ;)

Berichtdoor Spelfje » ma 25 januari 2016, 15:05

Zou het zo kunnen zijn dat jij je meer stoort aan haar non-discipline dan aan de vorm van haar billen?
"Women are made to be Loved
....not understood"


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast