Ben jij wel goed genoeg voor mij?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Ben jij wel goed genoeg voor mij?

Berichtdoor Flippo » vr 04 september 2015, 21:43

Als account manager kom ik altijd graag bij de klanten. Die zijn er van jong tot oud, van saai tot leuk. Een groot genoegen zijn dan de dames in het klantenbestand. Zo kom je nog eens leuke vrouwen tegen. Zeker als ze Julia heet. Een jonge vrouw van 32 jaar, blond, een knap gezicht, een ondernemende vrouw die haar weg zoekt in de wereld. Altijd vrolijk en enthousiast, en als ze vol zelfvertrouwen vertelt over alle kansen die ze ziet, raak je als eenvoudige man al gauw een beetje onder de indruk. Ze lijkt op Zooey Deschanel, maar dan een beetje knapper.

Vandaag moet ik bij Julia op bezoek. Bij haar thuis, in de keuken, want als moderne zelfstandige is dat haar dagelijks kantoor. Het is een zakelijk gesprek. Want ik heb wat uit te leggen. Er is veel beloofd, maar weinig waar gemaakt. Ons bedrijf is in gebreke gebleven. Het is maar de vraag of zij klant wil blijven. Ik zal mijn best moeten doen.

Ze is zakelijk gekleed, maar voor de liefhebber o zo opwindend. Blonde haren, lieve ogen, een knap gezichtje. Zakelijke kleren, een blauw jasje met daaronder een wit overhemd met lange punten, een zwarte rok boven de knie en daaronder blote benen in zwarte laarzen met een puntige hak. Een zilveren ketting om haar slanke nek, een ring met een flonkerend steentje aan haar hand. Ik ben in grijs pak met stropdas. Vandaag houden we het zakelijk.

De discussie begint vriendelijk. Ze is aardig, ze doet heel lief. Na een tijdje krijgen we zowaar een goede verstandhouding. We lachen samen. Het lijkt of we elkaar echt graag mogen, een klein beetje verliefd. Als ze opstaat om thee te halen loopt ze vlak bij me langs, ik ruik haar, haar haar, haar zachte zeep, haar lichte parfum.

Maar waarom weet ik niet, langzaam wordt Julia steeds strenger. Er moest geleverd worden, en dat heb ik niet altijd gedaan. Die follow-up had toch heel wat beter gekund. En waarom belde ik niet terug, toen het mis ging? Ik begin wat te zweten, doe vreselijk m'n best. Het gaat van verkopen naar service verlenen naar dienstbaar zijn naar verwennen. Het wordt steeds spannender.

"Weet je zeker dat je dit kunt leveren?"
"En maak je dat wel eens waar?"
"Weet je dat wel echt zeker?"
"Weet jij uberhaupt wel wat?"

"Dat moet toch beter kunnen."
"Ik verwacht veel beter van je."
"Kun jij dit eigenlijk wel?"
"Ben jij wel goed genoeg voor mij?"

Ik laat blijken dat wij er alles voor over hebben om de klanten tevreden te houden, verwennen van de klanten is ons doel. Maar Julia's blik is nu hard, ze wordt gemeen. Ze speelt het zo dat ik in de minderheid ben, dat ik haar telkens weer gelijk moet geven. Harde zinnen spreekt ze, ze drijft mij in de hoek. Ze geniet er van. Dat is naar. Maar tegelijkertijd windt het me op. Ik voel me hard worden, krijg een beginnende stijve in de broek. En ze is zo mooi, ze heeft nu een stalen hardheid over zich die haar laat glanzen.

Dan zegt Julia "Je hebt geluk dat ik in een goede bui ben. Je krijgt een laatste kans. Laat maar eens zien dat je er alles voor over hebt om mij als klant te houden. Handen op je rug. Kijk naar beneden. Waag het niet me aan te kijken tot ik zeg dat dat mag."

Ze gaat op de keukentafel zitten, zo voor me, haar benen naar me toe. Ik kijk naar beneden en wacht, richt me op de punten van haar laarzen. Maar heel snel kijk ik toch even naar boven. Ai. Aan haar harde blik zie ik dat ze dat gezien heeft, een bliksemschicht flitst in haar ogen.

Dan slaat ze haar rok naar boven. Daaronder draagt ze geen slip. Haar kutje is geschoren op een plukje na bovenop haar venusheuvel; de lipjes zijn kaal. Ze zit nu met haar blote billen op de houten keukentafel en spreidt haar benen een klein beetje. 'Laat maar eens zien wat verwennen volgens jou is.'

Ik weet niet wat te zeggen, maar hou mijn handen op de rug, buig mij voorover en kus haar knieen. En dan haar zachte dijen, als ze haar benen een heel klein beetje uit elkaar doet. Dan kus ik de warme rondingen boven aan haar dijen, die heerlijk zachte welvingen. Dan kus ik haar venusmond en strijk met mijn tong om haar lippen heen; raak haar clitoris niet aan, alleen af en toe 'per ongeluk'. Ik merk dat ze vochtig wordt.

Ik lik haar lippen van onder naar boven en van boven naar onder; ga met het puntje van mijn tong tussen haar lippen, lik haar diep van binnen, begin eerst zacht en dan hard haar clitoris te likken. Ze wordt warm en nat. Ze geniet en laat het lang duren. Het maakt haar niets uit als ik moe wordt. Ze legt haar handen op mijn hoofd en laat zich gaan.

Plots duwt ze mij weg en draait zich om. Ze gaat op haar knieen op de keukentafel, legt haar bovenlichaam op tafel, slaat haar rok omhoog, en toont haar kontje. 'Ga verder', zegt ze.

Eerst beweeg ik mijn tong over haar klitje, maar nee, zegt ze, 'het andere gaatje, doe het daar'. Ik beweeg mijn tong over haar rozetje, op en neer tussen haar billen, ga dan met volle aandacht naar haar kontgaatje toe, bewerk haar gaatje met mijn tong, ga met het puntje naar binnen. Met mijn handen hou ik haar billen uit elkaar. Ik probeer de binnenkant van haar aars uit te likken, mijn tong zo diep mogelijk naar binnen te krijgen in haar zachte poepgaatje, haar te neuken met mijn tong. Het smaakt daar bitter.

Blijkbaar ben ik ben diegene die haar schoon mag maken, ook als ze net naar het toilet is geweest. Een golf van onderdanigheid gaat door mij heen. Ik heb dat voor haar over, ik heb alles voor haar over, alles wat ze maar wil. Ik ben onderdanig, ik ben haar slaaf, ik vind het heerlijk. Ik wil pijn lijden voor haar, ik ben tot alles bereid. Zoveel als ze maar wil. Ze is gemeen. En zo mooi.

Ondertussen beweeg ik mijn vinger over haar klitje, ze vindt het geil, mijn vinger wordt nat, ze kreunt zachtjes. We zijn allebei helemaal gekleed. Maar ondertussen is het heet en nasty.

Dan gaat ze weer op haar blote billen op het harde hout van de keukentafel zitten. 'Maak het af' zegt ze. Ik lik weer haar klitje, en steek een vinger naar binnen, dan twee vingers, dan drie, beweeg die op en neer, wrijf over haar G-spot. Doe ontzettend m'n best. Toch laat ze me nog 10 minuten likken, gewoon om te genieten, voordat ze komt, het kan haar niets schelen dat ik moet werken, dat ik kramp in de kaken krijg, spierpijn in de armen. Ze schokt heerlijk en zacht, haar dijen trillen, een kreun ontsnapt uit haar mond. Haar handen op mijn hoofd drukken mij tegen haar aan, dwingen me door te gaan, tot ze helemaal klaar en bevredigd is.

Uitgehijgd komt ze bij. 'Voor jouw plezier heb ik nog wat', zegt ze. 'Hou je mond open'. 'Zorg dat je niets op je nette pak krijgt'. Ze gaat voor me staan, ik buig mijn hoofd naar de warme plek tussen haar benen. Ik open mijn mond en voel haar natte kut op mijn lippen. Met duim en wijsvinger knijpt ze mijn neus dicht, zodat ik mijn mond helemaal open moet doen om nog adem te kunnen halen. Ik voel haar warme straal komen. Ze plast mijn mond helemaal vol, ik moet alles doorslikken om te voorkomen dat het overloopt. Als haar warme, zure straal ophoudt, beweegt ze haar kutje over mijn mond, om mij alles te laten schoonlikken.

Dan slaat ze haar rok naar beneden, en staat rechtop bij de keukentafel. Een hand door het haar, even haar rok glad. Een plaatje om te zien, een toonbeeld van een zedige jonge vrouw. 'Ik ga er van uit dat jouw bedrijf nu beter z'n best doet.''Ik ga nu naar mijn volgende afspraak. De offerte kun je mailen'.

En zo moet ik zonder te zijn aangeraakt, zonder te zijn klaargekomen, terug naar huis. Ik ben een vat vol emoties. Ik ben vernederd, afgestraft ben ik, zo'n tongue lashing heb ik nog nooit gehad. Ik verdien dat niet. Tegelijk heb ik een harde, mijn voorvocht is een natte plek in mijn onderbroek, wat ben ik opgegeild.

Ik wil niet nog een keer zo'n vernedering ondergaan, dat is echt naar. Maar Julia is zo mooi, als ik dit nog een keer wil, zal ik daar alles voor over moeten hebben. Als ze mij nog harder aanpakt, nog harder straft, dan mag ik haar misschien nog een keer likken. Ik voel een rare knoop in mijn buik. Ik geloof dat ik dat offer graag wil brengen, ik wil dat, ik snak daar naar. Die offerte ga ik niet mailen, die ga ik persoonlijk brengen.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Ben jij wel goed genoeg voor mij?

Berichtdoor Laars » zo 06 september 2015, 21:41

:D Mooi!
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Ben jij wel goed genoeg voor mij?

Berichtdoor bestwomanlover » di 08 september 2015, 18:25

Leek opwindwnd maar tong in de reet steken vind ik nogal ranzig.
En die vieze plassex vind ik eveneens ranzig.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Ben jij wel goed genoeg voor mij?

Berichtdoor Laars » di 08 september 2015, 19:02

tong in de reet steken


:DD

Daar lees ik omheen, en ik zie het plasdeel nu ook pas, waarschijnlijk omdat het verhaal voor mij goed geschreven is en ik benieuwd ben hoe het afloopt :mrgreen:
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Ben jij wel goed genoeg voor mij?

Berichtdoor Anwen » do 10 september 2015, 12:27

Leek opwindwnd maar tong in de reet steken vind ik nogal ranzig.
En die vieze plassex vind ik eveneens ranzig.
Vervelend voor je.

Als je verhalen leest op Shespot dan kan je verwachten dat je dingen leest die zelf je kopje thee niet zijn. De schrijver vertellen dat dat ranzig is (alsof hij verwacht dat ie de hele wereld ermee in katzijm krijgt) en geen inhoudelijke feedback geven vind ik niet erg kies. Zeg dan niks.

Jij schrijft hier ook wel eens dingen die ik maar niks vind, dat ga ik je ook niet in je gezicht wrijven.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Re: Ben jij wel goed genoeg voor mij?

Berichtdoor Flippo » do 10 september 2015, 22:48

@anwen

Ik heb geen probleem met de reactie van bestwomanlover. Elk commentaar is van harte welkom.

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Ben jij wel goed genoeg voor mij?

Berichtdoor EstherC » do 10 september 2015, 22:57

Opwindend verhaal. Mooi beschreven die hunkering.
Dream it. Wish it. Do it!

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Re: Ben jij wel goed genoeg voor mij?

Berichtdoor Flippo » vr 24 februari 2017, 21:01

En weet je wat nu zo erg is? Zij is overgenomen door een andere account manager. Ik mag nu niet meer naar haar toe, ik mag haar niet meer 'servicen'. Hoe erg is dat. :traan:

P2W
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 17 augustus 2022, 14:05

Re: Ben jij wel goed genoeg voor mij?

Berichtdoor P2W » do 23 februari 2023, 13:47


Brrrram
Berichten: 0
Lid geworden op: di 13 juni 2023, 12:15

Re: Ben jij wel goed genoeg voor mij?

Berichtdoor Brrrram » di 13 juni 2023, 14:28

En weet je wat nu zo erg is? Zij is overgenomen door een andere account manager. Ik mag nu niet meer naar haar toe, ik mag haar niet meer 'servicen'. Hoe erg is dat. :traan:
True story?! 😱🥵😜


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 5 gasten