Bijna gescheiden en bij idee van wat komt superverlegen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Anvers
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 20 mei 2012, 14:05

Re: Bijna gescheiden en bij idee van wat komt superverlegen

Berichtdoor Anvers » wo 30 september 2015, 18:57

hij ligt nu vast ook op de zonnebank!
Haaaahahaha. Hilarisch idee. :)
't Is iemand met een geweldig lichaam, die dat goed onderhoudt, het zal nog meevallen met die zonnebank..

Het is allemaal nog laaaang zo ver niet. Ik kan best luchtkastelen aan het zien zijn. Er is nog niets aangeraakt. Er is gewoon... wat er altijd was.


Weet je, op zich vind ik je best doen voor mekaar niet erg. Gedeeltelijk is dat wat in mijn relatie (en naar wat ik hoor in sommige andere trouwens ook) heel erg wegviel. Dan begin je enorm op twee sporen te lopen, en op een dag is er geen relatie meer.

Dat ik ergens een oordeel voel is wat anders.
Nu vraag ik me wel af of dat zo irreëel is. In het begin van een relatie ben je mekaar wel aan het inschatten, denk ik. Op sommige dingen knap ik zelf ook totaal af, als ik eerlijk ben. Dat negeren was niet zo'n super idee :)

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Bijna gescheiden en bij idee van wat komt superverlegen

Berichtdoor Nelly » wo 30 september 2015, 23:51

Hij lijkt me op dit moment in ieder geval heel geschikt om hand in hand/ arm in arm mee te lopen *kijkt onschuldig*

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Bijna gescheiden en bij idee van wat komt superverlegen

Berichtdoor deco » do 01 oktober 2015, 7:26

hij ligt nu vast ook op de zonnebank!
Haaaahahaha. Hilarisch idee. :)
't Is iemand met een geweldig lichaam, die dat goed onderhoudt, het zal nog meevallen met die zonnebank..

Het is allemaal nog laaaang zo ver niet. Ik kan best luchtkastelen aan het zien zijn. Er is nog niets aangeraakt. Er is gewoon... wat er altijd was.


Weet je, op zich vind ik je best doen voor mekaar niet erg. Gedeeltelijk is dat wat in mijn relatie (en naar wat ik hoor in sommige andere trouwens ook) heel erg wegviel. Dan begin je enorm op twee sporen te lopen, en op een dag is er geen relatie meer.

Dat ik ergens een oordeel voel is wat anders.
Nu vraag ik me wel af of dat zo irreëel is. In het begin van een relatie ben je mekaar wel aan het inschatten, denk ik. Op sommige dingen knap ik zelf ook totaal af, als ik eerlijk ben. Dat negeren was niet zo'n super idee :)
Geniet van wat je nu hebt en stel je open voor wat je graag wil hebben.
De rest zal de tijd en die man wel uitwijzen.
Wist je dat je kan zien aan een vrouw dat ze straalt omdat ze zich goed in haar vel voelt en open staat voor flirten en toendadringen?
Wat je gevoel betreft.....laat het komen en probeer niet teveel in 1 keer te verwerken....er zullen nog gevoelens en gedachten van vroeger opkomen die je weer emotioneel zullen maken.
Leef en geniet.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: Bijna gescheiden en bij idee van wat komt superverlegen

Berichtdoor Hubbie » do 01 oktober 2015, 21:29

Geniet van wat je nu hebt en stel je open voor wat je graag wil hebben.

Leef en geniet.
Amen :mrgreen:

Anvers
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 20 mei 2012, 14:05

Re: Bijna gescheiden en bij idee van wat komt superverlegen

Berichtdoor Anvers » za 03 oktober 2015, 1:16

Dank jullie :)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten