Vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Nelly » zo 13 september 2015, 14:47

@Just - zie nu jouw laatste posting. We zijn blijkbaar gelijktijdig aan het typen.

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor EstherC » zo 13 september 2015, 14:48

De bedoeling van het posten was om een vrouw te vinden die in de fantasie mee zou willen gaan (wat mi. op het randje is mbt. de bedoeling van dit forum - in principe zijn daar andere sites voor) en misschien ook wel om in breder verband goedkeuring van vrouwen te verwerven.
Ik heb zijn postings dan toch anders opgevat dan jij. Ik zie niet dat hij zoekt naar een brede goedkeuring. Ook niet dat hij dit topic is begonnen met als doel een vrouw te vinden om in zijn fantasie mee te gaan.
Hij deelt een ervaring en vraagt of er hier meer vrouwen zijn met een soortgelijke ervaring.
Dream it. Wish it. Do it!

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Nelly » zo 13 september 2015, 14:52

Hallo Shespotters,
[...]
Een tijdje geleden heb ik op de Shespot-chat een vrouw gesproken en we kwamen te spreken over vroegere ervaringen. Zij bleek als pubermeisje min of meer ingewijd te zijn door een man van zeker 15 jaar ouder dan zij. Ze vond het ook spannend om daar met mij over te praten, en ik merkte dat ik graag die man geweest zou zijn. Er ontstond een rollenspel waarbij ze die ervaringen als het ware opnieuw beleefde. Heb ik een speld in een hooiberg getroffen, of hebben meer vrouwen vroeger aangename ervaringen opgedaan met volwassen mannen?
@EstherC - ik lees het bovenstaande. En maak dan nog de kleine, mentale kanttekening dat in alle jaren dat ik hier kom de Shespotchat niet gefunctioneerd heeft. Maar dat zijn details.

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor EstherC » zo 13 september 2015, 14:59

Ik lees hetzelfde. We lezen er iets anders in.

Overigens begrijp ik niet dat je van die 'verdachtmakingen' meent te moeten uiten. Nu weer over de chat. Eerder over zijn vriendin. Het komt op mij over alsof je hem niet gelooft. Zeg dat dan gewoon.
Overigens geloof ik hem wel.
Dream it. Wish it. Do it!

just_the_thought
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 30 augustus 2015, 17:38

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor just_the_thought » zo 13 september 2015, 15:01

OK, ik geef toe dat de eerste post uit een opwelling kwam. Intussen heb ik echt wel genoeg gefantaseerd op chatboxen - meestal met mannen, en veel te oppervlakkig voor wie ik ben en wat die ene droom is - om te weten dat nóg een spannende chat mijn echte problemen allesbehalve oplost. Ieder mens heeft echter zijn/haar zwakke momenten.

En Nelly, ik ik vind jouw reacties even begrijpelijk als die van de anderen. Niemand anders dan ik kan iets van mijn leven maken, that's right. Ik viel alleen over het gevoel dat ik kreeg dat je mij wilde wegzetten als een pedo die klaarstond om tieners aan te randen. Wellicht begrijp je me nu beter.
Overigens heb ik wél de tijd meegemaakt dat hier een chatbox was, dus ik verzin niks.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Nelly » zo 13 september 2015, 15:27

OK, ik geef toe dat de eerste post uit een opwelling kwam. Intussen heb ik echt wel genoeg gefantaseerd op chatboxen - meestal met mannen, en veel te oppervlakkig voor wie ik ben en wat die ene droom is - om te weten dat nóg een spannende chat mijn echte problemen allesbehalve oplost. Ieder mens heeft echter zijn/haar zwakke momenten.

En Nelly, ik ik vind jouw reacties even begrijpelijk als die van de anderen. Niemand anders dan ik kan iets van mijn leven maken, that's right. Ik viel alleen over het gevoel dat ik kreeg dat je mij wilde wegzetten als een pedo die klaarstond om tieners aan te randen. Wellicht begrijp je me nu beter.
Overigens heb ik wél de tijd meegemaakt dat hier een chatbox was, dus ik verzin niks.
@Just - dank je voor je helderheid.
@Chat - is waarschijnlijk veel langer geleden dan je je in je openings - post gerealiseerd hebt.

@EstherC - ik schrijf niet meer en niet minder dan wat ik bedoel. Hoe het op jou overkomt en wat je erbij bedenkt ligt buiten mijn invloed. Ik geloof Just overigens prima dat hij een vriendin en kind heeft, anders had het me niet verrast.

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor EstherC » zo 13 september 2015, 15:41


@EstherC - ik schrijf niet meer en niet minder dan wat ik bedoel. Hoe het op jou overkomt en wat je erbij bedenkt ligt buiten mijn invloed.
Fijn dat je dit schrijft. Misschien ook goed om te realiseren dat ditzelfde ook geldt voor wat anderen schrijven.
Dream it. Wish it. Do it!

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Nelly » zo 13 september 2015, 18:30

Fijn dat je dit schrijft. Misschien ook goed om te realiseren dat ditzelfde ook geldt voor wat anderen schrijven.
Hint, hint, hint, hint.... dus????

Mi. krijgen we in dit topcic nu een verschijnsel wat ik eerder al in heel veel andere topics heb gezien, maar waar ik nog niet eerder 'onderwerp' van was: grenzeloosheid onder de vlag van tolerantie.

In een rap tempo worden mi. een aantal grenzen gepasseerd:
-het oordeel of iets op het forum wel of niet kan ligt niet meer bij de moderator van Shespot & blijkbaar ook niet bij degene die post en reacties krijgt (want die moet ongevraagd in bescherming genomen worden), maar bij enkele van de andere leden. Deze gaan op geen enkele zinvolle manier op de topic/ discussie in - maar willen dolgraag sommige andere forumleden vertellen wat er mag en hoe. Dit omdat dat 'beter' 'toleranter' of 'liever' zou zijn.

Dit is mi. heel wat anders dan echte tolerantie: zowel ikzelf als Deco hebben niet geprobeerd om TS de mond te snoeren, maar hebben wel op een eerlijke manier onder woorden proberen te brengen wat we ervan vonden/ wat het met ons deed of om verduidelijking te krijgen. Daarmee hebben wij de keuze gemaakt om echt een gesprek aan te gaan & helpen dus om de topic levend en in de lucht te houden. Dat noem ik tolerantie en authenticiteit.

Ik pas ervoor om het met alles en iedereen op dit forum eens te zijn of om niet te zeggen wat ik ervan (= van de postings die TS nav. de topic doet) vind. Hints zoals hierboven geciteerd vind ik: a. behoorlijk oordelend en suggestief en b. helpen topics om zeep door mensen die inhoudelijk reageren wel te beoordelen, maar zelf aan de zijlijn te blijven staan.

c. Mi. is het eerlijker om je eigen bijdrage ontopic in je eigen authentieke stijl te geven. Als dat veel 'beter' is dan wat er al in de topic gebeurd, dan krijg je vanzelf ook een verdieping van de discussie & hebben anderen de keuze om mee te gaan in wat je inhoudelijk te zeggen hebt & te kiezen voor dezelfde (succesvolle) stijl als jijzelf. En als je zelf niet wilt schrijven over hoe je het vindt als een oudere man sexuele gevoelens voor jongere vrouwen heeft - blijf dan uit de topic weg. Zo laat je in ieder geval mensen die wel reageren de ruimte om dat op de door henzelf gekozen manier te doen.

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor EstherC » zo 13 september 2015, 20:33

Zeg Nelly, je hangt nu wel heel veel op aan 1 zin hoor. De reden dat ik het zei is omdat ik vind dat jij je zelf niet houdt aan wat je tegen mij zegt. TS opent z'n topic met een posting die klaarblijkelijk veel bij jou losmaakt. Maar ook hier geldt dat hij niet verantwoordelijk is voor hoe het op jou overkomt en wat je daarbij denkt.

En ik ben ik dit topic gaan reageren omdat ik het gevoel had dat TS langzaamaan gelyncht ging worden. De posting van Carina gaf daarin voor mij een fijn tegengeluid. Ik heb ook fantasieën gehad die zeker als heel pervers gezien kunnen worden. Afkeuringswaardig ook. Ik heb er echter nooit naar gehandeld, evenals de TS. Daarom denk ik zijn gevoel - een stukje - te begrijpen.
Dream it. Wish it. Do it!

just_the_thought
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 30 augustus 2015, 17:38

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor just_the_thought » zo 13 september 2015, 21:09

Laat ik zeggen dat iedereen vrij is om zijn bijdrage te leveren. Als ik er wat mee kan is dat mooi meegenomen...maar mogelijk ook niet.
Hoe dan ook zou ik graag on-topic blijven :)

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Nelly » zo 13 september 2015, 21:32

@EstherC Heb ik ergens gezegd dat ik TS verantwoordelijk houd voor wat de topic bij mij losmaakt of wat ik ervan denk? Of vind jij het niet prettig wat het bij me losmaakt of wat ik ervan denk?

Als mensen inhoudelijk op topics ingaan nemen ze risico en doen ze dat op hun manier. Ik vind het commentaar geven op de stijl van de postings van 'de echte deelnemers' (met een stukje subjectieve inlegkunde erbij) niets bijdragen en destructief voor de topics. Ook is het een soort schijntolerantie - want wat jij zelf inhoudelijk van de topic of van een van de andere entries vindt leg je (nog) niet op tafel. Dwz. geen echte bijdrage en geen risico.

Wel waardering dus dat je in de laatste regels wel ontopic gaat.
Voor mij is er een groot verschil tussen een 'perverse fantasie' en een fantasie die in real life en real time aan echte mensen gekoppeld wordt.

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor EstherC » zo 13 september 2015, 21:49

Mijn fantasieën waren irl, realtime en aan een specifiek persoon gekoppeld. En zeer zeker pervers.
En net als TS heb ik er nooit naar gehandeld, terwijl mijn verlangen levensgroot was.

In geval van TS is duidelijk dat er meer speelt, dat geeft hij ook aan. Ik denk dat zo'n fantasie steeds groter en aanweziger kan worden als je in de rest van je leven tekort komt en slecht in je vel zit. Het kan dan echt lastig zijn om mee om te gaan. Dit op te lossen lijkt me geen sinecure.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor deco » ma 14 september 2015, 7:02

@ Just

Zoals ik al meldde in mijn 1e post vraag ik me nog altijd af wat de meerwaarde voor jij of iemand van shespot zou kunnen zijn met je posting.
Met uitzondering van bijna gelynched en negatieve antwoorden te hebben.
Je merkt zelf op dat het je het er moeilijk mee hebt en dat je vriendin er niet eerder gelaten over doet met de kennis van je gedachten en dat je een dochtertje hebt.
Perverse gedachtengoed is persoonlijk en meestal weet je ook dat het niet kan/mag uitgevoerd worden. Het delen met onbekenden kan bevrijdend zijn voor je en vooral door de anonimiteit. Ergens mis ik iets zoals dat je bvb met je gedachtengoed naar een psycholoog of whatever bent gegaan (of van plan bent).....het is alsof je het koestert.
Vraagje: Hoe zou je reageren als je merkt dat een oudere man avances maakt naar je dochter als je even oud is als het meisje in je gedachten?

@ Nelly

Wat ik erover denk en wat ik niet hier neepen zijn 2 verschillende dingen. Klopt dat ik dan ook minder vriendelijk (toleranter) zou overkomen. Maar dan kan je moeilijk een forum hebben als iedereen het doet.
Mij stoort het dat er niet word gevraagd of hij al hulp heeft ingeroepen .......want het stoort hem wel.
Waar ik dan Esther wel gelijk in geef is en dat er bij mij ook alarmbellen afgaan.....
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

just_the_thought
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 30 augustus 2015, 17:38

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor just_the_thought » ma 14 september 2015, 9:15

@ Just

Zoals ik al meldde in mijn 1e post vraag ik me nog altijd af wat de meerwaarde voor jij of iemand van shespot zou kunnen zijn met je posting.
Met uitzondering van bijna gelynched en negatieve antwoorden te hebben.
Je merkt zelf op dat het je het er moeilijk mee hebt en dat je vriendin er niet eerder gelaten over doet met de kennis van je gedachten en dat je een dochtertje hebt.
Perverse gedachtengoed is persoonlijk en meestal weet je ook dat het niet kan/mag uitgevoerd worden. Het delen met onbekenden kan bevrijdend zijn voor je en vooral door de anonimiteit. Ergens mis ik iets zoals dat je bvb met je gedachtengoed naar een psycholoog of whatever bent gegaan (of van plan bent).....het is alsof je het koestert.
Vraagje: Hoe zou je reageren als je merkt dat een oudere man avances maakt naar je dochter als je even oud is als het meisje in je gedachten?
@ Deco

De meerwaarde van mijn impulsieve eerste post was het hier mogelijk vinden van een vrouw met wie ik nog eens wat kon fantaseren. Daar dit echter ook geen oplossing is voor de echte problemen - en dat gaf ik al toe - blijft de meerwaarde dat het een discussie oplevert.

Nog los van dat je nergens gelezen kan hebben dat ik een dochter heb (ik schreef 'kind' en het is een jongen), heb je wel gelijk dat hulp inroepen een goed idee is. Jouw 'vraagje' is welhaast retorisch. Zo pervers ben ik niet dat - áls ik een dochter zou hebben - haar moedwillig zou blootstellen aan geile kerels die echt iets met haar willen doen. Maar dit vraag je alleen om nu te kunnen zeggen: 'nou zie je wel', toch? :roll: Wat ik ook zou antwoorden, jij zou je gelijk kunnen halen. Zulke vragen doen niemand harder naar een therapeut lopen.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor deco » ma 14 september 2015, 16:34

Neen de vraag was eerder om te doen spiegelen.
mij kan het geen zak schelen of ik gelijk heb of niet net zoals wat mij mening is over je gedachtengoed.

Je dacht met je eerste post een vrouw te vinden die met je wilde fantaseren?
naar mijn bescheiden mening ga je eerder vrouwen afschrikken dan aantrekken. Hier op dit forum toch (is je al gemeld dacht ik me te herinneren).
Elk zijn mening wat een discussie is maar dit topic is eerder een afwijzing en "no-go" op wat je stelde in je eerste bericht.
Bij een discussie heb je pro's en contra's.....
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 12 gasten