Vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

just_the_thought
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 30 augustus 2015, 17:38

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor just_the_thought » do 10 september 2015, 16:29

Kortom... ik vind het eigenlijk wel een beetje ziek als je, als volwassen vent, geil wordt van verhalen van jonge meisjes van 15 die door een oudere vent in de liefde worden ingewijd ook al kies je een nickname van "ik denk maar wat"... want je denkt namelijk niet zomaar wat.. je denkt waarschijnlijk ook niet hoe het zou zijn om ingewijd te worden door een bejaarde man in een homobar.
[...]
Ik zeg het gewoon simpel: Gun de jeugd hun jeugd en hun weg om op een gezonde manier volwassen te worden en zit daar als volwassene niet in te rommelen.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
Gun mij dan mijn afwijking als ik de enige ben die er last van heeft. Ik heb niks anders dan een jonge onvervulde fantasie die nooit goed is meegegroeid naar volwassen niveau terwijl mijn lijf en de wereld om mij heen wél ouder worden. En kennelijk heb ik daar moeite mee. Dat zou iedereen hebben, met of zonder bijbel in de hand.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor deco » do 10 september 2015, 16:44

@Deco - ik denk dat het op een forum plaatsen waardevol is. 'Just-the-thought' kan opschrijven wat hij denkt & kijken of hij begrip of juist vragen krijgt. En hij was duidelijk - hij hoopte op een vrouw die als jong meisje sex met een een oudere man had gehad. Hij kon dan haar ervaringen horen en wensen dat hij die man geweest was......
Zover had ik het ook wel begrepen Nelly maar mijn vraag blijft.

Nu hij zijn gedachten op het forum gesmeten heeft......wat hoopt hij te krijgen als antwoord.
Meest logische is dat hij een storm van reacties (niet de positieve) over zich heen krijgt.
Hij zegt zelf dat hij er moeite mee heeft en er alleen zal moeten mee leven.....
Als hij dat dan hier dropt, kan je dit soort reacties verwachten en krijgen.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Nelly » do 10 september 2015, 18:52

Het interessante aan 'Just' vind ik dat hij zich aan de ene kant bewust is van een gebrek aan ervaring/ kennis en aan de andere kant een jong meisje ziet als een fijne manier om zijn probleem op te lossen.
Beste Nelly, wil je nu even ophouden? :x Ik doe geen barst met jonge meisjes zoals ik al aangaf - hoewel sommigen me nog steeds de les menen te moeten lezen dat ik van ze af moet blijven.
Ik doe niets omdat ik toch wel weet dat zo'n meisje er niets aan heeft, en gelukkig heb ik toch al niet de uitstraling van knappe jonge gespierde sportieve man dus komen er ook nooit briefjes in mijn jaszak. Ik heb te weinig levenslust en dus ook geen drive om een vrouw te versieren laat staan in bed te lokken, dus praktisch de enige manier die overblijft is om achter glas naar iets prils te kijken wat ik toch nooit zal mogen. Fijn dat jullie tot de grote groep behoren die een normaal sexleven en normale lusten en plezier ervaren. Ondertussen ben ik de 40 ook al voorbij dus de enige rol die mij straks nog rest is die van sexloze respectabele (?) oude man. Seksueel heb ik mezelf al afgeschreven.
Hi Just - als ik jouw uitgangspunt had, dan zat ik morgen bij een sexuoloog om een perspectief te ontwikkelen. Klinkt niet of je een fijne relatie hebt met je eigen lichaam (er zijn nl. ook zat knappe, verzorgde oudere mannen - maar inderdaad die doen daar ook het nodige voor) & ook of je in het algemeen wel advies over vrouwen en sex kunt gebruiken. Ik zou zeggen - niet doen of je alles al weet en je huidige positie als de enige mogelijkheid zien. Maar op zoek naar goed advies en alternatieven - je leeft in een land waar heel veel mogelijk & heel veel kennis is. Maak daar dan ook gebruik van! Tssssk 40, ik heb mensen van 80 gezien die nog anderen konden versieren! En naast de sexuoloog huurde ik iemand in die lingam massage kon geven (google: lingam massage nederland) - dat helpt prima om het energie niveau weer omhoog te krijgen! Het is bekend dat mensen die sexueel gezien niet geod in hun vel zitten verder ook vaak een laag energienivo etc. krijgen.

just_the_thought
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 30 augustus 2015, 17:38

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor just_the_thought » vr 11 september 2015, 12:44

Dankje. Zal het aan mijn vriendin voorleggen...

just_the_thought
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 30 augustus 2015, 17:38

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor just_the_thought » vr 11 september 2015, 12:55

Hoi Just.
Ik heb je topic gelezen en heb respect voor je durf om dit onderwerp te bespreken. Je schrijft ook elders dus het gaat je niet alleen om dit onderwerp en je zal plannen hebben om lang en gezellig te forummen. Een gedurfd risico hoor, voor je reputatie.

Ik heb veel moeite met je woorden. Mijn vorige partner bleek namelijk een echte p*do. Hoewel niet actief zei hij. Toen hij voor het eerst sprak over zijn voorkeur klonk hij exact zoals jij. Uiteindelijk heb ik de relatie verbroken. Zijn mening over wel of geen schade voor het 14jarige meisje strookte niet met de mijne. Ook vond ik zijn interesse in mijn meiden , gezien eigen verleden, niet leuk.
Dag Jeanny,

Kan me voorstellen dat je je relatie verbrak. Om mijn reputatie hier maak ik me niet druk, ik ben slechts een geest die wat letters op een forum typt dus ik ben niet van plan me ooit te laten zien.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Nelly » za 12 september 2015, 19:09

Dankje. Zal het aan mijn vriendin voorleggen...
@vriendin die je de dingen moet voorleggen

The plot thickens.... is zij ook sexueel afgeschreven??

just_the_thought
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 30 augustus 2015, 17:38

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor just_the_thought » za 12 september 2015, 22:26

Dankje. Zal het aan mijn vriendin voorleggen...
@vriendin die je de dingen moet voorleggen

The plot thickens.... is zij ook sexueel afgeschreven??
Ik moet niks natuurlijk...maar om nu zomaar ergens een 'lingam-massage' te boeken....

En je dubbele vraagtekens geven mij het gevoel dat je mij in het 'plot' al bij voorbaat de foute partij vindt. Als dat zo is geef ik jou niet graag meer info...als dat meteen tegen mij gebruikt wordt.
Maar vertrouwend op een beetje objectiviteit hierin zeg ik dat ik met mijn vriendin inderdaad geen sexleven heb. Zij vindt dat overkoombaar omdat haar relatie vóór mij juist erg seksueel was, maar de man zelf bleek te onmogelijk voor haar om mee samen te leven. Mijn onmogelijke kanten neemt ze graag voor lief omdat ze naar eigen zeggen genoeg leuke kanten aan mij ziet. Ook mijn interesse die in dit draadje al eens verfoeid is, zolang het bij fantasie blijft.
Of wij het lang uithouden op den duur is wel de vraag. Complicerend element is, hoe leuk anderzijds ook, ons kind dat verwekt werd door die ene voltooide vrijpartij van vorig jaar.

Stof genoeg voor het plot?

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9547
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Carina » zo 13 september 2015, 0:49

Met het risico dat ik heel Shespot over me heen krijg, wil ik toch even een kanttekening plaatsen.

Niemand kiest zelf waar hij/zij opgewonden van wordt. Wel hoe je er mee omgaat.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

EstherC
Berichten: 5078
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor EstherC » zo 13 september 2015, 0:56

Precies.
Je fantasieën zijn vrij, daarin kan en mag alles. Ik heb nogal moeite met de hardheid waarmee in dit topic gereageerd wordt. Verdient iemand geen respect meer als hij opgewonden wordt van iets dat maatschappelijk moeilijk ligt?
Zolang het bij denken blijft vind ik dat we elkaar toch netjes moeten blijven bejegenen.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1795
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Inya » zo 13 september 2015, 1:04

Compleet eens met Carina en Esther.

Ik zit ook een beetje met krommende tenen de reacties te volgen, omdat ik verwachtte dat het begripsniveau voor taboes hier hoger zou zijn. In combinatie met het, naar mijn idee, ietwat erger interpreteren van Just's gevoelens dan hij ze schrijft, maakt het mijn beeld van de mens een beetje melancholischer :(
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2167
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor tes » zo 13 september 2015, 2:13

Inya Esther en carina, daar sluit ik me ook bij aan..
live your life to the fullest!

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Jeanny » zo 13 september 2015, 9:33

Ja! Ook helemaal eens met de 4 bovenstaande reacties.

Verschil met mijn korte relatie was dat hij zichzelf juist geweldig vond voor meisjes tot 14 jaar. En in verschillende schriftelijke gesprekken gaf hij aan dat hij het uitvoeren ervan NIET geestelijk schadelijk vond.

Vond vooral de tekst van Carina heel goed :

"Niemand kiest van welke gedachten hij/zij opgewonden van wordt
Wel hoe je er mee omgaat"
(vrij aangevuld met het woord gedachten omdat het over fantaseren ging)

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Nelly » zo 13 september 2015, 14:34

Precies.
Je fantasieën zijn vrij, daarin kan en mag alles. Ik heb nogal moeite met de hardheid waarmee in dit topic gereageerd wordt. Verdient iemand geen respect meer als hij opgewonden wordt van iets dat maatschappelijk moeilijk ligt?
Zolang het bij denken blijft vind ik dat we elkaar toch netjes moeten blijven bejegenen.
Het gaat hier echter om een aantal stapjes verder - eerst heeft iemand fantasieen en dan neemt hij de beslissing om deze op een forum neer te zetten. Een forum wat draait om sexualiteit vanuit het gezichtspunt van de vrouw. De bedoeling van het posten was om een vrouw te vinden die in de fantasie mee zou willen gaan (wat mi. op het randje is mbt. de bedoeling van dit forum - in principe zijn daar andere sites voor) en misschien ook wel om in breder verband goedkeuring van vrouwen te verwerven.
Het gaat nu om een fantasie mbt. sex met jonge meisjes, het zou ook over een fantasie kunnen gaan om vrouwen aan te randen of whatever.

Ik persoonlijk kom hier niet op dit forum om aan iemand anders zijn behoeften of bedoelingen te voldoen. En ook niet om aardig gevonden te worden. Dat wordt van vrouwen in een groot deel van de maatschappij wel verwacht. Het gegeven dat veel vrouwen zich aan die verwachtingen aanpassen is mi. een voor een deel de oorzaak van het feit dat veel vrouwen het nog steeds niet heel leuk hebben in bed.

Ik kom op dit forum om op een authentieke en eerlijke manier mee te praten en te zeggen wat ik ergens van denk. En soms zal wat ik denk door gesprekken hier ook veranderen en soms geven mijn postings misschien iemand anders weer stof tot nadenken.

just_the_thought
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 30 augustus 2015, 17:38

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor just_the_thought » zo 13 september 2015, 14:43

Carina, Esther, Tes, Inya en Jeanny: dank jullie wel voor de milde(re) reacties. Ik mag dan inderdaad graag kijken naar de schoonheid van ontluikende meisjes, ik zie niet voor me dat ik iets geils met ze doe. Maar ja, wat ik al zei, dat zie ik me met volwassen vrouwen ook al niet doen [al deed ik het niet al te overtuigd met mijn vriendin], ook al kan ik ze nog zo sexy vinden. Wellicht dat ik, omdat 'de daad' mij nooit echt aantrekkelijk overkwam, daarom in mijn hoofd bij de onschuldiger meisjes blijven steken. Daar kan ik natuurlijk ook niks mee in de praktijk. Het is wel goed moeilijk om de jeugd hun seksuele plezier te gunnen terwijl ik er nooit iets mee gekund heb en de eerste grijze haren bij mij beginnen te groeien. Zeg maar dag met het handje? :|

@ Nelly: lees net je laatste post. Van mij mag je alles vinden, en ik verwacht echt niet door jou of wie dan ook met open armen te worden onthaald als ik zo'n openingspost doe. Het probleem zit 'm bij mij natuurlijk ergens anders, niet in een rollenspel al dan niet kunnen spelen.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: vrouwen en vroege positieve ervaringen met een man

Berichtdoor Nelly » zo 13 september 2015, 14:45

En je dubbele vraagtekens geven mij het gevoel dat je mij in het 'plot' al bij voorbaat de foute partij vindt.
[...]

Stof genoeg voor het plot?
Ik gebruik het woord plot omdat zowel je manier van redeneren als het verhaal wat je te vertellen hebt vol (voor mij) onverwachte verrassingen zit. Uit je vorige posting kreeg ik de indruk dat sex met een volwassene ver buiten je bereik lag. Nu blijk je vriendin en kind te hebben. Dan weer ga je op dit forum op zoek naar mensen die spannend met je willen mailen - dan weer heb je overleg met je vriendin nodig alvorens een therapeut of een lingam-massage te boeken om sexueel te groeien.

Mbt. de hardheid van mijn reacties: persoonlijk vind ik het niet hard om iemand duidelijke tekst te geven. De enige die de verantwoordelijkheid draagt voor een aantal dingen die je hebt beschreven en dus de enige zie ze kan aanpakken ben jijzelf. Andere mensen worden ook niet als sex-god geboren - de meeste mensen moeten daarvoor een aantal dingen doen en laten. (lichamelijke verzorging, sporten, communiceren, problemen uit kindertijd of uit trauma zelf aanpakken, maatschappelijk interessant zijn, tango dansen.. whatever).

Je aanmoedigen om vooral door te gaan zoals je nu bezig bent zou ik pas echt hard vinden. De tijd vliegt voorbij & zo ook de kansen om er meer van te maken.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten