de Ommekeer

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

soulfire
Berichten: 4
Lid geworden op: za 25 juni 2011, 23:47
Locatie: Utrecht, wmo consulent

de Ommekeer

Berichtdoor soulfire » do 12 november 2015, 11:49

De ommekeer



Toen kreeg ik een idee. Ik ging naar de winkel en kocht een nieuwe pre paid simkaart. Met behulp van deze nieuwe kaart zou ik jou opdrachten gaan geven uit naam van ene Patrick. Ik heb ooit jou n.l. wel eens de naam van Patrick horen noemen. Dat was iemand met wie jij ooit soms een chat contact hebt gehad. De simkaart bewaarde ik goed in mijn spullen, zodat jij er niet achter zou komen.

Uit naam van Patrick stuurde ik je een bericht dat hij graag een afspraak met je wilde. Ik verzocht jou om dat te bevestigen. En ja hoor, binnen 24 uur had ik een bericht terug van je. Het leuk jou juist heel erg leuk en gezellig om eens af te spreken. Jaja, dat is nu mijn trouwe Karin, die mij al vroeger boos aankeek als ik aan een andere vrouw teveel aandacht schonk.

Ik wilde het haar niet al te gemakkelijk maken dus dacht ik aan een aantal voorbereidings opdrachten voor haar. Zo vroeg ik haar naar de markt te gaan om een stuk zwart leer te kopen. De opdracht hierbij was om van dit leer zelf een strokenzweep te maken. Je mocht niets laten blijken aan mij en de zweep moest degelijk zijn. Als in de praktijk zou blijken, dat de zweep meer een soort slap washandje zou zijn, zou Patrick zelf wel een stevigere maken en benutten.

Ook moest je je maten doorgeven aan Patrick. Uiteindelijk had hij je nog nooit gezien. Toen je zogenaamd aan al de voorbereidingen had voldaan was het mijn beurt om in actie te komen. Met een bevriende vriendin van mij, Saskia maakte ik een afspraak. Saskia zou voor de nodige spullen zorgen. Toen kon ik het bevrijdende bericht aan je sturen, heel kort:

“aankomende donderdag om 20.00 Bremlaan 15, ik verwacht je dan daar met attributen, wees stipt”.

Ik merkte die middag al, dat je best gespannen was. Je was langer in de badkamer dan normaal en je was echt werk van jezelf aan het maken. Eerst bijna een half uur onder de douche, daarna jezelf helemaal insmeren met body lotion en daarna ging je je helemaal optutten. Ik moet eerlijk zeggen je zag er betoverend uit en je rook heerlijk. Toen je weer beneden kwam maakte ik je echt een gemeend compliment. Ik vroeg je wat je die avond zou gaan doen. Ach zei je, “even naar Yvette, misschien nog ergens een borrel drinken op het terras of iets dergelijks, blijf maar niet op me wachten hoor, ga maar rustig naar bed maar denk de hele tijd aan mij. Het is jammer dat ik dat niet kan controleren, anders deed ik dat ook nog wel.”

Ik had je toestemming gevraagd om naar mijn vrienden te gaan. Dan konden we met elkaar voetbal gaan kijken. Je was schijnbaar erg tevreden met mij, want ik kreeg de toestemming. Je moest eens weten…………

Ik had Saskia de nodige instructies gegeven. Het huis had een grote tuin met oprit. Als je aan de voordeur van het huis kwam, hing er een briefje bij de buitendeur, dat je achterom moest lopen. De achterdeur was open. Bij de achterdeur lag ook weer een briefje: Loop naar boven, naar de eerste kamer links. Meld je daar, door te kloppen op de deur. (Het leek wel of je bij de tandarts kwam).

Saskia zat al op je te wachten. Ook Saskia zag er betoverend uit. Helemaal in het zwart gekleed, heel sexy, maar niet ordi. Ze liep op hoge hakken die haar slanke super lange benen nog beter lieten uitkomen. Ze had heel sexy nylons aan met een naad, die kaarsrecht naar beneden liepen. Daarover droeg ze een rok met een grote split, die ook al niets te raden overliet. Ontspannen ging zij op de rood leren bank zitten. Ze liet haar pumps ontspannen glippen van haar voet. Zij nam Karin van top tot teen op. Met haar ogen kleedde ze Karin al helemaal uit.

“Patrick is verlaat, maar hij zal zo wel komen. Hij heeft me wel gevraagd om het een en ander alvast met je te regelen”.

Ik hoorde je vragen wie zij eigenlijk was. Het antwoord van Saskia was, dat zij de partner van Patrick was. Zij vertelde dat zij met Patrick had afgesproken dat zij geen geheimen voor elkaar hadden en dat zij daarom altijd wilde weten met wie haar Patrick omging. Ze lieten elkaar helemaal vrij. Zo gaat het altijd over en weer.

Ik kon alles horen vanuit de andere kamer en bovendien was er een kleine camera gemonteerd, zodat ik alles kon volgen op het beeldscherm. Ik zag dat je je wel enigszins ongemakkelijk ging voelen. Alles ging toch iets anders lopen dan je zelf verwachtte.

“Voordat Patrick komt moet je je wel helemaal uitgekleed hebben, hij heeft zelf wel aangegeven hoe hij wil dat jij gekleed bent. Hij zorgt zelf wel voor de nodige attributen. Je zult er zeker geen spijt van hebben, dat weet ik zeker. Oh ja, je had ook nog huiswerk gehad. Je moest een zweepje zelf in elkaar knutselen. Heb je dat bij je?”

Karin liet het door haar zelf gemaakte stroken zweepje zien aan Saskia. “Wel een beetje slap hé? Het lijkt wel een vaatdoek. Ik weet in elk geval zeker, dat Patrick hier geen genoegen mee neemt. Om jou voor erger te behoeden, raad ik je aan de stroken aan het eind te voorzien van een knoopje, dan heeft het tenminste een effect en hoeft Patrick niet ineens naar zwaardere middelen te grijpen. Dus eigenlijk voor je eigen bestwil”.

Waar had je dat toch zelf eerder gehoord.

Samen gingen de vrouwen op de bank het zweepje verstevigen. De stemming werd steeds beter tussen de vrouwen. Ik zag dat Karin best wel onzeker was in verhouding met de zekere houding van Saskia. Maar het werd wel steeds vriendelijker onderling tussen deze 2 vrouwen. Karin voelde ook wel dat het safe was en voelde zich min of meer beschermd door Saskia.

Nadat ze samen een glas wijn hadden gedronken zei Saskia tegen Karin dat ze nu wel langzamerhand aan de voorbereidingen moesten beginnen.

“Heb je die zelfophoudende nylons meegenomen? Kleed je maar eerst helemaal uit dan gaan we je helemaal weer aankleden. Wees maar niet benauwd want ik bescherm je wel. OK?”

Ze liet Karin zich helemaal uitkleden. Vervolgens pakte ze de nylons en gaf ze aan Karin. Toen kwam ze met een leren string aan. Ze had hem over haar pols gelegd en zo aan Karin gegeven. De string zag er heel strak uit. Geen frutseltjes, alleen maar leer. “Hoe vind je hem? Deze zit pas nieuw in de collectie?”

Ik wist natuurlijk dat je al heel lang zo gek bent op leren kleding en lingerie, maar op de een of andere manier kwam het er nooit van om zulke echt prachtige zaken te kopen. Aan je gezicht kon ik zien dat je er helemaal weg van was. Trots deed je de string aan. Heel voorzichtig deed je de nylons aan. Zo, van onderen was je gekleed. Nu nog de laarzen. Saskia kwam met super hoge laarzen aan. Gemaakt van zwart leer en ook weer met een hoge smalle hak. Ik wist dat je dit soort laarzen al heel lang mooi vond. Ze lieten je lange benen er nog sexier uitzien. Ze kwamen nog beter tot uiting. De laarzen waren strak en sloten nauw om je benen. Ze hadden een smalle neus. De bovenkant van de laars kon je zelfs nog omhoog klappen, zodat de laarzen nog zelfs over je knieën vielen. Ik hoorde een gilletje van opwinding bij je. Deze had je al zo lang in de winkel zien staan, maar niet gekocht. Trots deed je ze aan. Ze zaten zo strak dat je zelfs met moeite aankreeg. In een woord, ze zagen er inderdaad prachtig uit. Wat een benen……….. Terwijl ik de camerabeelden zag voelde ik mijn eigen opwinding stijgen.

Daarna gaf Saskia je 2 zwarte lange handschoenen. Naadloos sloten deze om je vingers. Ze liepen tot halverwege je elleboog. Met bandjes kon je ze zo strak trekken als je wilde. Daarna gaf ze je 2 leren polsbanden die ze om de handschoenen vastmaakte en aansnoerde en 2 enkelbanden die ze bevestigde om je enkels.

Samen met Saskia had ik de nodige inkopen gedaan voor deze avond. Ik had er geen spijt van in elk geval.

“oh ja, Karin, voordat ik het vergeet, Patrick had gevraagd aan je mee te delen, dat bij de eerste bijeenkomsten hij er geen prijs op stelt, dat je hem hoort en ziet en je moet koste wat kost stil zijn. Je mag niets zeggen”.

Saskia, bood Karin een soort masker aan, dat zij op moest zetten. In het masker konden de ogen geblindeerd worden en in het leren masker was ook een soort koptelefoon gebouwd, waardoor je ook niets kon horen van de dingen die om je heen gebeurden. Dit hadden Saskia en ik al eerder uitgeprobeerd. Zowel op je koptelefoon als in de kamer klonk de muziek van Enigma. Ik wist dat je dat altijd hele mooie muziek vindt.

Ik zag weer je onzekerheid terugkomen. Er was nu eens voor jou geen weg meer terug. Je deed het masker op en Saskia controleerde of het ook werkte. Helemaal goed.

Saskia maakte een ketting vast aan de ene kant van je polsband, die ze aan de muur bevestigde en daarna deed ze dat ook het zelfde met je andere arm. Allebei de armen waren nu gespreid en gespannen. Je kon niet meer naar voren of naar achteren. Ik zag een siddering door je lichaam gaan. Daar stond je dan en kon alleen maar afwachten. Het feest kon beginnen.

Toen kon ik te voorschijn komen uit de andere kamer. Samen met Saskia controleerde ik alles. Alles functioneerde.

Op de stoel lag nog een korset. Dat was het laatste kledingstuk wat nog ontbrak. Zonder je aan te raken liet ik het korset langs je neus gaan. Je rook het leer, maar kon niet thuisbrengen wat het voor iets was. Het korset was zo gemaakt, dat je prachtige borsten aan de bovenkant uit het korset staken. Je tepels met piercings trots boven het korset. Aan de achterkant moest het korset dichtgemaakt worden. Van onder tot boven moest dit plaatsvinden met een hele lange veters. Het korset was gemaakt van soepel zwart leer. Opnieuw geen opsmuk, echt rechttoe recht aan. Het was een maatje 38. Heel langzaam, maar wel heel zeker begon ik de veter door de oogjes van het korset aan de achterkant te rijgen. Om het heel mooi te krijgen hielp Saskia mij ook mee. Het leek wel of je geen lucht kreeg, zo strak hadden we de veters aangetrokken.

Wooow, op deze manier kreeg je wel een wespen taille. Het leek nu wel een maat kleiner dan de 38 die we gekocht hadden. Doordat het korset zo’n mooie pasvorm had, kwamen je billen helemaal goed tot uiting. Ze staken mooi naar achteren, zo mooi onder het korset en daarna aangevuld door je nylons. Je zag er adembenemend uit. Ik kon er wel uren naar kijken.

Toen je helemaal aangekleed was door ons, begon Saskia foto’s van je te maken. Ik stond er natuurlijk niet op. Alleen het kijken naar jou was al voldoende.

Met mijn handen raakte ik het leer zachtjes aan. Het was heel glad en soepel. Ik liet mijn handen gaan over het soepele leer. Eerst je handschoenen, daarna je korset van boven tot onder en van voren naar achter. Toen je leren slip. Daarna je nylons. Heel zacht en glad. Ik bukte voor je en liet mijn handen glijden over je bekoorlijke dijen. 2 Heel machtige pilaren zijn het. Van je dijen ging ik omlaag naar je laarzen. Heel langzaam en zorgvuldig, alles aanrakend van boven tot onder en tot slot je goddelijke hakken. Je voelde overal mijn handen.

Vervolgens ging ik met mijn tong alles aanraken waar mijn handen al geweest waren. Nu van onder tot boven. Ik kuste je laarzen, ging omhoog langs je nylons. Eerlijk gezegd vond ik het daar aanraken een prettiger gevoel geven dan met mijn tong erlangs omhoog gaan. Mijn tong vervolgde zijn reis naar boven. Zo langs de randen van je string eerst van achteren, dat was moeilijk om bij te komen, maar met een beetje moeite raakte mijn tong zo je bilnaad en vervolgens via de zijkant naar de voorkant van je string. Ik kon zelfs je geilheid heerlijk ruiken.

Via je string nu naar je corset. Elke veter voelde ik met mijn tong. Aangezien er nog een stukje huid te zien was, raakte ik dat ook. Daarna naar de voorkant. Vanaf je navel nu recht omhoog. Ik rook het leer. Tot slot belandde ik bij je prachtige borsten. Door het korset ondersteund stonden ze helemaal fier vooruit. Ik likte eerst voorzichtig aan je rechter tepel, die prompt overeind kwam. Je piercing trots erdoor heen. Zachtjes beet ik met mijn tanden heel even in je tepel. Daarna deed ik hetzelfde met je linker tepel. De ene tepel was zelfs nog gevoeliger dan de andere tepel. Allebei je tepels waren nu keihard.

Ik hoorde je adem af en toe stokken. Je onderlichaam ging af en toe naar voren, alsof je me wilde aanraken. Maar doordat je polsen vastzaten was dat niet mogelijk. Ik nam even afstand van je en keek trots naar je. Ik genoot van je. Eerlijk gezegd was ik erg benieuwd naar de foto’s die Saskia van je maakte. Ze zou proberen dat ik er niet op zou staan. Kwetsbaar stond je daar in de kamer. Ik dacht aan de momenten dat ik net zo kwetsbaar was met jou en Yvette. Mijn wraak zou nog wel komen bedacht ik, zolang jij maar geen vermoeden had dat ik het was.

Nu had ik weer eens de macht over jou. Alleen al aan de gedachte hieraan genoot ik.


Je probeerde nog meer je te bewegen. Ik zag dat je verlangde om aangeraakt te worden. Wist je alleen maar hoe en hoe lang. Om te voelen hoe geil je eigenlijk wel was trok ik plotseling je string naar beneden. Ik voelde aan je poesje en aan je genotslippen en aan je grotje. Het leek wel watersnood, zo nat was je. Je lippen waren vol en helemaal klaar voor Aktie. Nee mevrouwtje, zo ver zijn we nog niet. Eerst nog even van mijn wraak genieten.
Vanaf het tafeltje pakte ik de strokenzweep. Ik liet hem langs je borsten glijden. Je inmiddels alweer een beetje zacht geworden tepels richten zich spontaan weer op. Daarna liet ik hem langs je mond gaan. Gulzig likte je het handvat. Je tong krulde om het handvat heen. Je volle lippen verafgoden het handvat.

Langzaam liet ik het zweepje afdalen. Ik liet hem langs je genotslippen glijden. Als je gekund had, had je het handvat zo naar binnen gezogen. Met al je kracht die je had probeerde je het handvat tegen je kutje te voelen. Je begon dan ook steeds meer te bewegen. Dat moest uiteraard afgestraft worden. Ik zal jou ook eens leren. Ik pakte daarom een spreidbeugen die ik bevestigde aan je enkel banden. Je zat nu helemaal gevangen en was helemaal klaar om genomen te worden op de manier zoals ik zelf wilde. De spreidstang kon net zo strak gezet worden als ik zelf wilde. Toen je aan je evenwicht gewend was, pakte ik de strokenzweep weer op. Eerst zachtjes langs je billen. Toen steeds harder. Op het laatst gaf ik pas een echte zwieper met de zweep. Terwijl ik je billen deed kleuren, ging Saskia met de vingers van haar ene hand rondjes afleggen langs de lippen van je mond. Met haar andere hand maakte ze bochtjes rond de lippen van je kutje. Het moet een onmogelijk gevoel zijn geweest voor je. Aan de ene kant de liefkozing van Saskia rond allebei je stellen lippen en aan de andere kant het gevoel van pijn op je billen. Je trok je bekken naar voren en naar achteren voor zover je dat dan nog kon. Ik had toch ook het gevoel dat je heel intensief genoot.

Nadat ik je zo diverse malen geraakt had en je billen gekleurd waren stopte ik. Je zei niets en wachtte alleen maar af. Ik ging toen op mijn knieën voor je zitten en aaide eerst je genotslippen. Zo vol en gezwollen had ik ze nog bijna nooit gevoeld. Je kutje was echt drijfnat. Dolgraag had ik mijn eikel en mijn lul in je kutje laten dansen. Ik had het gevoel dat je daar ook het meest naar verlangde. Maar ik had nog steeds de tube rond mijn lul, dus hoewel ik zelf op springen stond kon ik niets bij je uitrichten. Het enige wat mij overbleef, was dat ik mijn tong liet ronddwalen langs je pretlippen. Het leek wel of je ze helemaal wilde opzuigen. Terwijl ik je zo met mijn tong aan het bevredigen was, ging Saskia je tongkussen. Aan alle kanten werd je zo getongd. Het duurde niet lang of je kwam heel erg geil klaar. Je probeerde te kronkelen en je bekken te wentelen, maar veel verder kwam je niet. Bij het klaarkomen liet je heerlijk je geil stromen. Ik likte het heerlijk op. Je leek wel een man die klaarkwam, zoveel vocht verscheen er. Tot slot liet ik een tijdje mijn mond gesloten op je lippen rusten.

Ik was zelf ook super geil, dat kan je je wel voorstellen. Ik nam aan dat jezelf ook helemaal voldaan was. Nadat je nog een tijdje zo vastgemaakt was en Saskia ook van jou had genoten ben ik naar huis gegaan. Saskia zou je verder verzorgen, op wat voor manier dan ook.

Toen ik al een tijdje thuis was, kwam jij ook thuis. Je zag er nog helemaal opgewonden uit, met blosjes op je wangen. Hoe rood je billen waren kon ik zelf wel raden. Ik vroeg hoe je het gehad had.

“Ach niets bijzonders, even wezen winkelen wat leren kleding gekocht, zoals een korset, nieuwe laarzen en mooie lingerie. Wel fijn dat ik de beschikking heb over jouw creditcard. Voorlopig staat er nog voldoende saldo op. Zorg er maar voor dat dat saldo ook zo blijft, want je weet inkopen doen maakt mij altijd geil. Dat dat ten koste gaat van jouw saldo zal mij een zorg wezen. Nu gaat het om kwaliteit.

Trouwens nog een leuke vrouw tegen het lijf gelopen. Ene Saskia. Echt een super vrouw. Met haar nog even een terrasje gepakt en nog even naar haar huis geweest. Maar ik vertel je verder toch niets. En jij, zit je nog gevangen in je tube? Haha, Ik ga even in bad. Schiet eens op, en maak mijn bad klaar traag subje van mij. Misschien mag je me daarna masseren, maar dat weet ik nog niet. Geniet nog maar van je tube, daar hoef je tenminste niets mee te doen. Luie hond, die je bent. Misschien moet ik je nog eens voorstellen aan Saskia, mag je haar misschien ook eens dienen. Daar ben ik nog niet uit. Wie weet, als je geluk hebt.”

“Oh ja, ik heb nog een leuk speeltje. Hoogstwaarschijnlijk zal je dat nog wel voelen. Ze liet me het strokenzweepje zien. Zo’n zweepje geeft je pas echt goed bevrijding. Ze koesterde het eerst in haar handen. Toen liet ze het zweepje langs haar kutje gaan. Aangezien ze nog steeds heel vochtig was, was het handvat ook vochtig van haar heerlijke geil.

“Kom subje, lik hem maar eerst schoon en hou hem daarna in je mond, totdat ik het sein geef dat je hem los mag laten”.

Ergens had ik het gevoel, dat je het een en ander van je dominante gedrag misschien kwijt zou zijn, maar dit bleek zeker niet het geval te zijn. Integendeel.

Ik vroeg je nog waarom je soms een beetje moeilijk liep. Je gaf aan dat je nog spierpijn had van de sportschool. Verder ging je er niet op in. Op naar je warme bad wat ik voor je klaar moest maken.

Na een tijdje kreeg ik ineens een smsje via de geheime simkaart van mij: Hallo lieve geile Patrick, ik heb van je genoten. Zo klaar gekomen ben ik bijna nog nooit. Het was super. Jammer dat je me niet verder geneukt hebt. Ik was er helemaal klaar voor. Waarom deed je dat trouwens niet? Tot de volgende keer, liefst heel snel, want ik verlang naar je en dan wil ik wel je lul voelen, die moet wel keihard geweest zijn.

Xxxxxxxxxxxxx Je hooggehakte Karin.

Oh ja, zeg Jan van mij gedag………………….
groetjes jan
your wish is my command

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten