Hoe Lang is een Cockring verantwoord

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

harryharing
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 11 november 2013, 15:53

Hoe Lang is een Cockring verantwoord

Berichtdoor harryharing » di 20 oktober 2015, 20:43

Samen met mijn partner ontdekken we samen nieuwe dingen en ook kopen we veel speelgoed, nu zat er laatst een cockring bij een setje. Eerst weggelegd maar het afgelopen weekeinde was ik geblinddoekt en ineens deed ze iets wat heel fijn voelde dit bleek de cockring te zijn. Nu vragen we ons af hoelang kan je zoiets dragen zoder dat het je bloedvaten schaad?

erotiek
Berichten: 111
Lid geworden op: di 13 oktober 2015, 23:01

Re: Hoe Lang is een Cockring verantwoord

Berichtdoor erotiek » di 20 oktober 2015, 21:44

Zelf heb ik het ( nog ) niet gedaan een Cockring gebruiken.
Ik weet alleen als je het te lang gebruikt, dat dit ( eventuele ) problemen kan geven.

Dat kan zijn, de bloedstroming blokkeren o.i.d. en duizeligheid. :shock:
Misschien dat dit per persoon verschillend is.

Ik wens je veel succes ermee. :)

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Hoe Lang is een Cockring verantwoord

Berichtdoor EstherC » di 20 oktober 2015, 22:06

Mijn minnaar gebruikt soms een cockring. Ik heb verschillende soorten, de hele strakke zijn voor hem minder lang comfortabel om te dragen. Dan doet hij 'm na een kwartier ofzo ff af. Maar de wat ruimere houdt hij soms wel bijna een uur om. En dan voelt het voor hem ook nog echt goed aan. Dus ik denk dat je eigen gevoel in de gaten houden waarschijnlijk een betere graadmeter is dan een klok op het nachtkastje.
Dream it. Wish it. Do it!

erotiek
Berichten: 111
Lid geworden op: di 13 oktober 2015, 23:01

Re: Hoe Lang is een Cockring verantwoord

Berichtdoor erotiek » di 20 oktober 2015, 22:08

Mijn minnaar gebruikt soms een cockring. Ik heb verschillende soorten, de hele strakke zijn voor hem minder lang comfortabel om te dragen. Dan doet hij 'm na een kwartier ofzo ff af. Maar de wat ruimere houdt hij soms wel bijna een uur om. En dan voelt het voor hem ook nog echt goed aan. Dus ik denk dat je eigen gevoel in de gaten houden waarschijnlijk een betere graadmeter is dan een klok op het nachtkastje.

Hoi EsterC,

Denkelijk is dat het allerbelangrijkste, dat jezelf goed in de gaten houd tot hoever zoiets kan.
Dit om problemen te voorkomen. Het zal wel per persoon verschillend zijn, denk ik.

harryharing
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 11 november 2013, 15:53

Re: Hoe Lang is een Cockring verantwoord

Berichtdoor harryharing » wo 21 oktober 2015, 12:05

Dank voor de reacties, ik was inderdaad ook wel van eigen gevoel uitgegaan, maar vanwege de onervarenheid, toch dank voor feedback

just_the_thought
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 30 augustus 2015, 17:38

Re: Hoe Lang is een Cockring verantwoord

Berichtdoor just_the_thought » do 29 oktober 2015, 13:55

Volgens mij is Hoe Lang een Chinees.

Gebruikersavatar
johnnie1956
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2015, 13:52
Locatie: Lingemeer, gemeente Buren

Re: Hoe Lang is een Cockring verantwoord

Berichtdoor johnnie1956 » vr 30 oktober 2015, 11:34

De cockring die ik soms gebruik daar kan ik de druk aanpassen door hem strakker te trekken. Dan zijn er ook nog die om de ballen gaan, die vind ik eng en zal ze ook nooit gebruiken.
Ook zag ik laatst een advertentie van een set van 3. Een voor tegen de ballen, een halverwege en een achter de kop van de piemel. Die horen geen van 3 strak te zitten en worden door het condoom op hun plaats gehouden.
Die moet ik toch eens uitproberen...
ik kan het


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 10 gasten