Aantal orgasmes per uur?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Maximus
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 11 december 2013, 17:30

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Maximus » wo 02 december 2015, 12:17

@ mods

Deco heeft je dus verzocht dit topic NIET te sluiten?

Overeenkomstig mijn achtergrond zal ik mij het verstandigst tonen en de straatvechter negeren, zoals ik al eerder in dit topic had aangegeven.

Louve
moderator
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 23 november 2003, 15:38

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Louve » wo 02 december 2015, 14:29

Maximus, mijn collega-mod heeft geschreven dat er weer on topic gereageerd moet worden, maar je geeft daar geen gehoor aan, je gaat gewoon door. Je krijgt hier een waarschuwing voor.
Groet Louve,
moderator Shespotforum.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Anwen » wo 02 december 2015, 15:35

On topic ja!

.... Vrouwelijke orgasmes, leuk! :D11

Al moet ik zeggen dat het me soms wat irriteert dat (ook in dit topic) er sec wordt geschreven over orgasmes en ik zelden lees over soort orgasme. Je hebt vaginaal, clitoraal, g-spot, anaal (dacht ik) en nog een heel zooitje meer waarschijnlijk, en de soort orgasme maakt wel degelijk uit hoeveel je er kan hebben en hoe dat voelt. Ik kan orgasmes hebben die voelen als een klein zuchtje wind, een flinke storm, een orkaan. Ik kan een orgasme hebben waarbij mijn spieren samentrekken of waarbij mijn hele kruis tintelt. Ik kan een full-body orgasm hebben waarbij ik overal voel. Ik kan een g-spot orgasme hebben, al dan niet met een sloot vocht. Ik kan meteen opstaan en denken 'jah, lekker' of ik kan nog een kwartier met trillende benen liggen nagenieten, niet in staat te praten. Ik kan geen 10, laat staan 134 clitorale orgasmes naast elkaar hebben. Ik kan wel 15 keer met korte tussenpozen samentrekkende spieren hebben en dat een orgasme noemen (zo loopt ie wel op ja).

An orgasm is an orgasm is an orgasm.
Niet dus.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1795
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Inya » wo 02 december 2015, 18:25

Mijn toevoeging: het verschilt ook per bedpartner.

Waar is eigenlijk mannelijke orgasme topic?
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor 230volt » wo 02 december 2015, 18:49

'Zou die er misschien geweest zijn in het verleden?' dacht ik en ik heb vijf jaar teruggezocht in het 'Mannenzakenen Erotiek' topic, maar vond er niets over.

Maar ach, wat valt er nou eigenlijk te zeggen over het mannelijke orgasme?
Stoten, klaarkomen, in slaap vallen en voorlopig tot niets meer in staat, dat is toch hoe het gaat? :lol: :wink:

Als ik het eerste bericht van TS lees, gaat dit topic overigens niet exclusief over het vrouwelijke orgasme.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Jippie » zo 06 december 2015, 0:18

Het ligt er aan hoeveel drank ik op heb, hoe moe ik ben, hoe geil ik ben. Het ligt tevens aan mijn bedpartner.. als die zich als een dooie lappenpop gedraagt wordt het ook geen topavond.
En verder zit ik nog altijd te hopen en te proberen om het wereld record te vestigen..dan heb ik in ieder geval nog iets gepresteerd in bed.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
johnnie1956
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2015, 13:52
Locatie: Lingemeer, gemeente Buren

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor johnnie1956 » di 08 december 2015, 11:17

Kunnen we / ik dit onderwerp afsluiten?

Sommigen denken dat het mijn doel is geweest vrouwen en of mannen een minderwaardigheids gevoel aan te praten.

Mensen geniet!
Kom je maar 1 keer klaar, of misschien helemaal niet dan nog kan de seks heerlijk zijn.

De hier genoemde prestatie is een onderwerp dat leuk is om te weten. Geen doelstelling om jezelf mee te beoordelen of te veroordelen.
ik kan het

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Jippie » za 12 december 2015, 22:15

7 keer op 1 dag... nooit verder gekomen dan dat. En dat was in de vitale leeftijd van begin twintig.

Het was ook genoeg trouwens
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 9 gasten